mitä ohjelmaa/leikkejä 40v synttäreille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta 40
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta 40

Vieras
Tulossa on paljon ystäviä ja tuttuja. Rennot bileet saunomisen, turinoitten ja syömisten ja ehkä vähän juomistenkin merkeissä.
Minkälaista ohjelmaa sinne ? karaoke on, mutta muuta?

oikeasti leikkejä! ei olla mitään vain muutaman shamppanja lasin hörppiviä ja kukkaleninkiin pukeutuvia mammoja. Haluan mielekkäät pippalot ja niihin mielestäni kuuluu jotakin ohjelmaa, onko täällä ketään nuorekkaampia antamassa vinkkejä??

Siis leikkejä pitää nimenomaan olla :D. Jo ehdotetut mölkky, singstar yms on kivoja. Naamiaiset myös.

Mä aattelin, ihan oikeasti, pitää joskus kaveriporukalle synttärijuhlat sirkuskoulussa. Siellä olisi hauskaa :). Äitini työkaverin 30 v juhlat pidettiin Mc Donaldsissa :xmas:

no mä annoin sulle ton tanssi ja iloiset juttelu vinkit ja olen kyllä mielestäni nuori ja nuorekas(28v) mut ei ton ikästen juhlissa nyt mitään pullonpyörityksii....

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis leikkejä pitää nimenomaan olla :D. Jo ehdotetut mölkky, singstar yms on kivoja. Naamiaiset myös.

Mä aattelin, ihan oikeasti, pitää joskus kaveriporukalle synttärijuhlat sirkuskoulussa. Siellä olisi hauskaa :). Äitini työkaverin 30 v juhlat pidettiin Mc Donaldsissa :xmas:

mäkissä?? mitä siellä sit oli?

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

mäkissä?? mitä siellä sit oli?

Niillä oli jotain ohjelmaa, alakerrassa missä oli pallomeret yms. Söivät siellä, juomat oli omasta takaa (siis heillä oli siihen ihan lupa, eivät juoneet salaa). Lahjat avattiin siellä. Menivät toki jatkoille muualle :). Siinä liitutaululla, missä lukee synttärisankareiden nimet, luki että "Joni 4 v, Emmi 6 v, Tarja 30 v" :laugh:

Haha. Yksi ohjelmanumero jota en suosittele, on Tuttu juttu-parisuhdepeli. Aiheuttaa taatusti närää.

Mutta karaoke on tosiaan oikein hauskaa. Ja Twister juovuksissa on parhautta!

Yhteistyössä