Mitä miestä tästä kun vauva

  • Viestiketjun aloittaja johanna
  • Ensimmäinen viesti
johanna
Nyt aamulla heräsi normaaliin aikaan tissille.
Sitten laitoin hänet sänkyyn kuten aina ja siellä hän sitten oli niin kuin nukkuisi. Mutta eipäs nukkunutkaan vaan alkoi syödä nyrkkiään. Sitten alkoi jutella ja jutteli aikansa. Sitten juttelu muuttui kiukkuiseksi sellaiseksi huuteluksi. Sitten kun annoin aikansa siellä mellastaa menin ja annoin tassuhoitoa. Se ei oikein tehonnut. Tulin koneelle kun halusin luea erään jutun vauvan nukkumisesta ja nyt sillä aikaa vauva nukahti.
Hän ei lohduttomana itkenyt, mutta huuteli vihaisena. Sellaisena kun on silloin kun on väsynyt.

Tuli sitten vaan mieleen että kannattaako näin toimia jatkossa jos vauva ei nukahda takaisin yöunille? Omassa sängyssä on heikosti tilaa.
 
ettekö te äidit enää luota yhtään omaan maalaisjärkeenne??????!!!!!?????
Miten meidän äidit osanneet kasvattaa meidät kun ei ole ollut keskustelupalstoja missä kysyä joka risaukseen vastaus.
Oikeasti ap ja moni muukin luottakaa itseenne! Jos lapsi nukahtaa noin niin miksi täällä enää varmistella asiaa. Jos joku olisi vastannut että ei noin voi tehdä olisitko mennyt herättämään vauvan? vai miksi kysyit?
ei sillä etteikö saisi kysyä, mutta välillä huvittaa (ja tekee vaikka mitä) kun lukee näitä kysymyksiä :whistle:
 
höh, miksi ei saisi kysyä?
mun periaate on että ei ole tyhmiä kysymyksiä vaan voipi olla näköjään tyhmiä vastauksia..

siis hyvin teit, samaa kannattaa jatkaa koska vauva oppii että sinne voi itsekseenkin nukahtaa, jos kuitenkin kovastii huutaa tai siis kiukuttelu muuttu itkun kuuloiseksi että on jokin muu hätä niin sitten tietysti syliin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
höh, miksi ei saisi kysyä?
mun periaate on että ei ole tyhmiä kysymyksiä vaan voipi olla näköjään tyhmiä vastauksia..

.

Näin juuri.. sitähän varten tää palsta on, että täältä SAA kysyä mitä vaan!!
saa kysyä, mutta saa myös luottaa itseensä enemmän
 
Alkuperäinen kirjoittaja tony:
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
höh, miksi ei saisi kysyä?
mun periaate on että ei ole tyhmiä kysymyksiä vaan voipi olla näköjään tyhmiä vastauksia..

.

Näin juuri.. sitähän varten tää palsta on, että täältä SAA kysyä mitä vaan!!
saa kysyä, mutta saa myös luottaa itseensä enemmän
Mutta meitä ihmisiä on erilaisia ;) Toiset kaipaa tukea päätöksissään enemmän kuin toiset.
 
ap
Joo kyllähän mä luotan aika paljon iteeni.
Eka lapsi ei koskaan ollut tommonen. Aina nukkui yöt, mitä nyt heräsi syömään.

Tämä oli eka kerta kun tämä vauva kiukkuilee jos sitä niin saa sanoa. Ajattelin vaan, että onko jonkun vauva useinkin tämmöinen ja onko jollain siihen mitään konstia. Siltävaralta jos tämäkin alkaa äänekkääksi öisin.

Ei varmaan. Toivottavasti ei ota tavaksi kun mies ainakin hermostuu kun vauva niin äänekkäästi sängystä huutelee. Onneksi mies ei ollut kotona vaan oli ehtinyt jo töihinsä.

Kiitos kannustuksesta. Se on kiva vaan kun on tästäkin "keskustellut" jonkun kanssa.
 

Yhteistyössä