Mitä mieltä olette jos tytöille tommoset sängyt ostan

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=402452&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3020000&compartmentId=3020800&categoryId=3020801

en ole vieläkään vaihtanut vaikka jo kauan haluan vaihta vain sen takia että heillä on yhteinen huone ja 2eri sänkyä ja mä haluan samalaiset

Ninni
Mä luulen, että lapset kyllästyvät tuommoisiin sänkyihin nopeasti tai että mieli muuttuu. Itse ostaisin jotkut "tavalliset" sängyt, joita voi sitten tuunailla "prinsessa katoksella" tms.

mie
Runkopatjan kannalla minäkin. Pussilakanoilla yms. voi sitten tuoda sitä lapsimaista fiilistä. Meillä oli pieninä siinä seinällä iso kangas, jossa oli taskuja. Sinne sai yöpuvun päivän ajaksi, yhteen taskuun nenäliinoja tms. muuta mitä saattoi tarvita. Seinä pysyi siistinä, kun kangasjutun saattoi pestä ja sitä saattoi myös vaihtaa. Kankaassa kuja, jonne pujotettiin rima, koukuilla rima seinässä.

Sabluunamaalauksella voi seinään tehdä kuvia, helmalakanan voi koristella sormivärein tms. Sellaista voi muunnella mielen mukaan.

liian poikamaiset
Osta jotku valkoiset kivat sängyt?Sellaset jotka menis vähän kauemmin ku 2vuotta.
Tai sitten ostat muuten nätit sängyt,mut maalaat ne sit vaikka v.pun tai limen värisiks.

hei haloo
NYT on kaupan kaikenlaisia ihanuuksia pojille sänkyinä; formula-autoja, muita autoja, kaksi-kerros-bussi, jossa alaosan voi jättää leikkitilaksi ja pedin tehdä ylös tai käyttää kerrossänkynä.
Ovat liian kalliita siihen nähden, että poika on jo 5 v, ja olisi niissä max 3 v, ehkä pari vuotta..

Ja ei ole rahaa nyt edes tytölle prinsessa-sänkyä hankkia, harmittaa, semmoselle olisi käyttöikää useampi vuosi.

Yhteistyössä