mitä mieltä olette?

mitä mieltä te olette kun jos alkaisi tapailee miestä lyhkäsen eron jälkeen.elikkä erosta on vain kolmekuukautta.minä otin eron.sekä mulla lapsia.olisiko väärin alkaa tapailee jotakin miestä.
 
NallePuh-81
Älä vaan anna ympäristön vaikuttaa asiaan! Eli jos susta tuntuu että oot valmis uuteen suhteeseen niin anna palaa. Aina löytyy lähipiiristä joku jonka mielestä olet edennyt liian nopeasti. Älä siis kuuntele heitä. Lapselle tosin en esittelisi uutta ihmistä vielä "äidin poikaystävänä" vaan pelkkänä ystävänä.
Onnea uudelle alulle! B)
 
Cressida
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2004 klo 18:10 NallePuh-81 kirjoitti:
Älä vaan anna ympäristön vaikuttaa asiaan! Eli jos susta tuntuu että oot valmis uuteen suhteeseen niin anna palaa. Aina löytyy lähipiiristä joku jonka mielestä olet edennyt liian nopeasti. Älä siis kuuntele heitä. Lapselle tosin en esittelisi uutta ihmistä vielä "äidin poikaystävänä" vaan pelkkänä ystävänä.
Onnea uudelle alulle! B)
olen ihan samaa mieltä :D
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2004 klo 17:40 äiti kirjoitti:
mitä mieltä te olette kun jos alkaisi tapailee miestä lyhkäsen eron jälkeen.elikkä erosta on vain kolmekuukautta.minä otin eron.sekä mulla lapsia.olisiko väärin alkaa tapailee jotakin miestä.
Mä muutin maaliskuun alussa eri osoitteeseen miehen kanssa ja äitienpäiväviikonloppuna tapasin ihanan miehen jonka kanssa on oltu yhdessä siitä asti.Mä olin työstänyt eroani jo monta vuotta joten olen siitä suhteesta henkisesti ollut vapaa jo kauan.Lapsia mulla on viisi ja hyvin ovat uuteen kumppaniin sopeutuneet,tykkäävät tosi paljon.Ympäristö vähän nikottelee,ystävät ja suku mutta niistä en paljoa perusta.meillä on nyt onnellinen perhe ja saatiin vielä yksi lapsi lisää joka on meillä aina joka toinen viikonloppu.
Toisten mielestä tämä on liian pian,mun mielestä ei ja koska lapset on asian hyväksyneet ei muilla ole asiaan mitään sanomista.
Lykkyä tykö ;) On ihanaa rakastaa ja tulla rakastetuksi.
 

Yhteistyössä