mitä mieltä ootte

asutaan miehen kanssa yhdessä,ja ongelma onkin miehen kaveri joka jo aamulla tulee meille (olemme silloin vielä nukkumassa) ja on meillä suurpiirtein koko päivän?miestäni tilanne ei haittaa mutta minua haittaa se ettei saa rauhassa hoitaa aamu toimia mihen kanssa ja olla vaan rauhassa. minua ei haittaisi jos hän kävisi illalla mutta kun heti aamulla 7aikaa pitää jo kylän tulla ja viimesen kuukauden ajan se on ollut joka päiväistä,odotan itse vauvaa viime sillään ja valvon puolet yöstä supistelujen takia. eikä tilanne voi mielestäni jatkua tälläsenä lapsen syntymän jälkeenkää,miten sanon miehelle että tilanne haittaa minua loukkaamatta ketään?? osaako kukaan neuvoa!

Hanskin mamma harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 17:44 anne kirjoitti:
on sillä itselläkin tyttö ystävä mutta kun se käy töissä niin mies on meillä.
vois sanoa et on ihmisellä aika suppeat piirit.. eikö se edes itse tajua et vois olla välillä muuallakin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 18:35 Hanskin mamma harmaa kirjoitti:
\
vois sanoa et on ihmisellä aika suppeat piirit.. eikö se edes itse tajua et vois olla välillä muuallakin...
onkai sillä muitakin ystäviä mutta e ntiiä mistä johtuu että juuri meillä pitää sitä aikaa päivät viettää.ihan ku meillä ei olisi omaa elämää yhtään. nytkin hän parhaillaa viettää meillä aikaa,puheitten mukaan lähtee klo:22.00 kotiin,no johan se on 8sta asti meillä istunut.

Hanskin mamma harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 20:24 anne kirjoitti:
\
\
onkai sillä muitakin ystäviä mutta e ntiiä mistä johtuu että juuri meillä pitää sitä aikaa päivät viettää.ihan ku meillä ei olisi omaa elämää yhtään. nytkin hän parhaillaa viettää meillä aikaa,puheitten mukaan lähtee klo:22.00 kotiin,no johan se on 8sta asti meillä istunut.
ei kait se vaan teidän ruuissa ole? mulla ainakin tilttais lopullisesti siinä vaiheessa... voisin vihjata et lasku tulee sit perässä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 21:00 Hanskin mamma harmaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 20:24 anne kirjoitti:
\
\
ei kait se vaan teidän ruuissa ole? mulla ainakin tilttais lopullisesti siinä vaiheessa... voisin vihjata et lasku tulee sit perässä...
no onneks ei,kyllä kahvii menee koko ajna mut muuta ei.. mä äsken jo vihjailin sen kuullen et ei tää meän asunto mikään päivä koti ole että täällä saa olla ku ei yksin kotona viihy ja et oispa edes joku päivä niin et sais olla miehen kaa kahestaan,äijä vaan naureskeli..

äitimamma
Varmista ensin mieheltäsi, että hän ymmärtää miltä susta tuntuu. Sen jälkeen ilmoita ystävällisesti vierailevalle tähdelle, että hän on tervetullut siihen ja siihen aikaan sinä ja sinä päivänä, mutta muulloin koti on rauhoitettu oman perheen käyttöön. (Kyllä hermot mulla ainakin menis, jos ei tuollaista vierailua sais loppumaan.)

Suunnittele sanomisesi hyvin etukäteen, ettet turhaan loukkaa ketään, mutta kuitenkin teet kantasi HYVIN selväksi. Tärkeää on ettei miehesi asetu sinua vastaan kaverin läsnäollessa, vaan vaikka vain vaikenemalla olisi samaa mieltä kanssasi.

Entä jos tämäkään ei auta...? Apua, en osaa sanoa.

Lycka till!

äitimamma
Niin, unohdin sanoa, että älä menetä hermojasi, vaan yritä pysyä tyynen rauhallisena ja seiso sanojesi takana. Silloin olet todennäköisesti vakuuttavampi kuin jos hiiltyisit. :flower: Kerro uskalsitko yrittää, tsemppiä!

mape70
Alkuperäinen kirjoittaja kyseli, mitä tehdä kun vieras istuu koko päivän kylässä?

Enpä minäkään sellaista jaksais katella. Onko oma miehesi päivät töissä? Onko teillä jo muita lapsia?

Onko teillä jotain, mitä sen miehen kotona ei ole? Esim. nettiyhteys?

Mitä jos sinä lähtisitkin kotoa pois. Kun aamulla tulee, niin sanotkin, että olet lähdössä just vaikka kaupungille. Että nyt ei voi tulla! Luulis tyhmemmänkin tajuavan, että häntä ei aina kaivata teille, varsinkin jos toistat samanhomman monta kertaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 18:43 mape70 kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoittaja kyseli, mitä tehdä kun vieras istuu koko päivän kylässä?

Enpä minäkään sellaista jaksais katella. Onko oma miehesi päivät töissä? Onko teillä jo muita lapsia?

Onko teillä jotain, mitä sen miehen kotona ei ole? Esim. nettiyhteys?

Mitä jos sinä lähtisitkin kotoa pois. Kun aamulla tulee, niin sanotkin, että olet lähdössä just vaikka kaupungille. Että nyt ei voi tulla! Luulis tyhmemmänkin tajuavan, että häntä ei aina kaivata teille, varsinkin jos toistat samanhomman monta kertaa.

miehe nkaver käy aina silloin ku mies kotona,ja mies on kyllä töissä mutta hänellä on aina välillä aika useastikkin pitkiä vapaita. ole nkerran sanonut miehelle ku hän oli kylässä että lähetään kauppan,mutta mies änkesi mukaan. meillä ei ole muita lapsia esikoista vasta odotetaan,netti yhteys kyllä kotona löytyy mutta ei hän paljoa sitä meillä käytä

lady grey
miehet on vähän semmosia että niiden on vaikee sanoo omille kavereilleen yhtään mitään negatiivista tai vaikeeta. meillä onkin tapana sopia hankalissa tilanteissa että mies laittaa röyhkeesti minun syyksi kaiken kurjan, tyyliin "ei tässä nyt muuten mutta kun toi meidän emäntä on ollut vähän väsynyt ja se on sitä mieltä että.."
minä oon muutenkin niin ilkee ihminen ettei haittaa yhtään joutua syntipukiksi, jos vaan saadaan käytännön tilanteet korjattua.

äitimamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2004 klo 19:18 anne kirjoitti:
mieheni vissiinkin sanoin tälle kyseiselle miehelle asiasta,ja nyt on pysynyt poissa mutta asia meniki nyt sellaseks että nyt tämä kyseinen mies yrittää väkisinki keksiä jotain että mieheni pitää lähteä hänen kanssaan johonkin yms..

vautsi vau! Ojasta allikkoonko? Älä vain päästä miestäsi ennen kuin olette sopineet pelisäännöistä, tyyliin mikä on tärkeysjärjestys, vaimo ja koti vai kaverit ensin. Ehkä olette jo päässeetkin yhteisymmärrykseen. Onko miehesi kovasti jo menossa kaverin mukaan? Ehkä kaveri ei oikein ymmärrä itse tärkeysjärjestyksiä. Kaiken järjen mukaan hänen tulisi viettää aikaansa enemmän tyttöystävänsä kuin poikakaverinsa kanssa...Muistaakseni sanoit hänellä olleen tyttökaveri/avovaimo, en ole aivan varma.

Hienoa kuitenkin, jos olet saanut kerrottua mielipiteesi miehellesi. Jatka samaan tyyliin :)

Yhteistyössä