Kun ei mitään lasikulhoakaan kehtais, mutta ne sellaiset "selviytymispakkauksetkaan" ei oikein tuntuis hyvältä idealta... tai siis kun voi olla, että lahjan saaja ei ihan oo sellaista tyyppiä...
Noi ois kyllä... mutta voiko niistä tulla ajatus, että "minäkö jo niin rupsahtanut, että tarviin kasvohoitoja"...? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:miten ois vaikka joku lahjakortti, esim hierojalle, kampaajalle tai johku kasvo tms hoitoon?? mä ainakin tykkäisin =)
mä ainakin tykkäisin, harvoin tulee "omilla rahoilla" mentyä.Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Noi ois kyllä... mutta voiko niistä tulla ajatus, että "minäkö jo niin rupsahtanut, että tarviin kasvohoitoja"...? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:miten ois vaikka joku lahjakortti, esim hierojalle, kampaajalle tai johku kasvo tms hoitoon?? mä ainakin tykkäisin =)
(Mie kun en itse tykkää mistään kulmien nyppimisestä tai sellaisesta, niin mietin tuollaista.)
no entäs hieronta tai joku muu hyvän olon hoito? Tai ihan yleinen lahjakortti johki paikkaan jonka sais käyttää mieleiseensä tarkotukseen?Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Noi ois kyllä... mutta voiko niistä tulla ajatus, että "minäkö jo niin rupsahtanut, että tarviin kasvohoitoja"...? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:miten ois vaikka joku lahjakortti, esim hierojalle, kampaajalle tai johku kasvo tms hoitoon?? mä ainakin tykkäisin =)
(Mie kun en itse tykkää mistään kulmien nyppimisestä tai sellaisesta, niin mietin tuollaista.)
Niin...Alkuperäinen kirjoittaja 50v:En tahdo koruja tai kelloja.
Muistot tulee ihmisistä ei tavaroista.
no ei oikein 50-vuotiaalle rahapuuta.. mulle tulis siitä ainakin olo "pitääks noi mua ihan köyhänä" :snotty: :xAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Niin...Alkuperäinen kirjoittaja 50v:En tahdo koruja tai kelloja.
Muistot tulee ihmisistä ei tavaroista.
Entäs jos antaa vaan rahaa niinkun "rahapuuna", jolla voi ostaa mitä itse mielii?
Yäk, en tykkäisi.Alkuperäinen kirjoittaja Mickey:Osoitteesta www.welling.fi voi tilata todella henkilökohtaisen lahjan; oman biisin. Yksissä 60-vuotisjuhlissa päivänsankarin poika oli tilannut kappaleen, joka sai koko juhlayleisön kyyneliin. Levy säilyy sitten hyvänä muistona loppuiän. Kappaleen sanoitus ja musiikkityyli tehdään tilaajan toiveiden mukaan.