Mitä mieltä seiskaluokkalaisen pojan lahjoista?? Onko tarpeeksi??

• Viestiketjun aloittaja 13v
  • Ensimmäinen viesti
13v
Aku Ankka peli
Merkkicollege ja housut samaa kastia - en muista enää merkkiä :)
Aku Ankan taskukirja
sukkia
Suklaata

...muistaakseni ei mitään muuta - kuulostaa kyllä vähältä vai mitä??

ap
Alkuperäinen kirjoittaja OmaTunto:
Musta kuulostaa ihan kivalta, tai en tiä kuinka paljon on tottunut saamaan...
En kyllä keksi mitään muuta, tahallani olen vältellyt pleikan tai tietsikan pelien ostamista.

Mp3 soitinta voisi ehkä ajatella vielä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun veli 13v saa
mp3 soittimen
sit sen ps2 kitara pelin
toilettilaukun tavaroineen
siinä ne taitaa olla eli kimpaan ollaan kerätty lahjat nää oli pojan toiveet
Aika saman tasoiselta kuulostaa, meillä on jo tuo Guitae Hero, mutta Mp3-soitin voisi olla kiva.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja OmaTunto:
toi mp3 ois kyl hyvä, ne ei nykyään maksakkaan enää niin paljon...
Joo, 49? oli sellainen aika kivan näköinen Creativen soitin. Kovin kallista en viitsi ajatellakaan, kun aika huolimaton kaveri on kyseessä eli voi hävitä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu vähän:
aika vähältä kuulostaa, mutta jos lapsi ei ole vaativainen, mikäpä siinä:)
Mitä lisäisit??

Poika sai uuden talvitakin ja kengät tänään, en jaksanut alkaa niitä isolle miehelle paketoimaan, kun itse oli mukana ostamassa.

mie
Meidän saa: PS2 -pelin, Yön Ritari -dvd, Kung Fu Panda -dvd, AC/DC -cd:n, Corcs -kännykkäkotelon. saa varmaan tädeiltä vielä rahaa ja yöpukua tms. Tiedän, että ei varmasti itse tyytyisi "näin vähään", kun kaverit saavat PS3:ia, iPhoneja, lisäksi tuhoton määrä erilaisia pelejä PS3:een.... ja tietysti ne kalleimmat MP3:set :/ Missä on nykyajan kohtuus?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meidän saa: PS2 -pelin, Yön Ritari -dvd, Kung Fu Panda -dvd, AC/DC -cd:n, Corcs -kännykkäkotelon. saa varmaan tädeiltä vielä rahaa ja yöpukua tms. Tiedän, että ei varmasti itse tyytyisi "näin vähään", kun kaverit saavat PS3:ia, iPhoneja, lisäksi tuhoton määrä erilaisia pelejä PS3:een.... ja tietysti ne kalleimmat MP3:set :/ Missä on nykyajan kohtuus?
Ehkä mekin voisimme nuo dvd:t hommata. Meillä on pleikka3 ja kieltäydyn ostamasta pelejä joululahjaksi :)

Mistä kaikille löytyy niin rikkaat vanhemmat, että kaikki voi olla kalleinta??

Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mie sain sen aku ankaa pelin viime synttärilahjaksi :wave: on kyllä kiva.
Kiva. Poika on tosi Aku Ankka fani, joten varmaan kans tykkää.
Juu, mä olin ainakin tosi otettu että joku tajus mun harrastuksen. Äiti oli kyllä aikanaan aina roudaamassa mun akuja kaatsille viemästä tilaa. :D Mulla on parisataa taskaria, roopesetiä, kuukausi ekstoja, minitaskarit, joulumantelit, aku kirjoja :D Joten toi aku peli oli tosi kiva lisä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun veli 13v saa
mp3 soittimen
sit sen ps2 kitara pelin
toilettilaukun tavaroineen
siinä ne taitaa olla eli kimpaan ollaan kerätty lahjat nää oli pojan toiveet
Aika saman tasoiselta kuulostaa, meillä on jo tuo Guitae Hero, mutta Mp3-soitin voisi olla kiva.
lisään vielä et toi meijän hankkima mp3 soitin on n.100e kun toivoi sellasta jolla voi katsoa videoita ym.

toivoi myös kung fu panda-dvd ja suomi monopoli lautapeliä ehkä saa ne vielä lisäksi saa nähädä nyt

Yhteistyössä