Mitä mieltä olette?

Mieheni silitteli salaa ystäväperheemme naista takapuolesta, useita kertoja. Alkoholilla oli osuutta asiaan. Nainen on viehtättävä, hoikka, pitkähiuiksinen ja hyvin mukava. Ystäväni.

Kysyin asiasta seuraavana päivänä, ensin hän kielsi ja mun kiljuessa "Mä olin paikalla ja näin!" -hän myönsi. Hän pyysi anteeksi ja tuntee selvästi häpeää...

Mulla on tietysti TODELLA kamala olo. Mitä mieltä te olette? Mitä tässä pitäisi tehdä tai mitä tästä ajatella?

Kaipaan kovasti mielipiteitänne...

Hmm.. en ole mikään kauhian mustasukkainen, mutta kyllä minusta tuo on suhteessa todella loukkaavaa, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Kyllä vaatisin selityksen, koska omiin tapoihini ei kuulu koskea vieraisiin. Katsoa saa, mutta koskea ei.

Kasvakaa aikuisiksi. Jos mitään muuta ei tapahtunut kuin pikku hipaisut pepalle, niin mitä sitten? Nostatteko samanlaisen metelin jos joku mies teitä ravintolassa hipaisee, ja vielä hyvän näköine. En ihan usko, niin monien naisten käytöstä viihteellä seuranneena.
Täälä palstalla tunnutaan hakevan oikeutta mököttää aivan syyttä. Kun joku puoltaa ajatusta saa mies parkaa raastaa viikkotolkulla.
Uskotteko todella misten jaksavan tuollaista teini käytöstä. Sä et saa kun toi sano noin...tai toi kattosua , miks? Tältä tämä touhu vaikuttaa.
Parisuhde on aikuisten liitto, siinä luvataa jaksaa suurempien asioiden edessä kuin pepalle taputuksen.

Mä kyllä ymmärsin kirjottajan viestistä, että useita kertoja.. onks se joku hipasu? Musta se on kähmintää ja jos joku mies useita kertoja hipasis mua takapuoleen (olin varattu tai en), niin kyllä mua rupeisi jo ahdistaa.

Eikö se ap:n mies ollut se aktiivinen puoli? Jos ravintolassa mies hipaisee, niin mies aktiivinen. Toki naisen suhtautuminen tapahtuman jälkeen vaikuttaa.

Oli mies minkä näköinen vaan, niin minua hiplailu ärsyttää, en ole muiden hiplailu ärsyttää.

Eikö se ap:n mies ollut se aktiivinen puoli? Jos ravintolassa mies hipaisee, niin mies aktiivinen. Toki naisen suhtautuminen tapahtuman jälkeen vaikuttaa.

Oli mies minkä näköinen vaan, niin minua hiplailu ärsyttää, en ole muiden hiplailu ärsyttää.

Ja sitten vielä: Miten mun pitäisi jatkossa suhtautua tähän naiseen, siis ystävääni?

Mieheni selitys on, että ei hän mitään tarkoittanut. Hän ei kuulema himoitse tätä naista eikä hänellä ole mitään jatkosuunnitelmia koskaan ollutkaan. Kertoo tosiaan häpeävänsä hirveesti ja lupaa, että tilanne ei koskaan tule toistumaan. Hän myös sanoi, että uskalsi tuon hipelöinnin tehdä, kun minä olin paikalla. Näin hän tiesi, että hipelöinti ei varmasti johda mihinkään. Naisella oli myös minihame päällä.

Mua vaan oksettaa. Mieheni on ollut tosi hyvä ja uskollinen. Hyvännäköinen ja mielestäni seksikäs. Hänen selityksistä huolimatta musta tuntuu TODELLA pahalle, että hän minun aikanani haluaa hipelöidä toista naista! Miksi ei minua? Tunnen itseni niiiin loukatuksi seksuaalisesti ja petetyksi.

Hän myös kertoi, että ilman minun "kuulusteluani" hän ei olisi varmaan koskaan kertonut tekosiaan. Mitä tämä saa minut miettimään? Tietysti sitä, että kuinka usein tätä on tapahtunut aikaisemminkin...

Seksi ei jostain syystä nyt innosta eikä mikään läheisyys. En tunne miestäni enkä hänen ajatusmaailmaansa. Pelkään menettäväni kaiken tällä käytökselläni tai sitä ilmankin. Olen uskonut avioliittoon ja uskollisuuteen välillämme kuin vuoreen ja nyt huomaankin olevani tyhmä ja eksyksissä...

Kyllä sulla mun mielestä saa ollakin paha mieli. Mulla ainakin olis.

Toisaalta taas jos tossa on kaikki mitä miehesi ja ystäväsi välillä on tapahtunut, niin aika hyvinhän asiat loppujenlopuksi on.

Se jäi vaan mietityttämään, että miten ystäväsi tähän miehesi kosketteluun suhtautui? Ja oletko puhunut hänen kanssaan asiasta?

Muista se, että sulla on oikeus tuntea pahaa oloa ja saat myös näyttää sen. Mutta älä rankaise miestäsi loputtomiin, hänhän kuitenkin on pahoillaan tapahtuneesta ja on luvannut ettei tilanne toistu.

:hug:

Voi Lilli..

Nyt sä takuulla mietit, sitäpaitsi ihan syystäkin, että onko sun mies ja se sun ystävä olleet ilman sun läsnäoloa jossain..mitä silloin tapahtui..koska miehesi suoraan myönsi, ettei olis kertonut sulle jos et olis nähny..niin kertoohan toi jotain..eli ehkä on kertomatta jotain häneltä sulle, jota aiemmin on tapahtunut, väistämättä tulee mieleen..olen pahoillani..mutta kyllä sä varmaan itsekkin käyt läpi näitä. Mun mielestäni sun mies toimi todella sikamaisesti sua kohtaan, mitä hän itse tykkäis jos joku mies tekis sulle samaa ja hän kattelis vierestä...

Mitä siis tästä opimme?

Myös hyvät miehet ovat #&%?$!*. Kukaan ei ole luotettava. Tilaisuus tekee varkaan.

Älkää pitäkö ketään/mitään itsestäänselvyytenä. Pitäkää huolta puolisoistanne. Olkaa herkullisia ja antakaa aikaa ja olkaa kiinnostuneita. Sillä jos te ette sitä tee, joku toinen voi vetää välistä!!

Joo se on ainakin huomannut minäkin, että kakku aina päältä kaunis. Ei siis kannata takertua liikaa kenenkään, loppujen lopuksi luottaminenkin on todella riskiä puuhaa.

Kyllä toi musta on vähän outotilanne, siis se, että olisi jossain baarissa kännissä ja tulis sitten flirttailtua jollekkin, eikä sen enempää. Mutta että mies hiplaa sun ollessa paikalla, sun ystävää.. on mun mielestä todella loukkaavaa. Miettien vaikka, mitä sun mies sanois, jos sä hieroisit sen ollessa paikalla vaikka sun miehen kaverin etumusta.. musta tommonen hieroskelu ei kuulu parisuhteeseen. Pieni tahaton flirtti taas ei ole välttämättä mitään iskemistä, joten se tuskin on elämää suurempi asia, mutta toi kokonaisuus, jonka kerroit on todella kumma.

Pahinta on vielä se, kun miehiltä kysyy niin a) ei tunnusteta b) tai sitten tunnustetaan, mutta vannotaan ettei koskaan enää. Kyllä ne ei koskaan enää tiedetään.

En haluais kokea tuota.

Mä pistäisin parmmaksi ja jossain yleisessä tilanteessa antaisin takas, vaikka hipelöisin tai suukottaisin sen vihamiestä tai jotain, ketä ukkos kadehtii muutenkin. Saisipa maistaa omaa lääkettään!

voi vee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 13:47 Lilli kirjoitti:
Ja sitten vielä: Miten mun pitäisi jatkossa suhtautua tähän naiseen, siis ystävääni?

Mieheni selitys on, että ei hän mitään tarkoittanut. Hän ei kuulema himoitse tätä naista eikä hänellä ole mitään jatkosuunnitelmia koskaan ollutkaan. Kertoo tosiaan häpeävänsä hirveesti ja lupaa, että tilanne ei koskaan tule toistumaan. Hän myös sanoi, että uskalsi tuon hipelöinnin tehdä, kun minä olin paikalla. Näin hän tiesi, että hipelöinti ei varmasti johda mihinkään. Naisella oli myös minihame päällä.

Mua vaan oksettaa. Mieheni on ollut tosi hyvä ja uskollinen. Hyvännäköinen ja mielestäni seksikäs. Hänen selityksistä huolimatta musta tuntuu TODELLA pahalle, että hän minun aikanani haluaa hipelöidä toista naista! Miksi ei minua? Tunnen itseni niiiin loukatuksi seksuaalisesti ja petetyksi.

Hän myös kertoi, että ilman minun "kuulusteluani" hän ei olisi varmaan koskaan kertonut tekosiaan. Mitä tämä saa minut miettimään? Tietysti sitä, että kuinka usein tätä on tapahtunut aikaisemminkin...

Seksi ei jostain syystä nyt innosta eikä mikään läheisyys. En tunne miestäni enkä hänen ajatusmaailmaansa. Pelkään menettäväni kaiken tällä käytökselläni tai sitä ilmankin. Olen uskonut avioliittoon ja uskollisuuteen välillämme kuin vuoreen ja nyt huomaankin olevani tyhmä ja eksyksissä...

siis ei miehes mitään tarkoittanu, just joo! tuskimpa nyt terve ihminen taputtelee vaimon ystävää takapuolesta, enpä ole moista ennen kuullut.

miksi naiset, oi miksi, te siis me olemme niin sinisilmäisiä?

tosin jos minun ukko tekisi saman, niin varmaan miettisin samoja asioita, kuin sinä nyt. mutta itsellä kun ei ole vastaavaa tapahtunut tässä suhteessa, niin näin ulkopuolisena asia kyllä ihmetyttää.

eiköhän niillä miehillä ole joku halu koskea johonkin toiseen, jos noin pitää tehdä. minua on petetty edellisessä "suhteessa" monen monta kertaa, ja tiedän että olo ei ole mikään paras. nykyisellä miehelle olen tehnyt selväksi sen, että pienikin toiseen kouriminen, niin lentää niska #&%?$!* otteella ulos ja takas ei ole tulemista. EI NAISTENKAAN TARVI KAIKKEA KESTÄÄ!

Yhteistyössä