Mitä mieltä nimestä Lenni??

• Viestiketjun aloittaja Pinjan mamma
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Lenni Lokinpoikanen tulee mieleen ja sellainen hento, arka ja haaveileva vaalea poika. Aikuisenakin enemmän sellainen Lenni-Kalle -tyyppinen. Ei miehekäs nimi, mutta herkkä ja tunteikas kyllä.

"sama"
[QUOTE="vieras";26030120]Tämä tulee ekana mieleen. Lasta voidaan kiusata tuosta nimestä. Ei hyvä.[/QUOTE]

Miksi aina vedotaan johonkin??
Onhan sitä Maija Mehiläinen, Tuomas veturi ja lauluja muistakin lasten nimistä mintusta ja villestä (ja niitäkin löytyy pilvin pimein)

Meille kanssa eka sanotaan kun kuulevat lapset nimen että ai Lenni lokinpoikanen..No mua ei haittaa ja Lenni on todella ihana nimi..

• Tykkää
Reactions: Akaatti
"vieras"
Ihan joka ikisestä nimestä voidaan kiusata. Lapset kyllä osaa vääntää ja keksiä yhteyksiä. Oma nimeni on Riikka ja se väännettiin Riikka-piikka-paskapiika. "Kattokaa, paskapiika tulee". Että kyllä sitä osataa, sellaisistakin nimistä mistä ei äkkiseltään uskoisi. Ja toisaalta monet Annat ja Liinat ja Miinat saa olla ihan rauhassa, eli lapsia kiusataan jos halutaan kiusata, oli nimi mikä tahansa.

"tiuhti"
Söpö nimi! :)

Ja olen aivan samaa mieltä siitä, mitä joku muukin tuolla sanoi, että aivan turha miettiä noita kiusaamisjuttuja. Lapset kyllä keksivät pilkkanimen mistä haluavat, ei sitä voi estää koittamalla keksiä oikein varman-päälle-nimen. Olen itse ollut töissä päikyllä jossa oli Lenni-niminen poika, eikä häntä ainakaan kiusattu nimestä.

"adalmina"
Onko täällä palstailemassa jääkiekkoilijoiden vaimoja, tyttöystäviä, avokkeja yms.
Sielunsiskoja kaipailisin...

Millä tasolla miehesi pelaa? Onko teillä lapsia? Mikä on suhteenne laatu tällä hetkellä?

"vieras"
[QUOTE="vieras";26030125]sellainen hento, arka ja haaveileva vaalea poika. Aikuisenakin enemmän sellainen Lenni-Kalle -tyyppinen. Ei miehekäs nimi, mutta herkkä ja tunteikas kyllä.[/QUOTE] Ihan kuin meidän Lenni! :D

"Hmm"
En osaa kuvitella aikuista miestä esittäytymässä Lenniksi. Pienelle pojalle sopii, mutta siitä "kasvaa ulos" mielestäni.. Ai niin, meillä on lapsella Lenni-niminen hamsteri. Sekin voi vaikuttaa tuohon mielleyhtymääni.

Yhteistyössä