Mitä mieltä tästä asunnosta?

• Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
hei
Oon tätä nyt etuovesta katsellut ja ajattelin sopia välittäjän kanssa näytön. Mitä mieltä ootte asunnosta? Plussia ja miinuksia kaipaan, mitä huomaatte. Ensimmäistä kertaa asunto-ostoksilla olemme, joten hahmotus vielä vähän hakusessa. =)

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12325519493620&itemcmd=move1&listSize=2&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1122274

Itse en tykkää jos kerrostalo asunto on ekassa kerroksessa,ja aika vanha talo minun makuun mutta sisältä tosi kiva.Kannattaa varmasti mennä katsomaan jos itse tykkää.Hyvää aluetta on tuo Niittyaro.

Onko siellä eriväristä laminaattia? Se olis mulle miinus. Henkilökohtasesti en tykkää tuosta keittiöstä, mutta siisti se on jokatapauksessa. Hinta tuntuu meidän hintatasolla edulliselta ja vastike on myös ihan ok. Kaukolämpö on hyvä.

Siisti ja nätti asunto. Minusta hintaa on vähän liikaa, 5 000-10 000 ? ehkä. Mutta siitähän voi tinkiä =) Ei kai tuossa muita miinuksia ole, kuin kulku toiseen makkariin ( saunan seinän viertä ), joka pohjakuvan mukaan on kapeahko. Sauna on varmaankin tehty siihen jälkeenpäin.

No
Parveke maantasossa on miinus, mutta tietty jotkut tykkää jos on esim. koiria.

Makuasia tykkääkö tuosta, että keittiö on melko auki sekä ruokailutilaan että olohuoneeseen. Vähän puikulamainen keittiö.

Makuuhuoneista suora näkyvyys seuraavan talon ikkunaan, ja talojen välissä varmasti kulkua.

Paikanpäällä näkisi kuinka paljon haittaa tuosta ekasta kerroksesta on. Ei oo kiva jos joutuu koko ajan verhot kiinni olemaan.

No
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Siisti ja nätti asunto. Minusta hintaa on vähän liikaa, 5 000-10 000 ? ehkä. Mutta siitähän voi tinkiä =) Ei kai tuossa muita miinuksia ole, kuin kulku toiseen makkariin ( saunan seinän viertä ), joka pohjakuvan mukaan on kapeahko. Sauna on varmaankin tehty siihen jälkeenpäin.
Varmaan jälkikäteen tehty sauna kun on noin pienikin, syvyys puolitoista metriä.

poikia3
Minusta tuo oli kolmioksi tilavan tuntuinen. Tykkäsin pohjasta, toimiva ja valoisa asunto.

Mua ei haittaa edes ekassa kerroksessa asuminen, pari ja rivataloissa, kun maan tasalla asutaan joka tapauksessa.

Kyselisin erityisen huolella mahdollisista tulevvista rempoista.

Näyttäis olevan
vuokratontilla, tarkista millainen vuokrasopimus, voiko tulla korotuksia tonttivuokraan ja sitä kautta vastikkeisiin. 25 vuotta vanha talo, joten suurempia remontteja ei pitäis taloyhtiöön olla tulossa lähivuosina (putket/julkisivu).

vieras
Niittyaro on mukavaa aluetta. katsopa kuvaa, jossa näkyy kaakelointia, miksi kaakelit aaltoilee alareunasta? Kosteutta? Olohuoneessa kovin tumma seinä. Lattioissa eriväristä laminaattia, vähän oudon näköistä. Ihan ok pohja asunnossa.

Mietin
Ihan mukavan näköinen asunto, mutta erittäin pitkän pikä miinus ensimmäisestä kerroksesta.

Siinä ei oikein ole sitä omaa rauhaa kun pääsee ohikulkijat töllistelemään sisälle ja puhumattakaan siitä, että joku yrittäisi parvekkeelle tulla.

Jos teillä ei ole kauheaa kiirettä asunnon kanssa niin etsisin samalta alueelta asunnon joka ei ole ekassa kerroksessa, mutta itse asunnossa ei näyttänyt mitään vikaa olevan.
Näin itse tekisin, mutta jokainen tykkää eri asioista ja jos eka kerros ei teitä haittaa niin ihan mukavalta vaikutti asunto

Ihan jees, menisin itse katsomaan paikan päälle! Hyväkuntoiselta näyttää kuvissa, mutta todellisuudessa voi paljastua jotain ylläreitä tehdyistä remonteista. Esim. jalkalistat, onko laitettu huolella? Niitä on inhottava katsella, saatika ruveta korjaan :p Ja sauna, onko rakennettu jälkikäteen ja jos on, löytyykö siitä isännöitsijältä tietoa, että on varmasti vesieristeet ym. kunnossa. Parveke oli ilmeisesti lasitettu, se voi olla ekassakin kerroksessa plussaa! Hinta oli aika kova..

Yhteistyössä