Mitä mieltä olet vaateyhdistelmästä sukkahousut + lyhyet shortsit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näyttää hyvältä, jos yhdistelmä toimii. Mieluummin juurikin sukkahousut kuin legginssit (tai sitten syksymmällä sellaiset kengät, joiden kanssa legginssien raja ei näy). Itse olen kyllä puolipitkiä legginssejä käyttänyt töissä shortsien kanssa, koska shortsit olivat töihin liian lyhyet, mutta oli kuuma päivä, jolloin sukkahousut olisivat olleet liian kuumat.

''Voi vitsi, mitä mä laitan päälle? Haluaisin pukeutua jotenkin niin, että sekä haarovälini että sääreni olisivat säädyllisesti peitossa, mutta kaikki hameeni ovat pesussa, hmm...''

...HOUSUT! SÄ TARVITSET HOUSUT!

No, teinityttäreni kavereineen pukeutuu näin. Mutta heillä on in ihonväriset sukkahousut, jotka ei erotu millään muotoa siitä, että vaikka ei olis sukkiksia ollenkaan. Heille sopii, mutta vanhemmille ihmisille not.

[QUOTE="Sirkkeli";28743487]No, teinityttäreni kavereineen pukeutuu näin. Mutta heillä on in ihonväriset sukkahousut, jotka ei erotu millään muotoa siitä, että vaikka ei olis sukkiksia ollenkaan. Heille sopii, mutta vanhemmille ihmisille not.[/QUOTE]

Näin. :)

Sukkahousujen kanssa ok, jos sopii kantajalleen ja kokonaisuus on hyvä. Legginssien kanssa näyttää kamalalta, ellei ne ole sitten sukkahousujen näköiset ja sellaisten kenkien kanssa, että lahkeensuut jää piiloon. Mun mielestä se näyttää rumalta, jos on tavallaan kahdet lahkeet jotka katkee eri kohdista - jossain reisien seudulla shortsien lahkeet ja jossain alempana leggareiden lahkeet, "katkoo" jalat kummallisen näköisiksi.

Leggarit ja shortsit ei minusta sovi, mutta jos yhdistää sukkiksen ja shortsit (viileällä kelillä) oikeisiin kenkiin ja yläosaan, voi näyttää kivaltakin. Riippuu tosi paljon mitä muuta pukee päällensä.

[QUOTE="Sirkkeli";28743487]No, teinityttäreni kavereineen pukeutuu näin. Mutta heillä on in ihonväriset sukkahousut, jotka ei erotu millään muotoa siitä, että vaikka ei olis sukkiksia ollenkaan. Heille sopii, mutta vanhemmille ihmisille not.[/QUOTE]

Ihan muutama päivä sitten mulla oli farkkusortsit (aika lyhyet) ja melkeinpä ihonväriset sukkahousut (suntan). Mustien sukkisten kanssa kyllä parempi. Syksyllä ja keväällä villakangas/tweed sortsit paksujen sukkahousujen kanssa aika usein. Käytän sortseja koska en osaa pitää ihan lyhyitä hameita ja tykkään käyttää myös värillisiä ja kuviosukkahousuja. Sortsit + sukkahousut ihan OK yhdistelmä, jos sopii yläosan ja kenkien kanssa yhteen. Mulla kenkinä yleensä mustat mokkasiinit ja yläosana milloin mitäkin.

Hyvännäköisiä yhdistelmiä harvoin tulee vastaan. Ihonvärisiä sukkiksia en tajua ollenkaan, kamalaa. Luulin koko yhdistelmää ihan epäonnistuneeksi, kunnes näin töissä siron naisen, jolla oli toimistotyyliset shortsit, paksut sukkikset ja korkkarit. Paita oli joku pussihihainen kangaspaita. Näytti upealta.

Yhteistyössä