Mitä ohjelmaa tänään

• Viestiketjun aloittaja Mitensiel
  • Ensimmäinen viesti
sairaanhoitajatar
Heräsin aikaisin, istun hetken tässä koneella ja juon aamukahvin. Muu perhe nukkuu vielä. Laitoin pyykkikoneen pesemään. Kun nousen tästä, siistin keittiön. Kunhan kello tikittää hieman eteenpäin, laitan kengät jalkaan ja lähden kävellen keskustaan ja käyn kirpparilla. Reissun jälkeen kotitöitä ja perheen kanssa touhuilua. Iltapäivällä olen sopinut haavanhoidon äitini kanssa. Alkuillasta jälleen perheen kanssa ruuanlaittoa yms. Illalla sauna ja namipäiväkarkit. Suunnitelma ei ole kiveen hakattu, vaan siinä on vara spontaaneihin muutoksiin.

"viiden äiti"
Tuli tuosta HopLopista mieleen: papan kanssa vietiin pari viikkoa sitten 2,5 -vuotias sinne ja se hommahan lähti ihan käsistä. Lapsi hävis meiltä välittömästi ja eikun mummo ryömimään sinne labyrintteihin :)
:) Meillä kuopus iski jumin päälle, kun piti lähteä pois Angry Birds puistosta. Istua jökötti korkealla, läpinäkyvässä "ryömintä"putkessa. Putki oli korkealla ja sellaisessa paikassa, että sieltä ei saanut lasta pois kuin puhumalla ja houkuttelulla...

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Fjuuh
Isäntä palaa tänään kotiin Tarton reissulta työporukan kanssa. Aamutuimaan leivoin mustikkapiirakan, kohta lapselle vaatteet päälle ja ulos pihahommiin. Jossain vaiheessa haen äitini meille ja luultavasti jatketaan pihahommia. Lapsi leikkinee pihalla tai käy moikkaamassa toisia isovanhempiaan naapurissa. Iltapäivällä ruoantekoa ja illalla leppoisaa oleilua kotosalla. Puhtaita pyykkejä pitäisi saada kaappiin ja ehkä toppavaatteita pesuun.

juoksentelija
Minä menen ostamaan uudet juoksukengät itselleni. Ihanaa, ehkä pääsen illalla lenkille niitä testaamaan. Samalla reissulla ostetaan yhdelle lapselle polkupyörä, toiselle tennarit ja tietty lopuksi ruuat.

"kahden äiti"
Esikoiselle tein aamulla kisakampaksen ja lähetin joukkueen mukana kisoihin. Kuopus lähti ulos kaverinsa kanssa. Itse kuuntelen juuri eilista VOF:ia ja surffailen netissä. Laiskotteluksi taitaa mennä koko päivä, kun univelat painavat päälle. Yritän aktivoitua jossain vaiheessa pyöräilemään tai lenkille. Siivotakin pitäisi ja katsoa vakuutusasiat kuntoon.

HippuTAR
Leipomista, lupasin lapselle et tehdään tänään vadelma-suklaamuffinsseja. Sit vaatehuoneen siivous ja kirppaikamojen hinnoittelua. Pihallekin jossain vaiheessa pitäis keritä.
Mulla tuppaa toi vaatehuoneen siivous olla koko päivän urakka... Mä ku tungen sinne kaikki pois silmistä ja se on taas siinä kunnos et just mahtuu astuun sisäpuolelle.

Yhteistyössä