Mitä mies haluaa parisuhteelta?

• Viestiketjun aloittaja -nainen-
  • Ensimmäinen viesti
pata porisemaan
Alkuperäinen kirjoittaja Jorma3:
Ruokaa ja pillua.
No sitten Jormalle varmaan kelpaa kuka tahansa suustalousemäntä. Tuollaisten miesten perinteisiin tapoihinhan kuuluu, että ensin syödään ja sitten naidaan vasta - tai ehkäpä ensin syödään, saunotaan ja sitten naidaan vasta.

täh uusiksi
Ootte te miehet ihania kun uudelleen asiaa ajattelen.
Siivoanhan minäkin kodin ja hyvää ruokaa laitan että saan tyytyväisen miehen vierelleni ja hän tarjoaa minulle sitä kovaa pakettia ja lahjapussit on siinä alla :)

n47
Ihmetten oikeesti eikö miehet saa edes katsoa formuloita rauhassa?? Saati parisuhteessa olevat pillua tarpeeksi??

Minkälaisia pirttihirmuja naiset oikeen on? Vai niinkö metsä vastaa kuin sinne huutaa?

Pimperollo
Kotityöt voi yrittää tehdä yhdessä. Yritän auttaa puolisoani kaikin tavoin. Siivoan ja tiskaan ja pesen pyykkiä. Ja halaan säännöllisesti.

Harrastan paljon liikuntaa, se väsyttää.

Joskus tulee tosiaan vaan löhöttyä sohvalla, kun ei yksinkertaisesti JAKSA mitään.
Onko tosiaan niin, että naisen mielestä miehen on PAKKO haluta koko ajan tehdä jotain?

Ettei voi vaan olla?

Kamala ajatus, että kaikki valveillaoloaika pitäis aktiivisesti tehdä jotain. Tai jaksaa keskustella suhteen ongelmakohdista rakentavasti aina kun NAINEN niin sattu haluamaan.

Onneksi nykyinen puolisoni ei vaadi tuollaisia.

Meillä ainakin ongelmana on juurikin tämä. Minä naisena harrastan myös liikuntaa ja sen lisäksi siivoon pyykkään maksan laskuja hoidan että on ruokaa yms yms. Hoidan kaiken "hoitamattoman". Mies kyllä osallistuu, mutta juurikin tuolla erolla että hän lopettaa tekemisen kun häntä ei enää huvita/jaksa tehdä. Ja minä teen koska jonkun on sitten lopulta kaikki hoidettava ja tehtävä ja yleensä illat meneekin niin, että mies tekee jonkun yhden asian ja minä teen kaikki tsiljoona muuta asiaa ja ihan oikeesti pääsen pysähtymään vasta klo 23-24 kun menen sänkyyn! Ja mies ei ihan oikeesti edes huomaa etten tosiaan edes istu hetkeksikään ja pysähdy koko illan aikana, työpäivän jälkeen. Mies usein ihmettelee et miten voin olla niin poikki. Se ei vaan näe sitä ettei ne kotityöt yms lopu siihen kun hän tekee sen yhden kauppareissun tai laittaa ne yhdet tiskit tiskikoneeseen tms.

Viimeksi muokattu:
vierailija
pillua ja paljon..
Mieheni on 80-vuotias eikä hänellä enää kalu kovetu. Itse olen 65-vuotias ja kaipaan kovasti kyrpää. Mies kyllä työntelee reikiini seksivälineitä ja itsekin tyydytän itseäni niillä.

Ei ne kuitenkaan tunnu samalta kuin aito kyrpä. Joskus annan vieraan miehen panna minua perusteellisesti. Mieheni katselee vieressä, kun vieras mies nussii vittuni helläksi ja sen jälkeen hän itse alkaa käsitellä pilluani. Hän nauttii siitä, kun häpyhuuleni ovat paisuksissa ja jalkoväli on kosketusarka. Häntä kiihottaa, kun saa minut ääntelemään. Vielä seuraavana päivänä häntä kiihottaa sekin, kun hän huomaa, että seison ja kävelen hajareisin, kun jalkovälini on käsittelyn jäljiltä arka.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä