mitä mieltä olette?

Mun miehellä ei ole äitiä, koska kuoli mieheni ollessa 5v. Mutta äitipuoli on joka on ollut mieheni elämässä enemmän ja vähemmän mukana.

Me ollaan muutama kerta pyydetty lapsenvahti apua, ja ne kerrat kun on ottanut niin ne on laskettavissa yhden käden sormilla, emme useasti ole pyytäneet, ainoastaan niissä tapauksissa kun emme ole muualta saaneet ja on joku tilaisuus mihin ei mielellään lapsia oteta.
nyt olis taas tulossa polttarit, avioparin polttarit nyt sattumoisin pidetään samana päivänä.
Lähetimme kyselyä että jospa voisi ottaa yöksi niin vastaus oli että he katsovat että auttaneet meitä tarpeeksi joten ei tule enää kyseeseen mikään muu apu

Ollaan hieman järkyttyneitä, me luulimme että he haluavat olla osa meidän elämää ja kahden lapsenlapsen elämää.

Miten pitäisi oikeasti suhtautua
 
Alkuperäinen kirjoittaja tosi:
Tosi harmillinen tapaus.. aika tökeröä toimintaa isältäsi ja tämän naiselta!
kyseessä mieheni isä ja hänen vaimonsa

mä oikeasti järkytyin ja mieheni on ennenkin puhunut kyllä että haluaisi tuntua kuuluvansa tuohon perheeseen, mutta ei häntä olla pahemmin otettu mihinkään mukaan, hänen äitinsä kuoltua niin oma mummo kasvatti hänet kun ei isän uusi vaimo voinut/halunnut. Olis pitäny uskoa mutta nyt näin sen itse.

Ollaan kuitenkin itse pärjätty ihan hyvin, lukuunottamatta muutamaa kertaa kun ollaan pyydetty. Onneksi naapuri tuli hätiin ja ottaa lapsen yökylään
 
Emme enää aiokkaan olla, tai näin ainakin päätettiin. Onhan hekin pyytäneet apua tietokoneiden suhteen, lattian korjauksen ynnä muun. Tuntuu siltä että mihinkään muuhun emme sitten kelpaa. Aina ollaan siellä käyty, muistettu äitienpäivänä ynnä muuta. Ikävältä tuntuu tyttäreni puolesta ja mieheni puolesta
 
mie
isovanhemmat eivät ole hoitopaikka automaattisesti. meillä ei ole olleet kertaakaan yökylässä. Pari kertaa muutaman tunnin ja poika kohta 6v. Kannattaa arvostaa vähääkin, mutta ei yli. Puhu isäsi kanssa asia selväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
isovanhemmat eivät ole hoitopaikka automaattisesti. meillä ei ole olleet kertaakaan yökylässä. Pari kertaa muutaman tunnin ja poika kohta 6v. Kannattaa arvostaa vähääkin, mutta ei yli. Puhu isäsi kanssa asia selväksi.
enhän mä sitä väitä että automaattisesti pitää ottaa heti kun meillä sitä tarvetta on. nytkin ensin hän lupasi että ei hänellä mitään ole sitten tuli tuo viesti että ei sovi enää ikinä. Eikä kyse edelleenkään ole minun isästäni
 

Yhteistyössä