Mitä naiselle 50v lahjaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
miten ois vaikka joku lahjakortti, esim hierojalle, kampaajalle tai johku kasvo tms hoitoon?? mä ainakin tykkäisin =)
Noi ois kyllä... mutta voiko niistä tulla ajatus, että "minäkö jo niin rupsahtanut, että tarviin kasvohoitoja"...? :ashamed:
(Mie kun en itse tykkää mistään kulmien nyppimisestä tai sellaisesta, niin mietin tuollaista.)

Hinnasta...
Voitas ehkä ajatella sellaista parin-kolmen perheen "kimppalahjaa", jos keksitään jotain vähän arvokkaampaa.
Harrastuksista ei niin tietoa... viineistä kyllä pitää jne.
Pitää miettiä... kello tai koru ois kyllä sellainen, josta jäis joku muisto.

Kyseessä on siis miehen sukulainen.

50v
En tahdo kippoja, enkä selviytymispakkauksia. Lahjakorteista kävisi ehkä kampaaja.

Naisellekin käy esim. konjakkia tai sampanjaa ja yksi ruusu. Ellei sitten panosta isompaan yhteislahjaan esim. harrastukseen jne

Ton ikäiselle on varmasti tavaroita kertyny, joten jos ei tiedä mitään ehdotonta juttua niin mieluummin ei tavaraa.
Miten olis lahjakortti johki kauneushoitoon, hierontaan tms. tai vaik joku elämyslahjakortti - tyypistä riippuen. Teatteriliput?

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
miten ois vaikka joku lahjakortti, esim hierojalle, kampaajalle tai johku kasvo tms hoitoon?? mä ainakin tykkäisin =)
Noi ois kyllä... mutta voiko niistä tulla ajatus, että "minäkö jo niin rupsahtanut, että tarviin kasvohoitoja"...? :ashamed:
(Mie kun en itse tykkää mistään kulmien nyppimisestä tai sellaisesta, niin mietin tuollaista.)
mä ainakin tykkäisin, harvoin tulee "omilla rahoilla" mentyä.

aion ostaa mun siskolle lahjaksi 100e:n lahjakortin yhden kylpylän "hyvän olon osastolle" missä on kaiken maailman hoitoja saatavilla :p

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
no entäs hieronta tai joku muu hyvän olon hoito? Tai ihan yleinen lahjakortti johki paikkaan jonka sais käyttää mieleiseensä tarkotukseen?

sini
Jotain hänen harrastuksiinsa littyvää - musiikkia,kirja,urheiluväline,puutarhaan jotain,taulu(jos tunnet maun),lahjakortti teatteriin tai konserttiin,kylpylälahjakortti,kimppalahjana joku matka...

Jos mahdollisuus ostaa kimpassa jotakin kalliimpaa, suosittelen sitä!
Kello, koru.. Jutelkaa salaa puolison kanssa ja udelkaa ehdotuksia? Tai jos joku on ostamassa jotakin sarjaa, esim rannekorun tms, ostatte siihen lisää...

Amerikassa voi ostaa/nimetä tähden. En tiedä mistä ja miten..
(jos joku tietäisi)

Mutta esim Helsingissä voi ostaa nimikko puun. Kaupungin puutarhaosastolle yhteydenotto, heillä puu luettelo, ja paikat, niistä valitsee, ja kirjoihin ja kansiin tulee puun omistaja jne.

Loistolahja jollekkin jolla on jo kaikkea!!

Mikko Huuhtanen
Laulu lahjaksi!

Vaikkapa syntymäpäivänä, ystävälle, rakkaalle, kaverille, kummin kaimalle, kenelle tahansa jota haluat ilahduttaa ainutlaatuisella henkilökohtaisella lahjalla, cd:llä jossa on valmis biisi taustoineen!

Anna minulle esim. aihe, henkilön nimi, asioita joita haluaisit laulussa olevan ja tyylin, pop, rock, tango, balladi mikä vain! Niin teen toiveestasi totta ja varmasti sopivaan hintaan.

50en mies
Puoliso; kuljettaa päivän: kampaaja (lahjakortti sukulaisilta), shoppailua (lahjakortti sukulaisilta), kahvilounas (puolison lahja), päivällinen (lahjakortti sukulaisilta), teatteri (lhjakortti sukulaisilta), kylpylähotelli (lahjakortti sukulaisilta), aamulla hieronta (lahjakortti sukulaisilta) - jaa siinä saa puolisokin samalla.. siis lahjaa

Osoitteesta www.welling.fi voi tilata todella henkilökohtaisen lahjan; oman biisin. Yksissä 60-vuotisjuhlissa päivänsankarin poika oli tilannut kappaleen, joka sai koko juhlayleisön kyyneliin. Levy säilyy sitten hyvänä muistona loppuiän. Kappaleen sanoitus ja musiikkityyli tehdään tilaajan toiveiden mukaan.

Blaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mickey:
Osoitteesta www.welling.fi voi tilata todella henkilökohtaisen lahjan; oman biisin. Yksissä 60-vuotisjuhlissa päivänsankarin poika oli tilannut kappaleen, joka sai koko juhlayleisön kyyneliin. Levy säilyy sitten hyvänä muistona loppuiän. Kappaleen sanoitus ja musiikkityyli tehdään tilaajan toiveiden mukaan.
Yäk, en tykkäisi.
Parempi idea on jo moneen kertaan ehdotettu hemmottelu, siis lahjakortti johonkin hoitolaan/hierojalle/kampaajalle tai tuo, mitä 50en mies ehdotti, kuullosti todella mukavalle!
Tuon ikäisellä, aikuisella ihmisellä on yleensä jo kaikkea ja esim. kello- tai koruvalinta voi mennä pahasti metsään, ts. on aivan eri tyylinen kuin mistä lahjansaaja pitää ja päätyy joko kaniin tai laatikon perälle.

Yhteistyössä