T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hautausmaa, keskon varasto ja motarin taukoamaton melu tulee ainoana mieleennoista paikoista
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu:itä-hakkila on ainakin mun mielestä mukavaa ja rauhallista seutua asua..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hansu:itä-hakkila on ainakin mun mielestä mukavaa ja rauhallista seutua asua..
Itä-Hakkila verrattuna Korsoon, kumpi voittaa ?
Nyt asutaan täällä itä-Vantaalla, aika lähellä Kuusijärveä.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hansu:itä-hakkila on ainakin mun mielestä mukavaa ja rauhallista seutua asua..
Nikinmäessä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hansu:itä-hakkila on ainakin mun mielestä mukavaa ja rauhallista seutua asua..
Nikinmäessä?
Nikinmäkikin on kivaa aluetta mielestäni.
Päiväkummussa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Joku muuten voitti just oliko se lotossa 200000euroa Kolohongan grillikioskista ostetulla kupongilla =)
Suosittelen Itä-hakkilaa sekä Kuninkaanmäkeä!
Hyvät ulkoilumahdollisuudet, seutu on todella rauhallista ja palvelut ovat lähellä.
Helsingin keskustaan ajaa noin 20 minuutissa ja Jumboon tai Itäkeskukseen noin 10-15 minuuttia.
Ei kukaan asu noilla seuduilla minkään muun kuin oman maksukyvyn takia tehtyjen kompromissien vuoksi. Itseään voi tietysti yrittää petkuttaa.