Mitä mieltä nimestä ELIISABEL ?

• Viestiketjun aloittaja "tyttö"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Tänään siis näin vaunurekkarin jossa oli tuo nimi. Ristiriitaisin tuntein olen koko päivän miettinyt tuota nimeä. Toisaalta ihan kauhea ja toisaalta hyvä. Omalle tytölle ajattelin toiseksi nimeksi Elisabel nimeä. Yhdellä iillä siis. Vaunurekkarit on hyvä tapa löytää näköjään nimi lapselle. =)

[QUOTE="aapee";25736309]Vaunurekkarit on hyvä tapa löytää näköjään nimi lapselle. =)[/QUOTE]
Hautakivet on myös hyvä lähde. Etenkin hautausmaan vanhemmat osat :)

Mun lasten nimet on telkkarista bongattuja, Apu-lehdestä on löytynyt yksi, ja uusimman tulokkaan nimi löytyi Turkin kartasta :D

hassutin
Hautakivet on myös hyvä lähde. Etenkin hautausmaan vanhemmat osat :)

Mun lasten nimet on telkkarista bongattuja, Apu-lehdestä on löytynyt yksi, ja uusimman tulokkaan nimi löytyi Turkin kartasta :D
Totta. :D Ystävä on jo päättänyt omalle tulevalle lapselleen nimen jonka löysi hautausmaalta. :D Oman muksun nimi löytyi sääkartalta ja toisen tiededokumentista. xD Nyt joku ajattelee "Apua, sen lapsilla on varmaan ihan kamalat nimet!" mut ei, ne kuulostaa perussuomalaisilta. ;)

"vieras"
En halua loukata, mutta minun korvaani tuon tyyppiset L-päätteiset nimet kuulostavat liian samanlaisilta kuin sana belsebul, joka tarkoittaa paholaista. Anteeksi, jos pahoitin mielenne.

"Halikatti"
En tykkää. Ihan liikaa kaikkea. Nimestä löytyy vähän venyttämällä seuraavat nimet tai ajatus niistä:
Elisa
Eliisa
Lisabel
Liisa
Elis
Abel :)
Iisa
Bel(la)
Eli aikamoinen sekameteli yhdessä nimessä

"vieras"
Möi asuntonsa ja antoi kaupassa ostajalle 60 vuotta vanhan pöytäryhmän sekä paljon sitäkin vanhemman senkin ilmaseksi. Käivin äsken katsomassa, kun pyysi.

Siis senkki ei varmasti olis jossain antiikkimarkkinoilla tonnilla lähtenyt.

Yhteistyössä