Mitä mieltä baareissa yksin käyvästä naisesta?

• Viestiketjun aloittaja Koralliahven-76
  • Ensimmäinen viesti
Koralliahven-76
Kertokaas miehet, mitä mieltä olette jos teitä lähestyy baarissa nainen (yli 3-kymppinen) joka on liikkeellä yksin? Leimaatteko heti kummajaiseksi? Itse olen aina käynyt baareissa (silloin harvoin kun käyn) tyttöporukalla, mutta nyt kun olen eronnut niin olen todennut ettei sillä menetelmällä ikinä tapaa miehiä. Jos joku mies yrittääkin lähestyä meitä, niin joku porukan rouvasihmisistä murhaa kyseisen hemmon katseellaan, ja ne pari sinkkuakin jotka joskus ovat mukana ovat kiinnostuneita vain meidän muiden kuulumisista, ei uusiin miehiin tutustumisesta. Enkä oikein voi livetä rintamasta ja jättää porukkaa siirtyäkseni mukavilta näyttävien miesten pöytään... :) Eli pitäisikö mun käydä baareissa joskus yksin, vai näyttääkö sitten siltä ettei minulla ole ystäviä?

Lyi
Eikö olis ok sopia kaverin kanssa etukäteen että lähdet sitte miehen seuraksi jos sellanen tarttuu haaviin?
Mun mies kyllä sanoi ettei siinä yksin olemisessa olis mitää kummallista..

Minä ainakin olen sellainen kummajainen, jolla ei ole montaa baareissa käyvää kaveria. Silloin harvoin, kun itse ehdin / pääsen baariin, ei mun perheelliset kaverit yleensä pääse ja / tai vaikuttavat eripuolella Suomea.

Pidän itseäni silloin säälittävänä yksinäisenä ihmisenä, mutta nautin istua, yksin kuunnella musiikkia ja katsella iloisia juhlijoita. Aina oon juttuseuraa kuitenkin löytynyt jossain vaiheessa iltaa.

Koralliahven-76
heh heh, minua ei kyllä kukaan voi erehtyä luulemaan prostituoiduksi, olen niin läpeensä kiltin tytön näköinen. Ehkä me kaikki ollaan, minkä vuoksi ei kukaan miehenpuoli yleensä viitsi edes yrittää tulla meille juttelemaan. Ongelma ei ole niinkään se, ettenkö voisi kavereideni puolesta lähteä jonkun miehen matkaan, mutta kun ikinä ei tule edes minkäänlaista tutustumista keneenkään ulkopuoliseen, me jutellaan vaan keskenämme kuin omassa maailmassamme. Mutta ehkä voisin sitten yrittää yksinkin. Sittenhän sen näkee miten miehet suhtautuu.

nhj
Mä joskus sinkkuaikoina lähdin ihan tarkotuksella yksin liikkeelle... sillon miehet uskaltaa paremmin tulla juttelee... mut joskus kaverinkin kaa liikkeellä ollessa on erkaannuttu tarkotuksella toisistamme, jotta ympäröivä maailma uskaltaa lähestyä... varsinkin isot eukkoporukat on vaikeasti lähestyttäviä...

"Moi"
Itse käyn vain porukalla en ole koskaan mennyt yksin. Ei ihmiset varmaan huomaa edes että olet yksin, ainakaan itse en seuraa ketään. Kaik tai melkein suurinosa on jonkinlaisessa jurrissa. Osa saattaa palloilla itekseen baarissa vaikka onkin tullut porukassa. En näe itse kummajaisena, tuntuu että miehet enemmän menee itekseen baariin

Yhteistyössä