Mitä mieltä (pikkujouluista)

• Viestiketjun aloittaja nikitön
  • Ensimmäinen viesti
Sitä mieltä, että työpaikkojen pikkujoulut pitäis lopettaa kokonaan. Onneksi omalla työpaikalla luovuttu vuosia sitten. Tuovat epäsopua perheisiin ja työpaikoille. Riitoja, kännäystä, pettämisiä ja maanantain morkkista. Muinaisjäänne.
:O No johan on jos muuten jengi osaa olla 364 päivää vuodessa kunnolla ja sitten firman juhlissa noin sekaisin.

vierass
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30441126:
valitettavasti aika moni liitto on kompastunut pikkujouluihin. Kaikille ei riitä selittkseksi, että petin kun olin niin päissäni
Naimisissa 20 vuotta ja aika monet pikkujoulut ollut eikä ole ikinä tarvinnut vieraaseen sänkyyn kömpiä...

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30441126:
valitettavasti aika moni liitto on kompastunut pikkujouluihin. Kaikille ei riitä selittkseksi, että petin kun olin niin päissäni
Veikaan, että nämä henkilöt pettävät muutenkin. Ei pettäjäluonteelle yksi ilta vuodessa riitä.

Kyl mää voisin meijän sakin kanssa käyä vaik vesipalloa pelaamassa. Meil ei miehiä ole eikä toisaalta örveltäjiäkään joten kukaan ei lähtiskää vetämään kännejä mihinkään. Eikä mulla oo koskaan missään työpaikkojen pikkujouluissa ollu tarve pettää ukkoa vaikka joissain on hyvännäkösiä miehiä työporukassa. Ei edes pikkusievässä tuu mieleen. Minusta pikkujouluja ei tarvi lopettaa, sitä sietää miettiä tarkottaako se yhtäkun viinabileitä vai onko muutakin mahollisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30441272:
joskus se pettäjäkin pettää ensimmäisen kerran
Totta tuokin. Kaikki eivät kuitenkaan petä niin empä lopettaisi pikkujouluja joidenkin heikkojen yksilöiden takia. Eiköhän se eka kera voi tapahtua missä vaan jos on petääkseen.

Petetäänkö pikkujouluissa aina? – Anna&Ellit
"Suomalaiset saavat kotoa kerran vuodessa luvan juhlia ja revitellä myöhään."

Tuo kirjoituksen eka lause saa naaman vääntymään ihme virneeseen, oikein leukaperiin sattuu.
Tarvitseeko ihmiset luvan juhlia? Just tällainen ihme vahtiminen ja pikkujoulu pettämisestä toitottaminen joka tuutista ei varmaan auta asiaa yhtään.:D

Kyllä mä voisin mennä, kunhan siellä on sen jälkeen ruokaa :D. Meillä on töissä alle kymmenen miestä eikä haittaa esiintyä uikkareissa, vaikka ylikiloja on pienen aikuisen verran.

Mitä tuohon pettämiseen tulee... Mä en usko siihen, että pikkujoulut jotenkin salakavalasti viekoittelee muuten niin uskollisen perheenisän/äidin pahoille teille. Jos se on ainoa kännäysilta vuodessa ja noin käy, niin ehkä kannattais jättää se yksikin kerta vuodessa väliin. Jos taas tulee juhlittua useamminkin, niin miksi pikkujoulut eroaisi muista kännäyskerroista? Miksei niillä muilla kerroilla sitten pettäisi? Mun miehen pikkujoulut oli jo, tuli kolmelta yöllä tossut vinossa kotiin, muttei mulla käynyt edes mielessä, että pitäis jostain epäillä. Mulla pikkujoulut viikon päästä, ei minkään valtakunnan suunnitelmia pettää enkä aio juoda itseäni siihen kuntoon, että se kontrolli mitenkään pettäisi.

nohh
Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30441366:
Kyllä mä voisin mennä, kunhan siellä on sen jälkeen ruokaa :D. Meillä on töissä alle kymmenen miestä eikä haittaa esiintyä uikkareissa, vaikka ylikiloja on pienen aikuisen verran.

Mitä tuohon pettämiseen tulee... Mä en usko siihen, että pikkujoulut jotenkin salakavalasti viekoittelee muuten niin uskollisen perheenisän/äidin pahoille teille. Jos se on ainoa kännäysilta vuodessa ja noin käy, niin ehkä kannattais jättää se yksikin kerta vuodessa väliin.
Tuskinpa sitä tämä ensimmäistä kertaa pettämään ajautunut osaa ennustaa, että tänä iltana varmaan petän vaimoani/miestäni ensimmäisen kerran.

Hiippari
Pakollisia sosiaalisia juttuja, joihin ei kenenkään silti tarvitse osallistua jos epäilee omaa uskollisuuttaan. Heikoilla näemmä ollaan jos epäillä tarvitsee.. Altaassahan pitäisi varmaan olla jotkut siveysvyöt matkassa kun liukkaritkin olis kohillaan.

Mutta jos mies meillä kieltäisi niin taitaisi olla aika pakko mennä vaikka hampaat irvessä olipa se pikkujoulut tai firman saunailta. En ymmärrä tuota pettämisjuttua, aina on petetty jos tarvetta on eikä siinä mitään tekosyitä tarvita kuten näitä "hyihyi"pikkujouluja.
Tänä vuonna en jaksanut mennä, ei juhlapaikka napannut mutta ukko on menossa tällä viikolla. Ehkä siellä olisi joku sellainen vilauttelija, olisi jotain kerrottavaa sitten kotona. :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä