Mitä mun pitäisi tehdä...=(

• Viestiketjun aloittaja Surullinen
  • Ensimmäinen viesti
Surullinen
Olemme miehen kanssa ollut kohta 9-vuotta yhdessä,meillä on kaksi lasta 6.v.ja 3kk.
Pitkin matkaa on ollut erilaisia karikoita joista on selvitty.
Nyt ollaan taas hankalassa tilanteessa..
Mies ei huomioi minua ollenkaan,meillä ei ole fyysistä kontaktia.
Kaikki se aika jolloin voisimme yhdessä olla niin hän istuu koneella pelaamassa.
Se häiritsee myös osallistumista lastenhoitoon..
En ymmärrä miksi emme ole vuosien varrella löytäneen kultaista keskitietä tuohon läheisyys asiaan.
Se menee niin kausittain sitä joko on tai sitten ei ollenkaan..niin ja minä olen se ketä se enemmän häiritsee.
Paljon olemme viime aikoina puhuneet asioista ja olen kertonut tuntemuksistani.
Rakkautta kuulemma hänen puolelta on ja paljon,(myös minä rakastan miestäni)mutta miksi sitten ei yritä liittomme eteen?

Surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Irrota joku tärkeä piuha koneesta...se saattaa herätellä vähän tähän arkipäivään. Tahtoo nää koneet koukuttaa vähän liiaksiki nykyään.

Tuntuu ettei mies oikeesti ymmärrä tilanteen vakavuutta..
Viime yönäkään ei nukkunut ollenkaan vaan pelasi ja sitten klo7 töihin.
Minä sitten hoidan lapset tänään taas yksin kun mies syö ja menee nukkumaan töistä tultuaan..
Tuota yön läpeensä valvomista tapahtuu noin kerran vkossa.
Ehkä mies kuvittelee,että pysyn täällä ikuisesti..
Ja minä en ymmärrä kuulemma pelaamisesta mitään kun en itse sitä tee..
No ymmärrän ainakin sen verran,että se aika minkä istuu koneelle(mikä on paljon)on pois perheeltä.

vieras
menkää lomamatkalle, jossa saatte aikaa puhua toisillenne vakavista asioista. Kirjoita paperille asioita jotka sinua vaivaavat, niin on helpompi kun on asiat valmiiksi paperilla järjestyksessä. Jollei ole mahdollisuutta mennä kunnon lomamatkalle niin kyllä luulisi olevan mahdollisuus vaikka vkonloppumatkalle. Tsemppiä! Olette niin kauan olleet yhdessä, että nyt o aika panostaa!!!!

Surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
menkää lomamatkalle, jossa saatte aikaa puhua toisillenne vakavista asioista. Kirjoita paperille asioita jotka sinua vaivaavat, niin on helpompi kun on asiat valmiiksi paperilla järjestyksessä. Jollei ole mahdollisuutta mennä kunnon lomamatkalle niin kyllä luulisi olevan mahdollisuus vaikka vkonloppumatkalle. Tsemppiä! Olette niin kauan olleet yhdessä, että nyt o aika panostaa!!!!

Tätä olen yrittänytkin sanoa,että haluaako todella heittää kaiken hukkaan.
Ei kuulemma tiedä miten meidän asioita voisi korjata..
Pienempi lapsemme onkin jo ollut muutaman tunnin silloin tällöin mummolassa harjoittelemassa tulevaa yöhoitoa varten.

TYMPII NIIN PALJON!!
Voih... Kuulostaa niin tutulta! Miten tuon pelaamisen saa eliminoitua,PRKL!! Menee hermot. Joka asian joutuu erikseen sanomaan, mitä pitää tehdä. Ja saattaa hyvällä tuurilla käydä tekemässä pikasesti ja juoksun kans takaisin pelaamaan. Meillä yksi pieni lapsi, joka kovasti haluaa aina isän kanssa touhuta, mutta kun toinen vaan pelaa :( Tuo yöpelaaminen on myös täällä välillä mahdotonta. Aamulla saattaa olla kuudeksi tai seitsemäksi töihinmeno ja äijä vaan pelaa aamuyöhön.
Meillä ei ole yhteistä aikaa ollenkaan. Olisi siis jos joku keksisi miten nuo pelit voi hävittää :/

mies osoitti lapsellisuutensa,kun pyysin sadannen kerran,että veisi aamutakkinsa aina aamuisella kylppäriin..sanoi mulle päin naamaa,että ei vie tarkoituksella sitä mihinkään..

kunnes..

..yksi kaunis ilta sitä ei enää ollutkaan esillä..eikä kylppärissä..eikä missään normipaikoissa..hyvä ettei vääntänyt itkua toi ukko siinä vaiheessa..

..piilotin sen ruokakaappiin..

Surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja TYMPII NIIN PALJON!!:
Voih... Kuulostaa niin tutulta! Miten tuon pelaamisen saa eliminoitua,PRKL!! Menee hermot. Joka asian joutuu erikseen sanomaan, mitä pitää tehdä. Ja saattaa hyvällä tuurilla käydä tekemässä pikasesti ja juoksun kans takaisin pelaamaan. Meillä yksi pieni lapsi, joka kovasti haluaa aina isän kanssa touhuta, mutta kun toinen vaan pelaa :( Tuo yöpelaaminen on myös täällä välillä mahdotonta. Aamulla saattaa olla kuudeksi tai seitsemäksi töihinmeno ja äijä vaan pelaa aamuyöhön.
Meillä ei ole yhteistä aikaa ollenkaan. Olisi siis jos joku keksisi miten nuo pelit voi hävittää :/
Meillä mies on aina pelannut suht paljon,mutta wowin tultua pelaaminen on riistäytynyt käsistä.
Se on vkonloppunakin ja töistä tultua eka asia mitä tehdään,katotaan "nopeesti"posti wowista.
Eli n1-2 tuntia saa siihen uppoutumaan..
Mun mielestä mä ansaitsen enemmän..
Niin monesti ollaan näistä asioista puhuttu,että olen jo kyllästynyt itseni toistamiseen..

TYMPII NIIN PALJON!!
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
mies osoitti lapsellisuutensa,kun pyysin sadannen kerran,että veisi aamutakkinsa aina aamuisella kylppäriin..sanoi mulle päin naamaa,että ei vie tarkoituksella sitä mihinkään..

kunnes..

..yksi kaunis ilta sitä ei enää ollutkaan esillä..eikä kylppärissä..eikä missään normipaikoissa..hyvä ettei vääntänyt itkua toi ukko siinä vaiheessa..

..piilotin sen ruokakaappiin..
No toimiko? Vinkkaatko että pitäisi tietokone piilottaa?

Surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.paihdelinkki.fi/testaa/netinkaytto

Teettäkää testi ja tulokset puhuu puolestaan onko ongelma todellinen vai ns sun korvien välissä.
Mun ei tarvii kun lukea noi kysymykset niin osaan miehehen puolesta vastata "usein"

TYMPII NIIN PALJON!!
Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen:
Meillä mies on aina pelannut suht paljon,mutta wowin tultua pelaaminen on riistäytynyt käsistä.
Se on vkonloppunakin ja töistä tultua eka asia mitä tehdään,katotaan "nopeesti"posti wowista.
Niin monesti ollaan näistä asioista puhuttu,että olen jo kyllästynyt itseni toistamiseen..
Minäkään kun en tuota pelaamista ymmärrä alkuunkaan, siis kenenkään aikuisen ihmisen pelaamista. Jotenkin se tuntuu niin lapselliselta :/ Ja melkoinen noidankehä siitä tulee, mitä enemmän pelaa, sitä huonommin parisuhde voi.

vieras
Auttaisko jos on kuten lapsillakin tietyt päivät ja aikarajat pelaamiseen ja niitä kans noudatetaan?

Jos mies ei suostu muuttumaan niin sulla on vaihtoehtoina hyväksyä tilanne tai muuttaa omaa toimintaasi tai ajatteluasi. Toista ei voi väkisin muuttaa :(

Surullinen
Ja kaiken huippu oli eilen kun otin puheeksi meidän asiat niin mies sanoi näin"jos haluat erota niin kyllä mä sitten siihen alistun"
Eli mielummin luovuttaa kun taistelee liiton puolesta..
Ja väittää siis rakastavansa ja kaipaavansa mun lähelle takasin..hmm ehkä pitäisi sitten luopua jostain..
Ristiriitaista....

Surullinen
Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen:
Minäkään kun en tuota pelaamista ymmärrä alkuunkaan, siis kenenkään aikuisen ihmisen pelaamista. Jotenkin se tuntuu niin lapselliselta :/ Ja melkoinen noidankehä siitä tulee, mitä enemmän pelaa, sitä huonommin parisuhde voi.
No mä niissä määrin ymmärrän,että jos sitä nyt on pakko sitten pelata niin on oltava jotkin "rajat"
Kun nyt se vie miehen kokonaan..=(

mie
Minunkin mieheni pelaa, mutta minun mielestäni ei niin paljon. Ollaan kanssa oltu kohta 9vuotta yhdessä, kaksi lasta 3v ja 1,5v. Minä tein lasten tulon jälkeen selväksi, että minua rupea suuttuttamaan, jos kaikki illat keikutaan koneella. Ja just noi "pikaiset" käynnit varsinkin, mieluummin sano sitten jo että lähtee tunniksi koneelle ja on tunnit päästä taas meidän kanssa. Ja noista yövalvomisista: vaikka kuinka väsyttäisi, niin eivät minä ja lapset sen takia voida kärsiä! Pelatessa aamuyöhön mies kyllä tietää, että hän ei todellakaan pääse seuraavana iltana klo 18 nukkumaan!
Meillä on sovittu niin, että perjantai on "meidän" ilta: lapset klo 21 nukkumaan, mies ei pela eikä mina ole koneella, katsotaan leffaa, saunotaan, juodaan viiniä yms. Lisäksi minä saan lauantaisin nukkua pitkään, mies hoida lapset aamusta.
Lauantai on miehen peli-ilta: minä annan hänelle pelirauhan ja hän voi pelata vaikka koko yön + saa nukkua sunnuntaina pitkään.
Loistavasti on toiminut :)

Yhteistyössä