Mitä mulle tapahtuu kun juon 1½ litraa makeutusaine limua joka päivä!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Kyselen
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Tuskin mitään kummempaa. Makeutusaineista on haittaa jos vedät light-juomaa yli 4 l päivässä. Hampaisiin tuo kuulemma vaikuttaa. Mä en ole huomannut mitään.

Mutta siis tyhmäähän se on vetää lisäaineita naamaan ja maksaa siitä vielä. Täällä toinen addikti, mulla Pepsi Max.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Tuskin mitään kummempaa. Makeutusaineista on haittaa jos vedät light-juomaa yli 4 l päivässä. Hampaisiin tuo kuulemma vaikuttaa. Mä en ole huomannut mitään.

Mutta siis tyhmäähän se on vetää lisäaineita naamaan ja maksaa siitä vielä. Täällä toinen addikti, mulla Pepsi Max.
Itsehän sitä ei huomaa, kun muutokset tapahtuu pikkuhiljaa. Tarkkailetko tosiaan kaikkia hampaitasi joka puolelta, onko sinull ajoku pieni peili millä näet? Ei ne vauriot etuhampaisiin välttämättä tule.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Itsehän sitä ei huomaa, kun muutokset tapahtuu pikkuhiljaa. Tarkkailetko tosiaan kaikkia hampaitasi joka puolelta, onko sinull ajoku pieni peili millä näet? Ei ne vauriot etuhampaisiin välttämättä tule.
No en, mutta kyllä mä hammaslääkärissä käyn :D.

vieras
Siinä siivous ohjelmassa oli et jos pönttä/lavuaari on pintynyt, kaada pullo coca colaa ja anna vaikuttaa, niin avot puhdasta tulee. Tuon vaikutuksen kun kuvittelee hampaisiin niin ihan huimaa.

ap
Siinä siivous ohjelmassa oli et jos pönttä/lavuaari on pintynyt, kaada pullo coca colaa ja anna vaikuttaa, niin avot puhdasta tulee. Tuon vaikutuksen kun kuvittelee hampaisiin niin ihan huimaa.
hah hah, kun asian noin esität, niin...
tottahan se on

kolmen äiti

No en, mutta kyllä mä hammaslääkärissä käyn :D.
Ei mullekaan hammaslääkäri ole mitään huomauttanut. Samalla yksityisellä olen käynyt jo 10v.

Zoe-F
Itte join vuoden päivät puoltoista litraa kokista päivässä ja vielä puol litraa pepsiä päivässä.
Ihme juttu, mutta mun hampaat oli sillon valkosemmat ku nykyään.
Tosin pienikin syöminen siihen päälle sitten lihotti.
Pelkästään lopettamalla sen sokerilitkun ryystämisen laihduin vähän yli puolessa vuodessa 10 kiloa.
Ummetusta oli, ei ilmavaivoja.

*muoks tässä taisikin olla kyse makeutetuista

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onneli:
Tuhlaat kauheasti rahaa terveytesi pilaamiseen, ihan turhaan. Juo vettä. Se on parasta.
Mutta arvaa mikä on mun mielestä järjetöntä? Limsa on halvempaa kuin maito :eek: :headwall:
Ja nakit ja ranskalaiset on halvempaa ku paisti. Niinhän se on, että kaikki paska ruoka on halvempaa ku kunnon eväs :(

Yhteistyössä