Mitä olette tehneet tänä kesänä ja mitä vielä aiotte tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Madamoiselle
  • Ensimmäinen viesti
No ollaan käyty Keski-Suomessa sukulaisten luona ja Keski-Suomessa mökillä. Ollaan käyty Helsingissä ja Vantaalla tuttujen luona ja tulomatkalla käyty Hämeenlinnassa.
Särkänniemessä oltiin juhannuksena ja Nokia Edenissä pari yötä. Tropiclandiassa ollaan oltu mys pariin otteeseen ja ajeltu kaupunkijuna lilliputillla. Wasalandiaan ja Powerparkiin ollaan vielä menossa ja parin viikon päästä Ouluun. Kesäteattereissa ja museoissa ollaan kierrelty ja oltu paljon rannalla.
Elokuussa ollaan lähdössä viideksi päiväksi ulkomaille. Todennäköisesti Kööpenhaminaan. Varmaan joku kotimaan reissukin vielä tehdään.

eipä mitään erikoista, kotona oltu ja ulkoiltu, käyty uimassa, grillailee, poika käyny vaarin luona jne. mut ens viikon perjantaina mä lähen festareille, kesän loppuhuipennus :D elokuussa alkaa koulut ja pojalla päiväkoti. :)

ihana kesä
Käytiin Lontoossa (3pvää) , Lieksassa (3pvää), Järvenpään puistobluesissa ja RaumaBluesissa viikonlopun reissut. Nyt on vielä kaksi viikkoa suunnittelematonta lomailuaikaa, ainakin DBTL kutsuu. Elokuussa vietetään vielä kesää viikonloput Tampereella ja Yyterissä odottaa. Päiväretkiä tehty Turkuun, Naantaliin, Caribiaan (siis se kylpylä Turussa), leffassa käytiin ja kesäteatterissa ja pari kertaa ulkona syömässä. Tatteja on myös metsästä etsitty vaan ei vielä löydetty.

Elina86
Viikko muksujen kanssa Burgaariassa ennen juhannusta.
Toukokuussa 4 pv luxus viikonloppu Lissabonissa.
2*lintsillä, kerran särkänniemessä, kyläkauppa tuurissa ja viikon loppu katinkullassa.
Elokuun eka viikko mennään 3 päiväksi Pärnuun ja käydään ennen kouluja päivä Tukholmassa risteilyllä.
Loma on pätkissä joten täys pitkää rentoutumista ei ole, paiti miehellä joka on 5vk putkee ja ostu ekana päivänä uudem Mazda 6:sen ;D

Oon synnyttänyt.

Mökkeillyt.

Viettänyt kaupunkikesää puistossa, maauimalassa, jne. Ja ostoskeskuksissa, Ikeassa, yms koska sää on ollut mitä on.

Aion vielä ainakin veneillä. Ja uida itsekin nyt, kun taas voin.

Reissulle ei mennä. Paitsi sinne veneilemään ja mökille, ja ruotsinlaivalle, ja ehkä pk-seudulle loppukesästä. Ja jos oikein hulluksi heittäydyn niin elo-syyskuussa Turkkiin (jos keksin jostain rahat siihen reissuun).

Olen käynyt tähän mennessä kolmella matkalla neljässä eri maassa. Ensi viikolla lähden Tallinnaan ja mahdollisesti elokuussa Tukholmaan. Kahdessa huvipuistossa olen käynyt ja mahdollisesti vielä kahteen menossa tänä kesänä. Tanskassa lähden ehkä käymään syyskuussa. Meni taas matkasuunnitelmat uusiksi. : /

gdfgf
-käyvimme rautatiemuseossa ja ulkona sillä reissulla syömässä
-uimahallissa sadepäivänä ja yhdellä lammella kerran iltauinnilla
-huomenna mökille päivämatkalle
Ei mitään kummempaa suunnitelmaa 3-v 2 kk:n kanssa.
Ehkä muumimaahan...Viikkiin/luonnontieteelliseen museoon (eläintarha, sealife, heureka, falkulla ja haltiala koluttu monesti jo kevään-kesän aikana)
tehty remppaa tai kodin kohennusta, mies tänään kävi pankkiasioita hoitamassa
normi ulkoilua lähipuistoissa ja vähän uusissakin kahluuallaspuistoissa

kissan rokotus, pitäs itse käydä hammaslääkärissä, kampaajalla jne. rästikotitöitä hoitaa

Elokuun puolivälissä alkaa pv-koti pojalla. Sitä pähkäilen joka "vapaa"hetki ja öin :/

"vieras"
Muuttanut ja muuttosiivoillut. Nauttinut säästä. Ihanaa kun ei ole paahtavaa hellettä ja luvattuina sadepäivinäkin on silti ollut usein kaunista. Tätä lisää. Meinasin vielä retkeillä lähialueillla.

"vieras"
Tulimme kuukaudeksi Suomeen kesälomalle. Wasalandiassa käyty, powerpark ja särkänniemi vielä edessä. Uimareissu tehdään johonkin hotelliin yhdeksi/kahdeksi yöksi. Mökkeillään ym.

Yhteistyössä