Mitä mieltä tällasista vieraista?!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja lissu
  • Ensimmäinen viesti
lissu
yhet meiän tuttavat on ihan mukavia ihmisiä,mutta mutta he käyvät meillä aika usein ja heissä on iso vika se että vaikka kello käy niin he eivät tajua lähtee kotiinsa.omat lapset yritän laittaa ajalleen nukkumaan mutta sekään ei aina onnistu ku lapset tietää et vieraiden lapsetki on meillä niin eivät ne aina malta..mikäs siinä,miehemme nauttivat alkoholia heillä on varmasti mukavaa.mutta oma jaksamiseni näiden vieraiden suhteen on aika koetuksella!!ja asia mikä ketuttaa eniten on oma mieheni käytös koska hän ei ymmärrä miten minua aina ahistaa kun vieraat ovat kylässä!!!minähän ne lapset hoidan aina sillon ja yritän viihdyttää vieraat yömyöhään kun miehet istuvat saunassa ja juovat!!!!!!mikä neuvoksi?
 
HelloShitty
no kui usein ne käy? :whistle:
jos se nyt on sillon tällöin niin ei nyt kannata vetää herneet. ja lapset voi varmaan joskus ollu pikkasen myöhemmin hereillä. luulen että sun miehelle merkkaa tosi paljon että se pitää yhteyttä sen kaveriin. ;)
 
Sano kuuluvalla äänellä sitten kun kello on mielestäsi tarpeeksi, että "Jaahas, nyt alkaa olemaan Miian ja Penan nukkumaanmeno aika ja torppa hiljenee tältä päivältä."
Ukolle sanoisin jo ennen seuraavaa näiden vieraiden tuloa, jotta mitkä on pelisäännöt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
sano sille miehelles asiasta ainakin.
sanoin!!se sano ettei pyyä niitä enää ikinä,mutta huomasin että häntä ärsytti mun sanomiset!!
Onpa lapsellista. Voihan nuo tuollaiset vierailut jättää vaikkapa viikonlopuille. Itseäni myös henk.koht ärsyttää se, että meillä jos käy kavereita/mummia/sukulaisia kylässä niin kaikki tulee "siinä ysin aikoihin..."

Öö. Meillä nelikuinen vauva, joka menee "siinä ysin aikoihin" nukkumaan, ja tämän olen kyllä enemmän kuin selvästi ilmoittanut. Siis ihan ystävällisesti niin, että mikäli haluaa vauvaa tulla katsomaan niin kannattaa tulla ajoissa sillä meillä alkaa nukkumaanmenovalmistelut jo kahdeksan aikoihin.
Sitten ihmetellään että eikös sitä nyt voisi vähän venyttää...
No ehkä joskus voikin jos se vaan vauvalle sopii, mutta minähän en väkisin toista kukuta.
 
Meillä lapsetón tuttavapari tuollainen.
Istuvat ja istuvat eivätkä tajua edes siinä vaiheessa kun meteli alkaa nousemaan lasten väsyessä.
Ihmettelivät miksemme heille tule iltaa istumaan,kunnes mies sanoi että meidän "ilta" alkaa n.16 ja loppuu viimeistään 19.
Ei siinä mitään iltoja istuskella.
 
Mä kyllä suoraan sanon viimeistään kasin aikaan, että jaahas nyt meillä alkaakin tässä iltapuuron syönnit ja muut iltapuuhat.
Aika harvoin tosin käy sellaisia vieraita, joiden läsnäolosta olisi haittaa vauvan nukkumaan menolle tms.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
yhet meiän tuttavat on ihan mukavia ihmisiä,mutta mutta he käyvät meillä aika usein ja heissä on iso vika se että vaikka kello käy niin he eivät tajua lähtee kotiinsa.omat lapset yritän laittaa ajalleen nukkumaan mutta sekään ei aina onnistu ku lapset tietää et vieraiden lapsetki on meillä niin eivät ne aina malta..mikäs siinä,miehemme nauttivat alkoholia heillä on varmasti mukavaa.mutta oma jaksamiseni näiden vieraiden suhteen on aika koetuksella!!ja asia mikä ketuttaa eniten on oma mieheni käytös koska hän ei ymmärrä miten minua aina ahistaa kun vieraat ovat kylässä!!!minähän ne lapset hoidan aina sillon ja yritän viihdyttää vieraat yömyöhään kun miehet istuvat saunassa ja juovat!!!!!!mikä neuvoksi?
tunne! nämä Meidän "vieraat" on naapurit ja se on oikeasti inhottavaa kun tungetaan yhdentoista aikoihin illalla vierailulle.
Minun neuvoni on näytä tunteesi miehellesi meillä se taisi hiukan auttaa..
 
Sanot miehellesi, että seuraavien vieraiden kanssa sinä menet naisten saunaan ja mies laittaa lapset nukkumaan. Vaikka olet äiti-ihminen, sinullakin täytyy olla mahdollisuus ystävien kanssa rentoutumiseen. Ja kai se isä osaa lasten hampaat pestä ja lukea niille iltasadun? Jos ei, niin olisi aika opetella.
 
Ja jos haluaa vieraiden lähtevän lasten iltapuuhien aikaan, niin se täytyy sopia miehen kanssa etukäteen, että menette yhdessä nukuttamaan lapsia. Eiköhän vieraat älyä lähteä kun heille ei pidetä enää seuraa.
 
ei ap
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Ja jos haluaa vieraiden lähtevän lasten iltapuuhien aikaan, niin se täytyy sopia miehen kanssa etukäteen, että menette yhdessä nukuttamaan lapsia. Eiköhän vieraat älyä lähteä kun heille ei pidetä enää seuraa.
tiedän ettei tietyt vieraat älyä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Ja jos haluaa vieraiden lähtevän lasten iltapuuhien aikaan, niin se täytyy sopia miehen kanssa etukäteen, että menette yhdessä nukuttamaan lapsia. Eiköhän vieraat älyä lähteä kun heille ei pidetä enää seuraa.
tiedän ettei tietyt vieraat älyä..
Älyääköhän ne sitten lähteä kun alkaa itse vetää yöpaitaa päälle ja sammutella valoja... :D
 
ap
ja parasta et niitten omatki muksut aina marisee et väsyttää,lähetään jo kottii!!!niin mä taidan tehä ens kerralla et lähen ite istumaan sinne saunaan ja jätän lapset miehen ja vieraiden kanssa:)
 
vieras
Mäkään en tykkää että meillä ollaan myöhään iltaan asti,varsinkaan arkena. Ilta on mulle se rauhoittumishetki,kun saa istuskella teekupposen kanssa ja lukea vaikka päivän lehden,emmä ainakaan jaksais vieraita passata illalla työpäivän jälkeen/ennen seuraavaa työpäivää. Ihmisten aikaan saa toki tulla käymään ja eri asia jos tulee kauempaa niin tottakai silloin ymmärrän että saattaa vierailu venyä. Jos kyse on kuitenkin naapureista,niin miksi ei voi tulla kylään valoisan aikaan?
 
no ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkään en tykkää että meillä ollaan myöhään iltaan asti,varsinkaan arkena. Ilta on mulle se rauhoittumishetki,kun saa istuskella teekupposen kanssa ja lukea vaikka päivän lehden,emmä ainakaan jaksais vieraita passata illalla työpäivän jälkeen/ennen seuraavaa työpäivää. Ihmisten aikaan saa toki tulla käymään ja eri asia jos tulee kauempaa niin tottakai silloin ymmärrän että saattaa vierailu venyä. Jos kyse on kuitenkin naapureista,niin miksi ei voi tulla kylään valoisan aikaan?
meidän tapauksessa heillä ei edes ole samanikäisiä lapsia kuin meillä on. Mutta naapurin mies haluaa päästä dokaamaan ja tottakai se tapahtuu meillä! Hän pitää sitä tavallaan itsestäänselvyytenä, että meille voi tulla. Mies ei aina tohdi kieltää..ja mikä on raivostuttavinta hän soittaa la iltana yhdentoista aikoihin mies ei aina vastaa. Mutta sitten kyselee seuraavana päivänä kun ei vastattu.
Mua ei enää huvita olla missään tekemisissä niiden naapureiden kanssa.
 

Yhteistyössä