MITÄ MIELTÄ??

• Viestiketjun aloittaja savuton(ko)
  • Ensimmäinen viesti
savuton(ko)
Tupakoinnista raskauden aikana?? Jos on polttanut paljon ennen raskautta, niin onko parempi polttaa se yksi päivässä kuin olla ihan hiilenä ja ilman röökiä niin että on keskenmenon vaara kun on niin stressi???? Kertokaa??

Rukoilijasirkka
Parempi on olla polttamatta, koska se, että polttaa, vaikka tietää, ettei pitäisi, aiheuttaa varmasti stressiä.

Jos lopettaa, niin kun on päässyt vieroitusoireista, stressi loppuu.

no
minä poltan n. 10 päivässä ja olen raskaana. tästä varmaan saa moni raskautumista yrittävä nyt sellaisen stressin ettei raskaudu! puolella olen onnistunut vähentämään.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja no:
minä poltan n. 10 päivässä ja olen raskaana. tästä varmaan saa moni raskautumista yrittävä nyt sellaisen stressin ettei raskaudu! puolella olen onnistunut vähentämään.
Tsemppiä sulle. Toivottavasti vähennät vielä lisää. :flower:

no
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Tsemppiä sulle. Toivottavasti vähennät vielä lisää. :flower:
kiitos, mutta taitaa loppua viikot pian jo kesken. yritystä on, jonain päivänä onnistuu paremmin.

Poltin 15 vuotta noin askin päivässä.
Lopetin plussattuani enkä käyttänyt purkkaa,laastareita tai muitakaan vieroitusjuttuja!Lopettaminenhan onkin enimmäkseen kiinni korvien välistä&tahdonvoimasta!Eikä oo kiva ajatella,että vauva kouristelee joka kerta kun äiti vetää myrkkykaasuja keuhkoihin.
Nyt vaan toivon etten sorru sauhuttelemaan enää synnytyksen jälkeen...H-hetkeen olisi vielä noin 8 vkoa. =)

memmu
Luin just sellasen tutkimuksen, että parempi olis käyttää niitä nikotiinikorvaus valmisteita ja lopettaa tupakointi sillä keinolla kun tupakoida sitä yhtäkään tupakkaa.

Yhteistyössä