mitä mieltä olet homoista?

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Homoilla on tyylitajua :)
Ihmeellinen yleistys, miten se seksuaalisuus johonkin tyylitajuun vaikuttaa? En ymmärrä.
Just tuumin samaa että ei muuten kaikilla ole.. Aika monta on ihan lähipiirissä heikäläisiä, niin naisia kuin miehiäkin ja ihan ovat jokainen omanlaisiaan. :)
 
IhanaValo
Luulen kans että elämä helpotuis jos tulisit kaapista.Ehkä vaimosi jo epäilee jotain,enkä usko että tuo nykyinen järjestely toimii pidemmän päälle :/
Pettäjistä en miekään tykkää,ihan sama onko homo vai hetero.
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja nyt en tajunnut:
Et ole tullut kaapista, mutta sulla on avomies? Häh?
siis elän kulissiliitossa "vaimoni" kanssa ja hän tietää, että olen homo. menimme naimisiin ja teimme lapsen, koska "vaimoni" niin halusi ja minä myös. avomieheni tietää tilanteeni myös hyvin. mutta suku ja perhe eivät tiedä sitä että olen homo. ymmärsitkö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt en tajunnut:
Et ole tullut kaapista, mutta sulla on avomies? Häh?
siis elän kulissiliitossa "vaimoni" kanssa ja hän tietää, että olen homo. menimme naimisiin ja teimme lapsen, koska "vaimoni" niin halusi ja minä myös. avomieheni tietää tilanteeni myös hyvin. mutta suku ja perhe eivät tiedä sitä että olen homo. ymmärsitkö?
Olisi varmaan ihan hyvin ymmärretty, jos olisit sen kirjoittanut heti =)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt en tajunnut:
Et ole tullut kaapista, mutta sulla on avomies? Häh?
siis elän kulissiliitossa "vaimoni" kanssa ja hän tietää, että olen homo. menimme naimisiin ja teimme lapsen, koska "vaimoni" niin halusi ja minä myös. avomieheni tietää tilanteeni myös hyvin. mutta suku ja perhe eivät tiedä sitä että olen homo. ymmärsitkö?
Mitä mieltä vaimosi on,onko hänellä muita suhteita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kannattaa kyllä kertoa, et sä sillä teeskentelyllä ainakaan mitään voita.

Tuokin kyllä hieman riippuu tilanteesta. Otetaan mukaan vaikka kahdeksankymppinen isoisä joka ei sulattaisi juttua...mä saattaisin teeskennellä vielä pari vuotta.
 
nyt en tajunnut
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt en tajunnut:
Et ole tullut kaapista, mutta sulla on avomies? Häh?
siis elän kulissiliitossa "vaimoni" kanssa ja hän tietää, että olen homo. menimme naimisiin ja teimme lapsen, koska "vaimoni" niin halusi ja minä myös. avomieheni tietää tilanteeni myös hyvin. mutta suku ja perhe eivät tiedä sitä että olen homo. ymmärsitkö?
No en oikein. Jos sulla on avomies, niin kai sitten asut miehen kanssa? Eli naapurien edessä olet tullut kaapista, mutta suku ei tiedä? Aika outo asetelma. Jos olisin itse homo, en tykkäisi kaappihomoista, koska ajattelisin heidän jotenkin häpeävän homouttaan ja tätä kautta dissaavan kaikkia homoja. Ja heteronakin olen kyllä sitä mieltä, ettei omaa nilkkaa kannata sahata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nyt en tajunnut:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt en tajunnut:
Et ole tullut kaapista, mutta sulla on avomies? Häh?
siis elän kulissiliitossa "vaimoni" kanssa ja hän tietää, että olen homo. menimme naimisiin ja teimme lapsen, koska "vaimoni" niin halusi ja minä myös. avomieheni tietää tilanteeni myös hyvin. mutta suku ja perhe eivät tiedä sitä että olen homo. ymmärsitkö?
No en oikein. Jos sulla on avomies, niin kai sitten asut miehen kanssa? Eli naapurien edessä olet tullut kaapista, mutta suku ei tiedä? Aika outo asetelma. Jos olisin itse homo, en tykkäisi kaappihomoista, koska ajattelisin heidän jotenkin häpeävän homouttaan ja tätä kautta dissaavan kaikkia homoja. Ja heteronakin olen kyllä sitä mieltä, ettei omaa nilkkaa kannata sahata.
Ei toi kyllä ole yhtään outo asetelma. Etenkin vanhemmilla ihmisillä on oikeasti vaikeuksia sulattaa moista paljastusta. Eikä sen tarvitse olla häpeämistä vaan sääliä sitä kohtaan jolle se on todella kova pala.

Mummollani kesti useamman vuoden päästä asian kanssa edes suht sujuiksi.
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja Höpö-höpö:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt en tajunnut:
Et ole tullut kaapista, mutta sulla on avomies? Häh?
siis elän kulissiliitossa "vaimoni" kanssa ja hän tietää, että olen homo. menimme naimisiin ja teimme lapsen, koska "vaimoni" niin halusi ja minä myös. avomieheni tietää tilanteeni myös hyvin. mutta suku ja perhe eivät tiedä sitä että olen homo. ymmärsitkö?
Mitä mieltä vaimosi on,onko hänellä muita suhteita?
hän hyväksyy tilanteen ja minut ja avomieheni. kunnioitamme ja tietyllä tapaa myös rakastamme toisiamme, sillä onhan hän lapseni äiti. "vaimollani" ei ole muita suhteita.
 
Tuttu juttu minulle. Minä olin naimisissa 15 v. mieheni kanssa. Halusimme molemmat ison perheen. Saimme viisi ihanaa lasta. Pari vuotta nuorimmaisen syntymän jälkeen mieheni alkoi käyttäytyä oudosti tai minä jollain tapaa huomasin että häntä painaa jokin muttei saa siitä puhuttua. Kerran sitten päätin, että nyt en luovuta ennen kuin mies kertoo, mikä hänen mieltään painaa. Silloin kertoi olevansa homo. No, minähän tietysti aluksi kielsin kaiken. Eihän se voinut olla mahdollista kaiken sen jälkeen mitä meillä oli ollut. Mies olisi halunnut jatkaa kulissiavioliitossa ts. saada pitää perheensä ja samalla miehen jossain muualla. Kaapista ei siis halunnut tulla ulos. Minulle tällainen järjestely ei sopinut. En voinut kuvitella, millainen malli se olisi lapsille, jos isällä olisi mies, äiti ehkä jossain vaiheessa löytäisi uuden miehen .... Vaadin ja sain eron ja lapset jäivät minulle. Ei minulla homoja vastaan sinänsä ole mitään mutta ex on sieltä ja syvältä ihan muista syistä. Luulen, että on henkisesti aika rankkaa elää tuollaisessa kulissiavioliitossa. Ainakin minulle se sitä oli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Tuntemani homot ovat ainakin ihan parasta bileseuraa. Tämä tuskin hakemasi vastaus. Mutta aina ovat olleet huomaavaisia ja kohteliaita, ihannepuolisomateriaalia ;)

Mut eikö sun oma mental health joudu tuossa aika äärirajoille? Tuu pois sieltä kaapista, ootte kaikki vielä paljon onnellisempia, ehkette heti, mutta myöhemmin. Kai vaimosikin aistii ettei kaikki ole ok.
Hei, mental health on suomeksi mielenterveys :).
 
Mulla ei ole mitään mielipidettä, pidän vähän outona tällaisia kyselyjä.. Vastasin siis aiemmin "mitä mieltä olet kasvissyöjistä"-kyselyyn että ei mulla ole mitään mielipidettä jostakin tietystä sekalaisesta ryhmittymästä tyyliin Hesarin tilaajat tai ruskeasilmäiset. Sen olen oppinut että toisten ihmisten toiveiden mukaan elämiseen ei kannata elämäänsä tuhlata, aina löytyy joku jollain on jotain napisemista. Itse en ymmärrä mitä hävettävää homoudessa on että kenenkään mummelin takia sitä pitäisi salata, sen sijaan salasuhteiden pitämistä en hyväksy, mutta siitähän teillä ei tainnut olla kyse.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Höpö-höpö:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt en tajunnut:
Et ole tullut kaapista, mutta sulla on avomies? Häh?
siis elän kulissiliitossa "vaimoni" kanssa ja hän tietää, että olen homo. menimme naimisiin ja teimme lapsen, koska "vaimoni" niin halusi ja minä myös. avomieheni tietää tilanteeni myös hyvin. mutta suku ja perhe eivät tiedä sitä että olen homo. ymmärsitkö?
Mitä mieltä vaimosi on,onko hänellä muita suhteita?
hän hyväksyy tilanteen ja minut ja avomieheni. kunnioitamme ja tietyllä tapaa myös rakastamme toisiamme, sillä onhan hän lapseni äiti. "vaimollani" ei ole muita suhteita.
tyydytätkö naisen tarpeet jos naisella ei ole muita suhteita?
 
Sariel
Ja mitäs mieltä sitten lepakoista? Itse erosin 9v. suhteesta ja exällä 16v. lapsi ja mulla 5v. Olen kertonut alusta asti kaikille sukulaisille ja tutuille suuntautumisestani :whistle: Juu ja onhan niitä miehiäkin ollut, mutta kun ei vaan rakastu niihin... |O
 

Yhteistyössä