Mitä mieltä tästä uutisesta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Et nyt "tavallisen" näköiset pääsee alusvaatemalleiksi? Ja malleiksi tulee kaiken kokoisia ja näköisiä ihmisiä? Et murretaan tietynlainen kauneus ihanne? Alatko sinä seuraamaan enemmän näitä esityksiä? Vai vähentääkö kiinnostusta? Ja voitko tämän muutoksen myötä ostaa tämän brändin tuotteita?
 
eikö se ole vaan hyvä jos tavallinen tallaaja on estradilla siitähän saa paremman tuntuman todellisuuteen.Eihän joku unelma prinsessan vaate näytös voi kertoa silmän näkevää todellista totuutta.On myös hyvä jos lakkaamme näkemästä niitä nälkiintyneitä mannekiinejä jotka eivät voi syödä tarpeeksi sen vuoksi että vaatteissa on standardit alimittaiset koot.Parempihan se on jos tulevaisuudessa näemme kaikenkokoisia malleja tällätavoin ollaan lähempänä todellista elämää.
 
eikö se ole vaan hyvä jos tavallinen tallaaja on estradilla siitähän saa paremman tuntuman todellisuuteen.Eihän joku unelma prinsessan vaate näytös voi kertoa silmän näkevää todellista totuutta.On myös hyvä jos lakkaamme näkemästä niitä nälkiintyneitä mannekiinejä jotka eivät voi syödä tarpeeksi sen vuoksi että vaatteissa on standardit alimittaiset koot.Parempihan se on jos tulevaisuudessa näemme kaikenkokoisia malleja tällätavoin ollaan lähempänä todellista elämää.
Vähän kuten the other danish guy boxerimainoksissa
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
vierailija
Ei oikein kiinnosta. Lisäksi muotibisnes perustuu rankkaan kuluttamiseen ja se jos mikä kiihdyttää ilmastonmuutosta. Mulla oli muuten tänään päällä hame, jonka ostin noin 15 vuotta sitten, paita oli vain viitisen vuotta vanha.
Millä kierrolla niitä näytöksiä voisi olla? Kuinka usein ostat vaatteita? Siis oli viitisen vuotta vanha kun ostit? Oliko värikäs hame?
 
vierailija
Eivät ne tavallisen näköiset pääse alusvaatemalliksi kun näytöksiä ei enää järjestetä ja kuten tuossa jutussakin todetaan, nämä uudet brändilähettiläät eivät kekkaloi alusasuissa: "Uudet keulakuvat tulevat ohjeistamaan merkin johtoa, esiintymään sen mainoksissa ja Instagramissa ja puhumaan VS-podcastissa. Daily Mailin mukaan naiset eivät tule kuitenkaan poseeraamaan alusvaatemalleina."

En näe sinänsä mitään syytä miksi kalsarifirman pitäisi panostaa seksikkäisiin malleihin. Mutta Victoria's Secretin kannalta ongelmallista on se, että jos seksikäs imago poistetaan, mitä jää jäljelle? Jotenkin olen aina ajatellut, että VS:n tuotteita ostavat ensisijaisesti ne, jotka haluavat ottaa osaa siihen imagoon. Olla seksikkäitä ja tuntea itsensä seksikkäiksi. Ehkä olen väärässä. Myyntiluvuthan sen tulevat näyttämään menikö tempaus putkeen vai ei.
 
Oi voi… ei se kauneusihanne seksuaalisessa merkityksessä mihinkään muutu. Miehet ei isossa kuvassa jatkossakaan kuolaa ylipainoista mustaa, joka miehistelee ja puhuu sivistyssanoilla feminismistä. Ei se vain niin mene. Joka muuta väittää ja uskoo, valehtelee itselleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Jaa että naisten pikkuhousuja myytäis ihan naisille! Juu, toki voin harkita ostavani.
Ihme kommentteja tuolla oli, että naiset tahtoo näyttää niiltä malleilta.. Siis kuvitteleeko joku, et jos vetää tietynlaiset pikkarit päälleen, näyttäis joltain mallilta.

Nojoo. Älykkäillä ja menestyvillä on rahaa, ja kun naiset ostaa nykyisin itse pöksynsä, niin myynti kannattaa suunnata sinne? Ja jos naiset ei osta naisseksikkyydellä, niin sit kandee vaihtaa tapaa?
 
vierailija
Jaa että naisten pikkuhousuja myytäis ihan naisille! Juu, toki voin harkita ostavani.
Ihme kommentteja tuolla oli, että naiset tahtoo näyttää niiltä malleilta.. Siis kuvitteleeko joku, et jos vetää tietynlaiset pikkarit päälleen, näyttäis joltain mallilta.

Nojoo. Älykkäillä ja menestyvillä on rahaa, ja kun naiset ostaa nykyisin itse pöksynsä, niin myynti kannattaa suunnata sinne? Ja jos naiset ei osta naisseksikkyydellä, niin sit kandee vaihtaa tapaa?
Joo näinhän se toimii, että mainoksessa houkutellaan ostamaan ja näyttämään yhtä hyvältä kuin malli! Kyllä se alitajuntaan vetoaa ja vaikuttaa ostokäyttäytymiseen.
Mutta kuten edellä joku jo sanoi, kuluttaminen kiihdyttää ilmastonmuutosta, eikä uuden ostaminen ole suotavaa.mä. . Alusvaatteet mä kyllä ostan uutena, vaikka muuten suosin kirppareita.
 
vierailija
Joo näinhän se toimii, että mainoksessa houkutellaan ostamaan ja näyttämään yhtä hyvältä kuin malli! Kyllä se alitajuntaan vetoaa ja vaikuttaa ostokäyttäytymiseen.
Mutta kuten edellä joku jo sanoi, kuluttaminen kiihdyttää ilmastonmuutosta, eikä uuden ostaminen ole suotavaa.mä. . Alusvaatteet mä kyllä ostan uutena, vaikka muuten suosin kirppareita.
Joo mut kuinka hyvin törmäät miesten vaatteisiin kirppareilla? Aika nihkeesti on kyl tarjolla.
 

Yhteistyössä