mitä mieltä olet homoista?

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
Carlos74
Mulle on periaatteessa ihan sama onko joku homo tai ei. Mut mua vaan kovasti ihmetyttää nää salailijat, jotka leikkii heteroo ja sit salaa käy "valamassa saviruukkua" jonku viiksi-sankarin kanssa.... En oikein ymmärrä miks pitää esittää jotain muuta kun mitä on. Tää tosin pätee kyllä kaikkeen muuhunkin.
 
hmm
Musta vähän hassu kysymys, mitä mieltä nyt sitä jostain yleistetystä ryhmästä muutenkaan voi olla? Jokaisen oma asia, vaikka tässä maassa (eikä varmaan missään) sitä ei kyllä oikeesti osata jättää omaksi asiaksi. Kuitenkin musta olis ihanteellisinta, jos siellä kaapissa ei ainakaan ihan kokonaan tarttis olla. Kun se, että homot itse häpeilevät homouttaan uusintaa sitä häpeän mahdollisuutta.

Oon itsekin ollut naisen kanssa suhteessa. Mutta ei ollut lapsia eikä mitään. Joutuihan sitä silleen miettimään, kelle sanoo ja milloin sanoo, koska ei se lausahdus "mulla on tyttöystävä" ole samalla tavalla neutraali kuin "mulla on poikaystävä". Kaikki kuulee siinä heti sen sanan "tyttö" vaikka pointti oliskin vaan kertoa, että on rakastunut!

Voimia!
 

Yhteistyössä