Mitä mieltä olette silmäasema-liikkeestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kerran sain sellaiset lasit joilla en edes nähnyt kunnolla. menin valittaan asiasta ja sain uudet lasit joilla en myöskään nähnyt menin sitten toiseen liikkeeseen josta todettiin että arvot on ihan pielessä. sain uudet lasit sieltä ja johan maailma kirkastui ja päänsärky loppui siihen! Enää ikinä en ole sen liikkeen ovea avannut enkä avaa!!!!

On saatu hyvää palvelua aina. Lasit ovat tulleet noin viikossa, joskus on mennyt pari päivää yli. Aika kallistahan siellä on, mutta kun on oltu tyytyväisiä, niin sieltä on ostettu monet lasit.

Alkuperäinen kirjoittaja tyytymätön asiakas:
huonoa palvelua olen minä saanut. En suosittele sitä kenellekään! Toimitus ajat on yli kuukauden. Palvelu ala-asrvoista. Ei enää ikinä sinne!!

No ei kai noin voi yleistää. Että just tuon ketjun liikkeissä olis töissä vain huonoja asiakaspalvelijoita?
Samaa vois sanoa sit varmaan monen muunkin ketjun liikkeistä. Että jos sain huonoa palvelua HenkkaMaukas, niin sit koko ketjun liikkeet on paskoja.

Just.

Oletteko saaneet hyvää palvelua? Onko kaikki mennyt niin kuin pitää? Tyytyväisyys?

En ole saanut hyvää palvelua! Ja kallistakin oli...
Tämä nyt on vanha viestiketju, mutta ehkä joku lukee tätä ja välttyy huonolta kokemukselta silmäasemalla! Minä tyhmä en etukäteen paljoa hintoihin tutustunut ja varasin piilolinssitarkastukseen ajan. Se maksoi 40 e. Specsaversilla 25. Kaikenlisäksi tarkastus oli aika surkea, kesti vain 20 min. Optikko tinkasi vain mitä olen aiemmin käyttänyt, merkki, linssin materiaali(!) ja tietenkin voimakkuudet. Minulla oli vanhan tarkastuksen tiedot mukana, sanoin kyllä että olen myös sen jälkeen läynyt optikolla ja vahvuudet ovat muuttuneet. En muistanut viimeisimpiä vahvuuksia ja sanoinkin että olivat ehkä -1.5 ja -1.0 tai vähän enemmän, optikko laittoi sovituslinssit sen mukaan. Sitten katsoin n. kolme kirjaintaulua ja homma oli sillä selvä. Ja tämä oli 40 euroa! Ja kaikenlisäksi kun näytin vanhoja tietoja hän päivitteli miten täällä kenellekään ei ole tuttu aikaisemmin käyttämäni linssityyppi ja "minun pitää käydä kysymässä tietääkö joku tästä.." puhetyyli oli koko ajan kiireinen ja ärsyyntynyt.
Ei näin kirjoitettuna ehkä kuulosta pahalta, mutta se asenne, äänensävy, naama norsun p****lla ja muka kauhea kiire ja kalliimpien linssien tuputus oli niin ärsyttävää että en todellakaan mene uudelleen!
Olisi pitänyt lähteä vaan pois mutta tuli niin puskista että en oikein tajunnut koko tilannetta. Linssit oli myös kalliit ja tein pientä hintavertailua netissä. Eli jos olisin vain tilannut vanhoilla voimakkuuksilla netistä olisin säästänyt n. 100 euroa! (tarkistus 40 + linsseissä noin 55 e) kyllä tää opiskelijaa syö mutta omaa tyhmyyttä etten ottanut ensin selvää.

Mun teinityttöä kohdeltiin siellä niin huonosti, että neljään vuoteen en ole yhteenkään Silmäasema-kauppaan astunut. Meidän perheessä on kuusi silmälasien ja piilareitten käyttäjää, mutta meidän rahat menee sellaiseen liikkeeseen, jossa jopa teinejä pidetään asiakkaina eikä vain höiriötekijöinä.

Maailman ehkä huonointa asiakaspalvelua Vihdin Silmäasemalla, vältä sitä. Sain työpaikkalääkärin lähetteen silmälääkäriin. Kysyin sähköpostilla ja annoin heille lähetteen mennessäni tarkastukseen. Yllätys oli kun postilla tuli jälkikäteen yli 100€ lasku maksusitoumuksesta. He väittivät ettei se käykään heillä. Hirveä tappelu ja asiakkaan pompotus siitä alkoi. En jaksanut sitä enää viikkojen jälkeen ... Maksoin pois. Mutta ikinä, en ikinä käytä heidän Vihdin kirkonkylän palvelujaan. Toivottavasti menee konkkaan koko paikka.

Ehkä huonoin asiakaspalvelu ikinä! Ämmät naama nyrpyllä tiskin takana, eikä mitään apuja rillien valintaan tai vastauksia kysymyksiin vaikka kysyttiin jos jotain hinnoista jne. Ja helvetin kalliit hinnat. Ei ikinä enää kyseiseen ketjuun. Paska liike. VäLTÄ!!!!!!!!

Lohjan Silmäasemalla käytettiin törkeästi hyväksi sitä etten osaa mekkaloida oikeuksestani kun tilanne on päällä. Olin varannut lääkärille ajan ja olin hyvissä ajoin paikalla. Odottelin kiltisti, vaikka kello kävi yli varatun ajan. Kun varatusta ajasta oli mennyt noin 15 minuuttia eteenpäin huuteli lääkäri jonkun toisen nimeä ja tämä asiakas menikin sisään. Hetken päästä minulle tultiin sanomaan, että lääkäri otti vahingossa väärän asiakkaan sisään, siis sellaisen jonka aika olisi ollut minun perään. Tuossa vaiheessa olisi jo pitänyt häipyä paikalta, mutta koska näiden aikojen järjestäminen ei itselle ole aina niin helppoa, niin jäin odottamaan. Pääsin lopulta sisään yli 45 minuuttia myöhässä. Noh, lääkäri oli nopea, tarkastukseni kesti 20 minuuttia, mutta jälkikäteen huomasin, että laskussa luki 30 minuuttia ja lasku sen mukainen. Ja mitään alennuksia en tosiaan saanut hyvitykseksi tuosta mokasta. Loppupäivän aikataulut meni pilalle ja jouduin perumaan menoja. Ei kiitos enää ikinä tuonne.

Pitää kyllä sanoa että ainakin seppälän silmäaseman palvelu on ollut loistavaa.Lasit vaihdettiin uusiin takuuajan umpeuduttuakin.Näön tarkastuskin tehtiin ja sopimattomat lasit vaihtoon. Tyytyväinen.

Kiimingin silmälääkäriltä todella huonoa palvelua ja huonoa kohtelua asiakkaita kohtaan. Täysin kyllästynyt työhönsä ja asiakkaisiin- kannattaisi jäädä jo eläkkeelle. En kyseiseen firmaan mene ikinä.