Mitä mieltä oot miesten tekopilluista?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Meillä kävi sitten niin ihanasti, että kun tulin kotiin vähän normaalia aiemmin niin mieheni sitten oli kaiketi hommannut jostain tekovaginan ja polkenut sen kanssa. :(
Mies oli ihan paniikissa kun tulin ja makkariin kun menin niin se kuminen torttu oli sängyssä pystyssä. Siis hyi!. Kyllä mä ymmärrän jos joskus itseään tyydyttää, että panna nyt kumiseen "römpsään".

Tosin onhan naisillekin vaikka mitä leluja, mutta eikö se oo aika ällöä jos mies panee kumireikää? Sinnekkö päästetään mällit ja sit sen joutuu pesemään?

Meni vähän fiilikset. Mitä lie siinä ajattelee mies kun pumppaa sitä torttua? Hyi je, sellainen karvoilla oli vielä reunustettu.
 
-.-
Miehellä on tuommoinen jossain kätköissä. Ei oo suostunu näyttämään miten se toimii, noin käytännössä :/

Ja ei, ei haittaa. Niinkuin ei tuo minun dildo haittaa häntä.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27717501]Tämä on niin nykyaikaa. Jos nainen tyydyttää itseään, se on rohkeaa ja naisellista, sekä kertoo siitä että nainen on sinut halujensa kanssa. Jos mies tekee sitä, niin se on likaista ja säälittävää.[/QUOTE]

Peesi tälle. Itse suhtautuisin huumorilla. Räjähtäisin nauramaan todennäköisesti. Tai niin reagoin ainakin sen kerran kun itse yllätin mieheni kun raskauden vuoksi emme saaneet harrastaa seksiä.
 
"kaapo"
Ei tuossa ole mitään outoa tai likaista. Mies saa varmasti paremmat kiksit "tekopimpasta" kuin omasta kädestä. Olisko se sitten parempi että mies kävis naapurin rouvaa kyntämässä? Naiset on aina niin ollakseen näissä itsetyydytys asioissa, vaikka on maailman luonnollisin asia ja tekee hyvää niin henkisesti kuin fyysisestikkin.
 
"Vieras"
Nauramaan? Olisiko se kovin kannustava tapa tuollaisessa tilanteessa? Olisiko kiva jos miehesi räkättäisi sulle ivallisesti kun dildoilet?

[QUOTE="vieras";27717564]Peesi tälle. Itse suhtautuisin huumorilla. Räjähtäisin nauramaan todennäköisesti. Tai niin reagoin ainakin sen kerran kun itse yllätin mieheni kun raskauden vuoksi emme saaneet harrastaa seksiä.[/QUOTE]
 
-.-
[QUOTE="Vieras";27717778]Nauramaan? Olisiko se kovin kannustava tapa tuollaisessa tilanteessa? Olisiko kiva jos miehesi räkättäisi sulle ivallisesti kun dildoilet?[/QUOTE]

Itte mie ainakin räkätin kun yhdessä noita asioita käytiin läpi. Vähän turhan ujo olen vielä noiden tavaroiden suhteen :D
Vähän huumoria elämään, miksi kaiken pitää olla niin totista ja seksijuttujen likaista?
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";27717778]Nauramaan? Olisiko se kovin kannustava tapa tuollaisessa tilanteessa? Olisiko kiva jos miehesi räkättäisi sulle ivallisesti kun dildoilet?[/QUOTE]

Spontaani reaktio eikä se ollut mitenkään ivallista naurua. Meille seksi onnellinen asia emmekä harrasta sitä totisina muutenkaan.
 
Missähän mättää kun mies semmoisen on hommannut. Vaimoko pihistelee vai mitä. Kannattaisi olla vaan auliimpi, tai antaa sitten miehen pumpata sitä tekovaimoa. Ei välitä, ei katsele. Voi ehkä tarjota oliviiviöljyä avuksi.
Niin, mutta tosiaan, mikä on isompi ihettelyn aihe kuin se, jos vaimo dildon hankkii tai mies vaginan. Sehän saattaisi ollakin tosi mukavaa olla yhdessä kaikki neljä samassa kimpassa.
 
onnetonjoulupukki
ostin sellaisen kokeeksi ja aivan mahtavan tuntuinen laite, joten nimensin sen naapurin tiinaksi.nyt on saanu vaimokin olla ihan rauhassa petipuuhista.jos se osais vähääkään ruokaa laittaa niin sais eukko lähtee samantein.
 

Yhteistyössä