Mitä mieltä ootte 1-vuotiaan tukistamisesta?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
no ei se nyt sentään niin mene, että sitten 5-v sais jo vielä kovempaa.
ikäväähän se on tukistaminen ,mutta toisaalta ei mulla esim ole siitä mitään traumoja vaikka mua on lapsena tukistettukin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no ei se nyt sentään niin mene, että sitten 5-v sais jo vielä kovempaa.
ikäväähän se on tukistaminen ,mutta toisaalta ei mulla esim ole siitä mitään traumoja vaikka mua on lapsena tukistettukin.
Tukistat varmaan omia lapsiasikin:(

Minuakin tukistettu ja koivuniemen herrasta saanut
1-vuotiaalle pitäisi kyllä jämäkän kiellon ja tilanteesta pois viemisen riittää. 1-vuotias ei kyllä ymmärrä tekemisiään, joten tukistaminen on kyllä todella väärin!!!

Mun mielestä rakkaudellinen kuri ja väkivalta on kaksi täysin eri asiaa.

h
lapsen fyysinen pahoinpitely on kielletty Suomen laissa v.1984!!!! ennakkotapaus on olemassa jossa tukistamisesta tuli sakkoa vanhemmille. kyllä isojen ihmisten pitää löytää muunlaisia keinoja kasvattaa kuin käydä pieneen ihmiseen käsiksi...

Mitähän semmoista 1v voi tehdä että ihan tukistaa pitää?
Kun meillä ei edes tuolle vähän vajaa 2 vuotiaalle ole edes tarvinnut huutaa..

Toki lapsia on erilaisia ja silleen, tämä meidän tapaus on kyllä vilkas ja tekee kaikkea mahdollista mitä ei saisi tehdä.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:

Toki lapsia on erilaisia ja silleen, tämä meidän tapaus on kyllä vilkas ja tekee kaikkea mahdollista mitä ei saisi tehdä.. :headwall:
Niin tekee meilläkin toi kohta 3v ja tosi jäärä. Mut ei oo tarvittu yhtään fyysistä rankasua vaan muilla keinoin kasvatettu.
Ja en siis hyväksy minkäänikäsen kohdalla fyysistä kuritusta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:

puri äitiään

Yhteistyössä