Mitä olet oppinut Kaksplus -palstalta?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
[QUOTE="betty";25315823]Sen olen oppinut, että äidit eivät arvosta kotiäitiyttä. Aika karua, todella, minun mielestäni.[/QUOTE]

Ja kotiäidit eivät arvosta työäitejä. Tasapeli.

har
Sen, että jos olet lapsen kanssa kotona kunnes hän täyttää 3 olet sossun elätti. Jos taas menet töihin kun lapsi on 1.5 vuotias niin olet uraohjus jolle lapsen hyvinvointi ei ole tärkeää.
Ja sen että yleensä on vain kaksi tapaa tehdä asiat, joko minun tapani tai väärä tapa ;)

[QUOTE="vieras";25315799]Oikeasti? Jestas. Oletko kaiken muunkin rasvan kaatanut vaan viemäriin? Et kai vielä kylmää vettä päälle?[/QUOTE]

Ilmeisesti en ole kylmää vettä laittanut perään, kun röörit vetää edelleen. Mutta saarnasin kyllä omalle äiteelle, että JUMLEISSÖN ET SITTEN TÄLLAISTA PIKKU SEIKKAA OLE MUISTANUT MAINITA, KUN KINKUN PAISTOSSA OPASTIT.

Ja yhtä surutta on valuneet kaikki paistorasvat lavuaarista alas(ei muuten valu enää). Onneksi mulla on niin hyvä tuuri :D

.....
Että nainen on parisuhteessa aina väärässä ja hirviö. Miestä pitää lelliä, hemmotella, ymmärtää loputtomasti ja hoivata kuin pikkulasta, mutta kuitenkin miehelle pitää sallia ihan kaikki mitä miehelle tulee mieleen pyytää, eikä mieheltä saa ainakaan koskaan pyytää mitään, esim. vastuunottoa mistään asiasta.

Parisuhde à la Kaksplus on aika ankea paikka naiselle.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25315862:
sen että äidin on pakko imettää vauvaa, oli maitoa tai ei. ja vaikka imettäminen on vauvalle parasta on sikamaista imettää vauvaa ihmisten ilmoilla, jos vauva tarvii ruokaa vaikka ruokaravintolassa, sitä pitää mennä imettämään paskaseen vessaan
Vauvan kanssa pysytään kotona, eikä lähdetä mihinkään. Varsinkaan ruokaravintolaan.

*Toppapuvun pitää maksaa vähintään 99€, muuten olet köyhä
*Vähintään 2 kosteussuojattua pukua oltava lapselle
*Kurakamppeet ovat turhia ja vaivalloisia
*Lassie merkki on saatanasta
*Lapset pitää kasvattaa kotona vähintään 7v ikään asti
*Jos et käy töissä ja vie lapsiasi päiväkotiin/perhepäivähoitajalle, olet yhteiskunnan loinen
*Päiväkodit/pph ovat nekin saatanasta
*Kaikki miehet ovat sikoja
*Einekset tappavat
*Suklaakalenterit pitäisi kieltää lailla, koska lapsi saa yliannostuksen makeaa joulukuun päivät 1-24.
*Kaikki koirat ovat tappajakoiria
*Kaikki sisustukset ovat p*rseestä
*Lähiöissä ei voi ihminen asua
*Jos nimessä on C-kirjain, olet lähiömamma
*Jos et kulje trendien mukaan, olet juntti
*"Älvärit" ovat köyhille

Siinä nyt pari...

"mmm"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25315862:
sen että äidin on pakko imettää vauvaa, oli maitoa tai ei. ja vaikka imettäminen on vauvalle parasta on sikamaista imettää vauvaa ihmisten ilmoilla, jos vauva tarvii ruokaa vaikka ruokaravintolassa, sitä pitää mennä imettämään paskaseen vessaan
Ja sen, että maito ei mitenkään voi loppua jos sitkeästi imettää vauvaa..

"tiuhti"
1.sen, että alapääkarvoitus on epähygieenistä, ja johtaa turmioon eikä miehelläkään seiso.
2. sen että perse pitää pestä saippualla jokaisen vessakäynnin jälkeen
3. "jätä se sika!"

"vieras"
sen olen oppinut että jos mies aivastaakin väärässä kohtaa niin eikun sika ulos ja uusi parempi tilalle.
annat pennulle minkä nimen vain on se perseestä.
´syötät muksulle luomua, kasvista, lihaa tai paskaa niin aina menee väärin ja olet huono äiti.
yleensäkin teet mitä vain miten vain niin varmasti jollakin on jotain valittamista kun ei se kuitenkaan ole oikein kun hän ei ikinä tekisi noin vaan näin ja jos sitten teet niin niin teetkin väärin kun eihän nyt samallalailla saa tehdä vaikka se olisikin juuri se ainoa oikea tapa mutta oikeesti se on väärin kun olit niin tyhmä että et käyttänyt omaa järkeäsi... läääääääääääääääääh....

Yhteistyössä