Mitä mieltä * Vantaa - Kolohonka tai Itä-Hakkila ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itä-hakkila on ainakin mun mielestä mukavaa ja rauhallista seutua asua..

Itä-Hakkila verrattuna Korsoon, kumpi voittaa ?

Nyt asutaan täällä itä-Vantaalla, aika lähellä Kuusijärveä.

ehdottomasti itä-hakkila, itse on myös asunut aikaisemmin korsossa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu:
itä-hakkila on ainakin mun mielestä mukavaa ja rauhallista seutua asua..

Itä-Hakkila verrattuna Korsoon, kumpi voittaa ?

Nyt asutaan täällä itä-Vantaalla, aika lähellä Kuusijärveä.

Nikinmäessä?

Nikinmäkikin on kivaa aluetta mielestäni.

Päiväkummussa.

Me asuttiin aiemmin just Nikinmäessä.Eikä valittamista.Kaveri asuu just Kolohongassa ja tykkää.Asunut jo 12v.

Ensinnäkin, eihän Itä-Hakkilassa juuri muuta asutusta olekaan, kuin omakoti ja jonkun verran pari/rivitalo. Olen asunut täällä kohta 10 vuotta, enkä ole koskaan huomannut moottoritien melua, en ole kuuro. Rauhallinen paikka asua. Kylämäinen, josta pääsee nopeasti joka paikkaan.

me asutaan itä-hakkilassa, ei oo huonoa sanottavaa. täällä on tosi rauhallista ja luontoa ympärillä, musta hyvä paikka lapsiperheelle. tikkurila ja hakunila ovat lyhyen bussimatkan päässä.

ei kun joo, ainoa miinus on bussit jotka tulevat välillä miten sattuu... :D

Suosittelen Itä-hakkilaa sekä Kuninkaanmäkeä!
Hyvät ulkoilumahdollisuudet, seutu on todella rauhallista ja palvelut ovat lähellä.
Helsingin keskustaan ajaa noin 20 minuutissa ja Jumboon tai Itäkeskukseen noin 10-15 minuuttia.

Suosittelen Itä-hakkilaa sekä Kuninkaanmäkeä!
Hyvät ulkoilumahdollisuudet, seutu on todella rauhallista ja palvelut ovat lähellä.
Helsingin keskustaan ajaa noin 20 minuutissa ja Jumboon tai Itäkeskukseen noin 10-15 minuuttia.
:laugh:

Ei kukaan asu noilla seuduilla minkään muun kuin oman maksukyvyn takia tehtyjen kompromissien vuoksi. Itseään voi tietysti yrittää petkuttaa.

Yhteistyössä