Meillä kaikki muut nukkuu jo!! :o
Rollolainen 25.06.2010 #5 lapset huoneissaan, pienemmät nukkuvat jo ( toivottavasti) mies katsoo telkkaa.
hm,ph 25.06.2010 #7 Meillä iltapalahetki, lapset vielä syömässä. Mutta kunhan tuosta selviävät, menevät nukkumaan ihan joka iikka.
Meillä iltapalahetki, lapset vielä syömässä. Mutta kunhan tuosta selviävät, menevät nukkumaan ihan joka iikka.
HelgaP 25.06.2010 #8 Lapset nukkumassa (tai esikoinen sängyssä, lukee vielä) mies tuijottaa jotain leffaa tuossa vieressä, leffa ei ole mun makuuni
Lapset nukkumassa (tai esikoinen sängyssä, lukee vielä) mies tuijottaa jotain leffaa tuossa vieressä, leffa ei ole mun makuuni
nellustiina 25.06.2010 #11 Mies ja tyttö ulkona..haravoi pihaa..vauva nukkuu ja mä palstailen ja katon samalla muodin huipulle
Meillä 25.06.2010 #13 odotellaan et kuopus nukahtaa,et päästään partsille pelaa esikoisen kanssa uunoa.
vartooja 25.06.2010 #14 Muksut menossa nukkumaan, tai no isompi varmaan vielä meinaa lukea sängyssä... Mie rupeen mättää tortilloja naamaan ja alan kahtomaan tallennuksia...
Muksut menossa nukkumaan, tai no isompi varmaan vielä meinaa lukea sängyssä... Mie rupeen mättää tortilloja naamaan ja alan kahtomaan tallennuksia...
jaa a 25.06.2010 #17 meiän lapsi on vielä mahassa ja mies kuppaa ruuvaamassa jotain autoa vaikka piti kattoa leffa. perkele.
meiän lapsi on vielä mahassa ja mies kuppaa ruuvaamassa jotain autoa vaikka piti kattoa leffa. perkele.
Tallu - 25.06.2010 #18 Pienemmät (poju 9v ja tyty 11v) iltapalalla, isäntä yläkerrassa omalla koneellaan, samoin esikoinen (kohta 15v) ja mä tässä sohvalla läppärini kanssa
Pienemmät (poju 9v ja tyty 11v) iltapalalla, isäntä yläkerrassa omalla koneellaan, samoin esikoinen (kohta 15v) ja mä tässä sohvalla läppärini kanssa
tää 25.06.2010 #20 Lapsi nukkuu, mies on auttamassa kaveriaan ja varmaan siinä sivussa nauttii pari kaljaa . Itse nautin siitä, että kerrankin jätettiin juhannusruuhkat ja kiire väliin.
Lapsi nukkuu, mies on auttamassa kaveriaan ja varmaan siinä sivussa nauttii pari kaljaa . Itse nautin siitä, että kerrankin jätettiin juhannusruuhkat ja kiire väliin.
mimi 25.06.2010 #21 Muksut nukkuu, mies töissä ja itse odottelen että miehen kaveri tulis käymään ennen kuin leffa alkaa.
Muksut nukkuu, mies töissä ja itse odottelen että miehen kaveri tulis käymään ennen kuin leffa alkaa.
Minerva McGarmiwa 25.06.2010 #23 Tirppa nukkuu, mies lukee Ajolinjaa ja mä lämmitän tässä sivutyönä saunaa
Bad Virgin- 25.06.2010 #24 Esikoinen ja hänen isä on varmaan iltapesulla, en tiedä. Vanessa nukkuu jo ja mä vedit överit pizzan kera :x
Esikoinen ja hänen isä on varmaan iltapesulla, en tiedä. Vanessa nukkuu jo ja mä vedit överit pizzan kera :x
NewYork 25.06.2010 #25 vauva on unten mailla. mies pelaa xbox360 ja mä väännän tässä samalla iltapalaa