Mitä mukaan sairaalaan?

näinpä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 11:15 Haaveilija83 kirjoitti:
Eli mitä kaikkea tulisi huomioida, vauvalle tietysti kaikkee, mutta otatteko esim. omat shampoot mukaan?
Ihan itsestä kiinni. Siellä on sairaalan puolesta kyllä shampoot, mutta ovat niitä laitosshampoita ja kun olen ollut aikoinani 6kk vanhusten vuodeosastolla töissä, niin en halunnu tuoksua samalle kuin ne mummot :D Hammasharja ja tahna ainakin mukaan, dödöt, hiusharja jne.

Kyllä se on kiva olla omat saippuat ja shampoot mukana. Ainakin minusta. Minä olin kolme viikkoa sairaalassa. Tietysti jos siellä ei ole kuin pari yötä niin kyllähän niillä sairaalan pesuaineillakin sen aikaa pesee. :) Eipä minulla siellä muuta ollut, sairaalalla on kaikki omat vaatteet jotka on paljon käytännöllisempiä käyttää siellä kuin omat, vaikka ovatkin sitä mitä ovat. Hammasharja ja muut hygieniavälineet mitä tuntee tarvitsevansa.

Mulla oli mukana
- shamppoo sun muuta vastaavat
- kirja
- kamera
- kännykkä ja laturi
- imetysliivit ja liivinsuojuksia

Vauvalle oli vaan tutti.

Mies tois sitten kotiutumispäivänä mulle ja vauvalle vaatteet sekä turvakaukalon.
Älkää hyvät mammat ainakaan sitä turvakaukaloa synnytyksenn raahatko, ette te sillä mitään tee, eikä sille oo edes monesti oikeen säilytystilojakaan...

-hammaspesuvälineet
-huulirasva
-hiuslenkit
-harja
-imetysliivit
-omat sisäkengät
-alushousut kotiinlähtöä varten+puhdas paita
-dödö

vauvan vaattet mies toi kotiutuspäivänä samoin kaukalon.

voi hyvä ihme
Onko tällaistakin kysyttävä?
Mitäs luulisit, kun löhdet sairaalaan 3:ksi päiväksi?
Varmasti haluat peseytyä, kammata hiukset, harjata hampaasi.
Olla puhtaissa vaatteissa lähtiessäsi kotiin.
Tämän enempää en edes viitsi vastata.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 11:04 voi hyvä ihme kirjoitti:
Onko tällaistakin kysyttävä?
Mitäs luulisit, kun löhdet sairaalaan 3:ksi päiväksi?
Varmasti haluat peseytyä, kammata hiukset, harjata hampaasi.
Olla puhtaissa vaatteissa lähtiessäsi kotiin.
Tämän enempää en edes viitsi vastata.
Sitä kun ei vaan koskaan voi sanoa kuinka kauaksi aikaa sinne jää...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 11:25 voi hyvä ihme kirjoitti:
Ihan samoja perusasioita siellä tarvitsee olit sitten 3 pv. vai viikon.
No jos siellä kauemmin on, niin kuin minä, alkaa siellä kaipaamaan jo muutakin kuin hygieniavälineet... mutta siis eihän sinne tietenkään tarvitse koko omaisuutta mukaan ottaa. :) Ja saahan niitä sit myöhemminkin jos tarvista.

Mä otin normaali hygieniavälineiden lisäksi suklaata, kirjoja, sekä omia terveyssiteitä jälkivuotoa varten (en tykännyt sairaalan läpysköistä). Sekä kameran, kuvia tulikin otettua sitten jonkin verran. :D

voi hyvänen aika
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 11:46 mutzi81 kirjoitti:
\
No jos siellä kauemmin on, niin kuin minä, alkaa siellä kaipaamaan jo muutakin kuin hygieniavälineet... mutta siis eihän sinne tietenkään tarvitse koko omaisuutta mukaan ottaa. :) Ja saahan niitä sit myöhemminkin jos tarvista.
No en alkanut luetteloimaan sinulle itsestäänselvyyksiä, kuten kännykkää, laturia, rahaa, kirjaa tai lehtiä..hohhoijjaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 13:58 voi hyvänen aika kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 11:46 mutzi81 kirjoitti:
\
No en alkanut luetteloimaan sinulle itsestäänselvyyksiä, kuten kännykkää, laturia, rahaa, kirjaa tai lehtiä..hohhoijjaa...
No en kai minä sitä ole pyytänytkään!! Enkä ole sitä kysynyt! :D Että hohhoijaa.. ;) Tarkoitin vaan että aina ei pääse sillä kolmella päivällä tai siten kuten suunnittelee..<br><br>

Äippä 05
Aika vähän siellä lopulta mukana tarvitsee, itse olin pakannut kirjoista lähtien kaikkea mukaan, mutta vauvan hoito (ja oman itsensä hoito) veivät kyllä kaiken hereilläoloajan... Kännykkä taisi olla ainoa mitä todella tarvitsin.

Yhteistyössä