mitä mieltä tästä nimestä?

  • Viestiketjun aloittaja satu86 harmaana
  • Ensimmäinen viesti
kamala nimi
ei se sovi siihen mitenkän. Jos sukunimi on joku tavallinen virtanen, niin kuulostaa tosi typerältä kun ihan täysin suomaisella on joku Z nimessään. Susa sitten ennemmin, mut onko se nimi vai lempinimi...
 
satu86 harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Suza.. Ei kyllä iske mulle yhtään, vaikka nelikirjaimiset nimet on suosiossa. Mä haluan Vivin, Meean, Kitin, Jaden, Tatun, Onnin... :whistle:
no nämä nyt ei ainakaan iske mitenkään päin. olihan vitsi??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja satu86 harmaana:
kyllä mun mielestä tuo susa tai suza on ihan oma nimi kanssa eikä mistään väännetty :snotty: kaikki nimet taitaa sitten olla jostain väännettyjä
Vängällä väännetty! Suomessa toi z ei oikein ole käyttökelpoinen kirjain.
 
satu86 harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja satu86 harmaana:
kyllä mun mielestä tuo susa tai suza on ihan oma nimi kanssa eikä mistään väännetty :snotty: kaikki nimet taitaa sitten olla jostain väännettyjä
Vängällä väännetty! Suomessa toi z ei oikein ole käyttökelpoinen kirjain.
ja pöh... olis ainakin harvinainen nimi!! ei tarviis siitä valittaa että olis joku lähiönimi
 
ommm
Ei välttämättä hyväksytä, koska voidaan katsoa olevan " muodoltaan tai kirjoitustavaltaan kotimaisen nimikäytännön vastainen". Eli Susa hyväksytään, mutta ei välttämättä Suzaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ommm:
Ei välttämättä hyväksytä, koska voidaan katsoa olevan " muodoltaan tai kirjoitustavaltaan kotimaisen nimikäytännön vastainen". Eli Susa hyväksytään, mutta ei välttämättä Suzaa.
Kolme oli jo moisen nimen saanut että kyllä hyväksytään.
 
piKri
Sutsi satsi satsaa.. mutta nimetköön kukin lapsensa kuinka haluaa! Kieltämättä joskus tulee mieleen miten lasta lohdutetaan kotona kun kaverit kiusaa pientä Ridge Ahmed Valentin Möttöstä.
 
satu86 harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ommm:
Ei välttämättä hyväksytä, koska voidaan katsoa olevan " muodoltaan tai kirjoitustavaltaan kotimaisen nimikäytännön vastainen". Eli Susa hyväksytään, mutta ei välttämättä Suzaa.
jaa ja miksi ei koska se on kuitenkin väestörekisterissä ylhäällä eli kyllä hyväksytään
 

Yhteistyössä