Mitä mieltä olette NATO:n liittymisestä?

Itse olen asiaa vastaan.... olenki tässä miettiny, et ku nää eduskunnan päättäjät kuitenki haluaa asian kanssa sooloilla, välittämättä siitä mitä mieltä kansa on... nii et pitäiskö tehdä adressi, missä vaaditaan kansanäänestystä natoonliittymisestä?
Eihän noi mitenkään voi tietää, mitä mieltä Suomen kansa asiasta on.
Mitä mieltä asiasta olette?

Puollatteko, vaiko vastustatte ideaa?

=)
 
Vastaan!

perustelut: moni sanoo että yk:n joukkojen tulo mahdollisessa hätätilassa kestää, nato joukot olisi nopeat.. MUTTA olemme jo tässä pas**SSa EU:ssa jossa meillä on nopeantoiminnan joukot... eli ei tarvetta tässä NATO:eek:n..

NATO maksaa PALJON!
NATO:eek:n jos mentäs voisimme hyyyvinkin itse joutua muiden sotiin... vaikka sanotaan että jokainen päättää itse, mutta YHTEISHENGELLÄ mennään NATO:ssa eli siis jeah...

asumme täällä syrjässä, rauhassa (kun verrataan muihin) ja kaikki edes tiedä mikä suomi on (toisaalta tietty harmi, toisaalta hyvä )...

niin miks NATO:eek:n?

eikö me jo opittu EU:sta.. ei meil oo mitää virkaa/valtaa/tasa-arvoa siellä... paljon säädöksiä jotka huonontavat meikäläisten elintasoa ja asemaa.. ja hinnat vaa vaihtu markoista euroiksi.. mut palkat ja tuet ei..

muoks* sorry otin ehkä hieman tunteella, mut pistää aina tää eu ja nato vihaksi :kieh: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Vastaan!

muoks* sorry otin ehkä hieman tunteella, mut pistää aina tää eu ja nato vihaksi :kieh: :ashamed:
:hug: :D
Tätä mä juuri meinasinki.... ymmärtävätköhän nämä arkadianmäen puupäät kaikkea.... :headwall:
ei, ei ymmärrä ei.. mut jospa tällä kertaa selvittäs tästä puupäiden pinnalla olevasta uutuuden viehätyksestä vähin vahingoin... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:
Aattelin vaan, et jos sen adressin laittais valmiiksi vireille, niin nimiä saataisiin kerättyä paljon jo siihen mennessä, kun nämä rupeevat asiaa puimaan urakalla
minä en tiiä osaanko laittaa, mut allekirjotan kun linkin pistät :D laitan kaikki sukulaiset ja ystävätki allekirjottaan... tarkoitan siis että mainitsen missä allekirjoituksen voi käydä laittamassa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:
Aattelin vaan, et jos sen adressin laittais valmiiksi vireille, niin nimiä saataisiin kerättyä paljon jo siihen mennessä, kun nämä rupeevat asiaa puimaan urakalla
minä en tiiä osaanko laittaa, mut allekirjotan kun linkin pistät :D laitan kaikki sukulaiset ja ystävätki allekirjottaan... tarkoitan siis että mainitsen missä allekirjoituksen voi käydä laittamassa :whistle:

Ääääääk.... mä en löydä sitä sivustoa....

ha... löysimpäs! :D

 
tossuliini
Mä myöskin vastustan, mitä hittoa me siellä Natossa tehään? Menköön ne maat jotka sinne haluu mut kyllä meiltä kansalaisilta on kysyttävä halutaanko me sinne vai ei ja jos suurin osa on vastaan niin sinne ei silloin mennä, ja piste.
 
Pakko kysyä.... ennen ku laitan
Onko adressi, jossa vaaditaan kansanäänestystä NATO:n liittyen Kiihotus kansanryhmää vastaan? <---- alta tuli tämmönen linkki:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_kansanryhm%C3%A4%C3%A4_vastaan
 
Vastustan, mutta eihän sillä paljoa merkitystä ole koska kuitenkin sinne seuraavan sanotaan nyt vaikka 20 vuoden aikana mennään :/
Liityimmehän me EU:hunkin tai no olihan siitä kansan äänestys vai oliko ja valtaosa sen sitten hyväksyi vai oliko se niin en muista.
 
juu ollaan rauhassa täällä syrjässä..... mut meillä onmii venäjä naapurina... mun mielestä voitas ihan hyvin mennä natoon ja yks mikä mua ärsyttää eniten tässä asiassa on toi naapurin nuoleskelu!!! mitä hittoa se venäjälle kuuluu liitytäänkö natoon vai ei
 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
juu ollaan rauhassa täällä syrjässä..... mut meillä onmii venäjä naapurina... mun mielestä voitas ihan hyvin mennä natoon ja yks mikä mua ärsyttää eniten tässä asiassa on toi naapurin nuoleskelu!!! mitä hittoa se venäjälle kuuluu liitytäänkö natoon vai ei
Kyllä minä vastustan ihan eri syistä kuin Venäjän "nuoleskelusta".
Haluatko miehesi lähtevän sotimaan johonkin toiseen maahan, vaikka ei itse sitä tahtoisi (siis ei rauhanturvaajaksi)?
Minä en halua lähteä eikä miehenikään halua.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
juu ollaan rauhassa täällä syrjässä..... mut meillä onmii venäjä naapurina... mun mielestä voitas ihan hyvin mennä natoon ja yks mikä mua ärsyttää eniten tässä asiassa on toi naapurin nuoleskelu!!! mitä hittoa se venäjälle kuuluu liitytäänkö natoon vai ei
Niin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MiniMyy:
Pakko kysyä.... ennen ku laitan
Onko adressi, jossa vaaditaan kansanäänestystä NATO:n liittyen Kiihotus kansanryhmää vastaan? <---- alta tuli tämmönen linkki:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_kansanryhm%C3%A4%C3%A4_vastaan
laita adressi nato:n kansanäänestyksen puolesta vaan.. ei siin mitää, ni pääsis allekirjottaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
juu ollaan rauhassa täällä syrjässä..... mut meillä onmii venäjä naapurina... mun mielestä voitas ihan hyvin mennä natoon ja yks mikä mua ärsyttää eniten tässä asiassa on toi naapurin nuoleskelu!!! mitä hittoa se venäjälle kuuluu liitytäänkö natoon vai ei
Kyllä minä vastustan ihan eri syistä kuin Venäjän "nuoleskelusta".
Haluatko miehesi lähtevän sotimaan johonkin toiseen maahan, vaikka ei itse sitä tahtoisi (siis ei rauhanturvaajaksi)?
Minä en halua lähteä eikä miehenikään halua.

mut kukas meitä tulee tänne auttamaan jos meidän naapuri hermostuuki meihin?

miestä mulla ei ole mut 2 poikalasta ja en halua että he koskaan joutuvat sotimaan suomessa tai missään mut siinähän ei mun haluamista kysellä....
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
juu ollaan rauhassa täällä syrjässä..... mut meillä onmii venäjä naapurina... mun mielestä voitas ihan hyvin mennä natoon ja yks mikä mua ärsyttää eniten tässä asiassa on toi naapurin nuoleskelu!!! mitä hittoa se venäjälle kuuluu liitytäänkö natoon vai ei
Kyllä minä vastustan ihan eri syistä kuin Venäjän "nuoleskelusta".
Haluatko miehesi lähtevän sotimaan johonkin toiseen maahan, vaikka ei itse sitä tahtoisi (siis ei rauhanturvaajaksi)?
Minä en halua lähteä eikä miehenikään halua.
Ei se kyllä noin mene! Siihen perustetaan erilliset Nato-joukot. Ei sinne ketään tuosta noin vain käsketä.
 

Yhteistyössä