mitä mieltä olet homoista?

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
mies
minä olen homo, joten kinnostaisi tietää. en ole tullut kaapista ulos, enkä tiedä tulenko ikinä. elän kulissiliitossa naisen kanssa ja meillä on ihana lapsi. välitän "vaimostani" ja lapsestani, mutta rakastan avomiestäni kaikista eniten.
 
Tuntemani homot ovat ainakin ihan parasta bileseuraa. Tämä tuskin hakemasi vastaus. Mutta aina ovat olleet huomaavaisia ja kohteliaita, ihannepuolisomateriaalia ;)

Mut eikö sun oma mental health joudu tuossa aika äärirajoille? Tuu pois sieltä kaapista, ootte kaikki vielä paljon onnellisempia, ehkette heti, mutta myöhemmin. Kai vaimosikin aistii ettei kaikki ole ok.
 
Turkilmas
Kaikkien elämä helpottuu kun tulet rohkeasti ulos kaapista. Nyt kaikki valehtelee itselleen ja muille ja kaikki kärsii. Ja sillä ei ole hittojakaan merkitystä mitä sukupuolta sitä rakastaa. Pääasia että rakastaa :)
 
elli
Eipä ole homoista senkummempaa mielipidettä kuin mistään muistakaan asiansa ja elämänsä hoitavista kanssaeläjistä.
Mutta hankala tilanne sulla, kuten myös perheelläsi kun juttu tulee ilmi.
 
Ainoa negatiivinen juttu minkä keksin on se, että jos homoseksuaalisilla miehillä sattuu olemaan herkullinen takamus, ei mulla taida olla saumoja sitä puristelemaan. :snotty:

Mutta siis, muuten ihan ookoo, enoni elää rekisteröidyssä parisuhteessa miehen kanssa, aika tuttu juttu siis.
 
lesboa ja mulle on ihan sama keken kanssa mun kaverit harrastaa seksiä (miehen/naisen), kun mä pidän itse huolen omista seksiasioistani. Yleensä puhutaan kouluasioista tai lapsista, ei niinkään panetko miestä vai naista. Mut parisuhteessa pettäminen on mulle nounou, ellei suhteessa ole sovittu että saa olla kolmaspyörä, onko teilä sovittu?
 
Miten naisen kanssa asuvalla miehellä voi olla avomies? :snotty:

Mitä itse aiheeseen tulee; ihmisen seksuaalisella suuntautumisella ei oo merkitystä mulle. Mukava tyyppi on mukava, oli sitten homo, hetero, bi tai mikä vaan. Epärehellinen on epärehellinen seksuaalisesta suuntautumisestaan riippumatta, jne.
 

Yhteistyössä