Joo, silti oon vähän koomassa vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Piti lopulta keittää vahvempaa vai?
Joo, silti oon vähän koomassa vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Piti lopulta keittää vahvempaa vai?
Ja tästä jäi että mies tekee päivällisen sillä välin kun minä olen harrastamassa, minä käyn matkalla kaupassa ostamassa huomiset evääni ja huomisen päivällisen ainekset, iltapalan laitan minä ja lasten iltatoimet hoidetaan yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä:
-laitoin nuorimman aamupalan
-pesin kaksi koneellista pyykkiä ja ripustin kuivumaan
-täytin tiskikoneen ja laitoin sen päälle
-pesin kylppärin
-ulkoilin kuopuksen kanssa
-laitan lounasta koko perheelle
Mieheni:
-keitti aamukahvit meille molemmille
-auttoi minula tietokonen ohjelman kanssa
-laittoi keskimmäiselle aamupalan
-vei esikoisen harkkoihin
-vei keskimmäisen harkkoihin
-vei esikoisen toisiin harkkoihin
-ja on ollut itse mukana kentän laidalla kaikissa harkoissa yhteensä 3,5h
Loppupäivän ohjelmassa on ihan vaan yhteistä olemista, mun harrastus ja illalla sauna. Illalla minä laitan lasten huomiset vaatteet ja kassit valmiiksi.
Minusta ihan tasa-arvoinen päivä
Ei tässä kysytty mitä teette illalla. Miten sen voi ennustaa? Jospa jäät auton alle niin miten sitten suu pannaan?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ja tästä jäi että mies tekee päivällisen sillä välin kun minä olen harrastamassa, minä käyn matkalla kaupassa ostamassa huomiset evääni ja huomisen päivällisen ainekset, iltapalan laitan minä ja lasten iltatoimet hoidetaan yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä:
-pesin kylppärin
Mieheni:
Loppupäivän ohjelmassa on ihan vaan yhteistä olemista, mun harrastus ja illalla sauna. Illalla minä laitan lasten huomiset vaatteet ja kassit valmiiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja 29+4:Mä olen tänään nukkunut 2h pidempään kuin mies, herännyt itkien kun tuntuu ihan vammaselta kun särkee joka puolelle (ja mukelo syntyy vasta toukokuussa) ja sen jälkeen siirtynyt sohvalle läppärin kanssa.
Mies on tehnyt aamupäivän töitä, punninnut koiranpennut, siivoillut vähän, pistänyt pyykit koneeseen, tehnyt meille aamupalaa, ja kaivanut mulle omat vaatteensa ettei kiristäis niin paljoa kun turvottaa. <3
Ei kysytty ei, mutta olen aika hyvä ennstamaan kun samalla kaavalla ollaan menty nii-iin monta vuottaAlkuperäinen kirjoittaja rääs:Ei tässä kysytty mitä teette illalla. Miten sen voi ennustaa? Jospa jäät auton alle niin miten sitten suu pannaan?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Ja tästä jäi että mies tekee päivällisen sillä välin kun minä olen harrastamassa, minä käyn matkalla kaupassa ostamassa huomiset evääni ja huomisen päivällisen ainekset, iltapalan laitan minä ja lasten iltatoimet hoidetaan yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä:
-pesin kylppärin
Mieheni:
Mitäs hauskaa tossa nyt muka oli, mulla on ainakin ollut ihan kamala olo jo monta viikkoa, ei paljoa naurata. Onhan se silti ihanaa et mies jaksaa passata, mutta aika masentavaa kun lähinnä tuntuu 70v lonkkavaivaselta turvonneelta mummolta.Alkuperäinen kirjoittaja niina22:Alkuperäinen kirjoittaja 29+4:Mä olen tänään nukkunut 2h pidempään kuin mies, herännyt itkien kun tuntuu ihan vammaselta kun särkee joka puolelle (ja mukelo syntyy vasta toukokuussa) ja sen jälkeen siirtynyt sohvalle läppärin kanssa.
Mies on tehnyt aamupäivän töitä, punninnut koiranpennut, siivoillut vähän, pistänyt pyykit koneeseen, tehnyt meille aamupalaa, ja kaivanut mulle omat vaatteensa ettei kiristäis niin paljoa kun turvottaa. <3
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Mies :
nukkunut pitkään, katsonut uutiset, soittanut vaimolleen, pannut mua ja kirjautunut hotellista ulos
Minä:
herännyt huonoon tunteeseen, pannut miestäni, syönyt, kirjautunut hotellista ulos, hyvästellyt miehen..
siis hyvällä tarkoitin. Juuri sitä,että mies auttaa sua nytAlkuperäinen kirjoittaja 29+4:Mitäs hauskaa tossa nyt muka oli, mulla on ainakin ollut ihan kamala olo jo monta viikkoa, ei paljoa naurata. Onhan se silti ihanaa et mies jaksaa passata, mutta aika masentavaa kun lähinnä tuntuu 70v lonkkavaivaselta turvonneelta mummolta.Alkuperäinen kirjoittaja niina22:Alkuperäinen kirjoittaja 29+4:Mä olen tänään nukkunut 2h pidempään kuin mies, herännyt itkien kun tuntuu ihan vammaselta kun särkee joka puolelle (ja mukelo syntyy vasta toukokuussa) ja sen jälkeen siirtynyt sohvalle läppärin kanssa.