M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
1 sanalla: vaikeuksia
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23114110:Ei tarvitse sepustaa yhtään mitään vaan vastata juuri sen, mitä haluat. Kukaan muu ei voi tietää, mitä sinä haluat.
Ja siksi mä en vastannut, mitä mä odottaisin uudelta työpaikalta, koska ap odottaa luultavasti jotain ihan muutaNiinpä. Mä kirjoitin yllä mitä mä haluisin uudesta työpaikasta.=)
Vähän vaikee sanoa kun en tiedä onko ap hakemassa keinosiementäjäksi vai leipuriksi.
Kyllähän sekin hiukan määrää mitä työstä toivoo.
Kaikki mitä mä odotan työpaikalta on se että rahaa tulee oikea määrä, oikeana päivänä ja työvuorot olisivat elämäntilanteeseeni sopivat... Tosin tuosta viimesimmästä voin luistaa
Mä en myöskään ole valmis antamaan työpaikalleni sen enempää, teen työni ja lähden kotiin. En luista aikatauluista tai tehtävistäni.
Näin. Olis hauska joskus kattoa työnantajan ilmettä kun tekis tälläsen oikeesti totuudenmukasen versionen pidä asiakaspalvelusta sillä en pidä suurimmasta osasta ihmisiä, mutta olen valmis puremaan hammasta jotta lapset saavat mahan täyteen ja lämmintä päälle. En odota työyhteisöni olevan mitään muuta kun juoruilevia työtään vihaavia asiakkaat haukkuvia kuppikuntalaisia, mutta toivoisin vit***lun pysyvän minimissä...
Ikävää, että niin moni vihaa työtään ja tekee sitä taloudellisen pakon takia ja vieläpä huonosti.
Luther vääntyilee haudassaan, samoin Calvin.
Ei se ole työnsä vihaamista, jos työ ei olekaan työntekijälle henki ja elämä. Mä pidän työstäni, mutta jos saisin saman rahan käymättä töissä, keksisin välittömästi ainakin 100 asiaa, millä päiväni täyttäisin.Ikävää, että niin moni vihaa työtään ja tekee sitä taloudellisen pakon takia ja vieläpä huonosti.
Luther vääntyilee haudassaan, samoin Calvin.