vieras
Minusta kurjaa, koska mitähän keinoa käytetään sitte 5-vuotiaaseen jne. vaikkei kyseessä mikään voimakas tukistus ollutkaan.
Tulipahan vaan nähtyä
Tulipahan vaan nähtyä
Tukistat varmaan omia lapsiasikinAlkuperäinen kirjoittaja endie:no ei se nyt sentään niin mene, että sitten 5-v sais jo vielä kovempaa.
ikäväähän se on tukistaminen ,mutta toisaalta ei mulla esim ole siitä mitään traumoja vaikka mua on lapsena tukistettukin.
no kuule en tukista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tukistat varmaan omia lapsiasikinAlkuperäinen kirjoittaja endie:no ei se nyt sentään niin mene, että sitten 5-v sais jo vielä kovempaa.
ikäväähän se on tukistaminen ,mutta toisaalta ei mulla esim ole siitä mitään traumoja vaikka mua on lapsena tukistettukin.
Niin tekee meilläkin toi kohta 3v ja tosi jäärä. Mut ei oo tarvittu yhtään fyysistä rankasua vaan muilla keinoin kasvatettu.Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Mitähän semmoista 1v voi tehdä että ihan tukistaa pitää?
Kun meillä ei edes tuolle vähän vajaa 2 vuotiaalle ole edes tarvinnut huutaa..
Toki lapsia on erilaisia ja silleen, tämä meidän tapaus on kyllä vilkas ja tekee kaikkea mahdollista mitä ei saisi tehdä.. :headwall:
Just täyttänyAlkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Ihan mielenkiinnosta muuten, minkä ikäinen 1-vuotias? Onko vasta täyttänyt vuoden vai jo lähempänä kahta? Ei vaikuta itse asiaan mitenkään, mutta oon vaan kiinnostunut.
puri äitiäänAlkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Mitähän semmoista 1v voi tehdä että ihan tukistaa pitää?
Kun meillä ei edes tuolle vähän vajaa 2 vuotiaalle ole edes tarvinnut huutaa..
Toki lapsia on erilaisia ja silleen, tämä meidän tapaus on kyllä vilkas ja tekee kaikkea mahdollista mitä ei saisi tehdä.. :headwall: