Mitä Odotat?

ja nimenomaan isolla "O"lla?

Itsellä töihin paluu yli puolen vuoden sairasloman jälkeen (oikeasti saikku jatkuu yhä, mutta olen päättänyt jättää sen huomiotta) kuulostaa kivalle. Odottavat jobit hauskoja ja haasteellisia.
Mutta ilman niitäkin luultavatsi selviäisin.

Uni sen sijaan...
Luoja kuinka odotankaan paria ekaa kurssia, kolmatta semmaani ja omalla laillaan myös gradun opponointia!
"Melkein" vuoden (yli 6 kk pyöristetään ylöspäin) ajan aivot narikassa, niin lupaus takaisin podiumille pääsemisestä on kuin superseksi x10.

:)

"Hmm"
ja nimenomaan isolla "O"lla?

Itsellä töihin paluu yli puolen vuoden sairasloman jälkeen (oikeasti saikku jatkuu yhä, mutta olen päättänyt jättää sen huomiotta) kuulostaa kivalle. Odottavat jobit hauskoja ja haasteellisia.
Mutta ilman niitäkin luultavatsi selviäisin.

Uni sen sijaan...
Luoja kuinka odotankaan paria ekaa kurssia, kolmatta semmaani ja omalla laillaan myös gradun opponointia!
"Melkein" vuoden (yli 6 kk pyöristetään ylöspäin) ajan aivot narikassa, niin lupaus takaisin podiumille pääsemisestä on kuin superseksi x10.

Lasta. :)

annette79
Odotan kanssa työhönpääsyä vuodenvaihteessa, kun mies jää kuusiviikkoiselle.

Odotan lokakuuta, että pääsemme koko perhe isovanhempien ja tätini kanssa Keski-Eurooppaan.

Odotan, että raskaustesti näyttäisi plussaa.

Odotan, että pääsisimme mieheni kanssa kahdestaan jonnekin yöksi. Vaikka Vantaan Flamingoon. Samalla voisimme katsoa Ms. Farkku-Suomen.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Valmistumista.
Tai edes sitä päivää, kun osaan tehdä hommia kätevästi, pätevästi, kohtuuajassa ja niin, että jälki on priimaa. Oli se sitten ennen tai jälkeen valmistumisen. Mutta kyllä se päivä tulee... Joskus.

rietas
Hyi hitto, olipa paha kysymys. Siis jotenkin hurjaa, kun tajusi, että en kai mä sen kummemmin Odota mitään. Onko se huono juttu? Olenko taantunut tai jotain? Mie jotenkin vaan ajattelen, että asiat etenee ja menee niinkuin menee, toivottavasti hyvin, mutta mitään Suuria Odotuksia ei kyllä nyt ole...

• Tykkää
Hyi hitto, olipa paha kysymys. Siis jotenkin hurjaa, kun tajusi, että en kai mä sen kummemmin Odota mitään. Onko se huono juttu? Olenko taantunut tai jotain? Mie jotenkin vaan ajattelen, että asiat etenee ja menee niinkuin menee, toivottavasti hyvin, mutta mitään Suuria Odotuksia ei kyllä nyt ole...
Niin tai sitten sinä olet ymmärtänyt jotakin olennaista tästä elämästä ja osaat elää elämääsi tässä hetkessä :)?

• Tykkää
[QUOTE="Vieras";26900819]Töihin pääsyä odotan itsekin ja haluaisin tietää, miten sairaslloman voi jättää huomiotta.[/QUOTE]

Jos vain ei ilmoita saikusta minnekään.
Menee töihin sinä päivänä/seuraavana kuin työantajalle ilmoitettu saikku loppuu.
Ei ne sitä erikseen sille toimita... ellei itse vie tai pyydä lähettämään.

"Vieras"
Jos vain ei ilmoita saikusta minnekään.
Menee töihin sinä päivänä/seuraavana kuin työantajalle ilmoitettu saikku loppuu.
Ei ne sitä erikseen sille toimita... ellei itse vie tai pyydä lähettämään.

Aha, hetken jo ehdin innostua. Ei onnistu minun taidoillani terveen näytteleminen.

Tänään on ollut niin vaikea päivä, koko ajan olin huolissani, miten ne töissä pärjäävät ILMAN MINUA. Hyvin olivat pärjänneet, ihan kuin kaikkina muinakin päivinä .

Yhteistyössä