Tooosi erimieltä. Pitkäaikaisvaikutukset tulee sit ilmi jossainvaihees. Kyllä ihminen voi paljon paremmin kun syö terveellisestiAlkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Ei mitään.
Itsehän sitä ei huomaa, kun muutokset tapahtuu pikkuhiljaa. Tarkkailetko tosiaan kaikkia hampaitasi joka puolelta, onko sinull ajoku pieni peili millä näet? Ei ne vauriot etuhampaisiin välttämättä tule.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Tuskin mitään kummempaa. Makeutusaineista on haittaa jos vedät light-juomaa yli 4 l päivässä. Hampaisiin tuo kuulemma vaikuttaa. Mä en ole huomannut mitään.
Mutta siis tyhmäähän se on vetää lisäaineita naamaan ja maksaa siitä vielä. Täällä toinen addikti, mulla Pepsi Max.
No en, mutta kyllä mä hammaslääkärissä käynAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Itsehän sitä ei huomaa, kun muutokset tapahtuu pikkuhiljaa. Tarkkailetko tosiaan kaikkia hampaitasi joka puolelta, onko sinull ajoku pieni peili millä näet? Ei ne vauriot etuhampaisiin välttämättä tule.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Tuskin mitään kummempaa. Makeutusaineista on haittaa jos vedät light-juomaa yli 4 l päivässä. Hampaisiin tuo kuulemma vaikuttaa. Mä en ole huomannut mitään.
Mutta siis tyhmäähän se on vetää lisäaineita naamaan ja maksaa siitä vielä. Täällä toinen addikti, mulla Pepsi Max.
hah hah, kun asian noin esität, niin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä siivous ohjelmassa oli et jos pönttä/lavuaari on pintynyt, kaada pullo coca colaa ja anna vaikuttaa, niin avot puhdasta tulee. Tuon vaikutuksen kun kuvittelee hampaisiin niin ihan huimaa.
Ei mullekaan hammaslääkäri ole mitään huomauttanut. Samalla yksityisellä olen käynyt jo 10v.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No en, mutta kyllä mä hammaslääkärissä käynAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Itsehän sitä ei huomaa, kun muutokset tapahtuu pikkuhiljaa. Tarkkailetko tosiaan kaikkia hampaitasi joka puolelta, onko sinull ajoku pieni peili millä näet? Ei ne vauriot etuhampaisiin välttämättä tule.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Tuskin mitään kummempaa. Makeutusaineista on haittaa jos vedät light-juomaa yli 4 l päivässä. Hampaisiin tuo kuulemma vaikuttaa. Mä en ole huomannut mitään.
Mutta siis tyhmäähän se on vetää lisäaineita naamaan ja maksaa siitä vielä. Täällä toinen addikti, mulla Pepsi Max..
Mutta arvaa mikä on mun mielestä järjetöntä? Limsa on halvempaa kuin maitoAlkuperäinen kirjoittaja onneli:Tuhlaat kauheasti rahaa terveytesi pilaamiseen, ihan turhaan. Juo vettä. Se on parasta.
Ja nakit ja ranskalaiset on halvempaa ku paisti. Niinhän se on, että kaikki paska ruoka on halvempaa ku kunnon eväsAlkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mutta arvaa mikä on mun mielestä järjetöntä? Limsa on halvempaa kuin maitoAlkuperäinen kirjoittaja onneli:Tuhlaat kauheasti rahaa terveytesi pilaamiseen, ihan turhaan. Juo vettä. Se on parasta.:headwall:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel