Mitä mustassa aukossa on?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
voih
mustassa aukossa on mun kaikki kadonneet avaimet, kolikot ja silmälasit joita myös mieheni käyttää. Siellä on myös ipodini jota kuumeisesti etsin ja kännykkäni useasti. Mustan aukon tehokäyttäjinä toimivat mieheni ja lapsemme.

Mustassa aukossa ovat myös kaikki kolmet taloussakseni.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
mustassa aukossa on mun kaikki kadonneet avaimet, kolikot ja silmälasit joita myös mieheni käyttää. Siellä on myös ipodini jota kuumeisesti etsin ja kännykkäni useasti. Mustan aukon tehokäyttäjinä toimivat mieheni ja lapsemme.

Mustassa aukossa ovat myös kaikki kolmet taloussakseni.
No varmaan joo, luuletko että ne on imastu ensin avaruuteen ja siitä ovat seilanneet mustaan aukkoon,, aika utopistista..
 
voih
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
mustassa aukossa on mun kaikki kadonneet avaimet, kolikot ja silmälasit joita myös mieheni käyttää. Siellä on myös ipodini jota kuumeisesti etsin ja kännykkäni useasti. Mustan aukon tehokäyttäjinä toimivat mieheni ja lapsemme.

Mustassa aukossa ovat myös kaikki kolmet taloussakseni.
No varmaan joo, luuletko että ne on imastu ensin avaruuteen ja siitä ovat seilanneet mustaan aukkoon,, aika utopistista..
Joo, kyllä luulen. :D
 
minä
en tiedä mitä siellä on.. olisiko äärettömyys!
mutta sen tiedän että jos sinne joutuu käy ihmisille niinkun hammastahnalle kun puristaa tuubista ulos..eli me venytään rikki.
 

Yhteistyössä