Mitä naiset on mieltä tästä?

  • Viestiketjun aloittaja rapumies
  • Ensimmäinen viesti
rapumies
Olen seurustellut 5vuotta yhden naisen kanssa ja meillä on mennyt poikki 1v sitten näemme silloin tällöin mutta minun puoleltani vain seksin merkeissä ja ex akka haluaa palata yhteen minä en,haluan vain panna häntä.
Minulla on myös toinen nainen kenen kanssa meillä on pelkästään seksisuhde ja ex nainen tietää siitä ja tämä toinen ei tiedä että nain välillä ex naistani.
Tykkään ex naisestani kanssa harrastaa seksiä kokeilemme vaikka mitä asentoja ja hän suostuu siihen joka kerta ja hän luulee että todellakin haluan muuta vaikka todellisuudessa haluan vain häneltä pesää.
Olenko mielestänne sika?
 
poikaseni
No jos eksä tietää tuosta toisesta hoidosta, tuskin häntä oikeasti kiinnostaa palata kanssasi yhteen. Sanoo niin vaan sun mieliksi. Tää on jotain valtapelisäätöä teiltä molemmilta. Miksi olisit sika? Haluatko tästä jonkun mitalin vai? Jatka sitä panemista äläkä mieti turhia.
 
hui olkoon
Ajattelen et jos kielellinen ilmaisusi/ulosantisi on tekstisi kanssa samaa luokkaa, mitä ihmettä naiset oikein ajattelevat kun hässivät kaltaisesi miehen kanssa!
 
Professional Griefer
Kuulostat ihan mun exältä, todelliselta elämänkumppanimateriaalilta siis.
Mikä kellekin sopii. Mutta teeppä selväksi niille naisille, että ne on vain panoja. Jos kerran olen noin "pelimies" niin ei varmaan ole ongelma saada uutta pildeä, kun nää nykyiset lähtevät kävelemään.
 
-
Sä voit tehdä ihan mitä lystäät.
Kai ne on aikuisia naisia ja päättävät itse kenen kanssa hässivät.
En myöskään tiedä, osaavatko siat kirjoittaa. Saattaa olla, että geeniteknologia on ottanut suuria harppauksia minun tietämättäni. Ovatko sinua hoitaneet lääkärit epäilleet sinua siaksi?
 

Yhteistyössä