Mitä meinaatte tehdä kesällä?

vierailija
Mulla menee koko kesä ikävästi töissä, joten suunnitelmatkin peruuntui. Mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman usein pitää mennä järveen uimaan, ihanaa olis päästä edes kerran mato-onkeilemaan. Viikonloppuisin sitten pikaisia roadtrippejä teinien kanssa, vielä kun haluavat/ilkeevät mun kanssa liikkua. Mustikassakin aikanaan pitäis pyllistellä. Ja varmaan monen monena iltana ihastelen netistä kuvia sielunmaisemista ja teen mielimatkailua. ❤
Kiva kesä tästäkin tulee.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Mulla menee koko kesä ikävästi töissä, joten suunnitelmatkin peruuntui. Mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman usein pitää mennä järveen uimaan, ihanaa olis päästä edes kerran mato-onkeilemaan. Viikonloppuisin sitten pikaisia roadtrippejä teinien kanssa, vielä kun haluavat/ilkeevät mun kanssa liikkua. Mustikassakin aikanaan pitäis pyllistellä. Ja varmaan monen monena iltana ihastelen netistä kuvia sielunmaisemista ja teen mielimatkailua.
Kiva kesä tästäkin tulee.
paljon on tekemistä suunniteltu näköjään.Mutta etätöissä ollessa onnistuu varmaan.
 
vierailija
paljon on tekemistä suunniteltu näköjään.Mutta etätöissä ollessa onnistuu varmaan.
Mikä etätyö? Ei todellakaan osu mun kohdalle. Ja noihan on vaan suunnitelmia, hyvä jos murunen niistä toteutuu, riippuvat siis ihan siitä miten tiltti olen töistä. Hyvähän se olis, jos edes jotenkin sais maisemanvaihdoksia - muutoin kiipeillään kyllä seinille.
 
Jos @Echo on hetkellisesti haaveillut kesäseksistä kanssani (tuulisella merenrannalla?), on se todella positiivista. Ei siksi, että minä häneen vetoa tuntisin, vaan siksi, että hänelle kaikki seksihalujen lisääntyminen olisi hyvästä.
Tuotan taas pettymyksen, ei ollut mistään seksiin viittaavasta kyse.
Sen sijaan yhdestä eritteestä...:ROFLMAO: Mutta se siitä.
 
  • Vau!
Reactions: m1es
Iiris Mäntylä kunnon vihertäjänä profetioi tuomiota ja kadotusta kesänviettäjille:
Ilmastoasioissa ei voida enää vitkutella, sanoo ympäristötieteiden opiskelija Iris Mäntylä. Jos meno ei muutu, ilmastonmuutos saattaa vaikuttaa sinunkin elämääsi yhä konkreettisemmin. Unohda aamukahvi, hiihtäminen ja järvessä uiminen, Mäntylä sanoo.

 
Iiris Mäntylä kunnon vihertäjänä profetioi tuomiota ja kadotusta kesänviettäjille:
Ilmastoasioissa ei voida enää vitkutella, sanoo ympäristötieteiden opiskelija Iris Mäntylä. Jos meno ei muutu, ilmastonmuutos saattaa vaikuttaa sinunkin elämääsi yhä konkreettisemmin. Unohda aamukahvi, hiihtäminen ja järvessä uiminen, Mäntylä sanoo.

Mitä riskiä nyt järvessä uimisessa on?? :eek:

No, tuo Iiris on opiskelija. Joku aivopesty nuori....
 
Aion herätä varhain, kun on vielä hiljaista. Istua unenpöpperöisenä autossa, maitokahvia mukista hörppien. Katsella kun kaupunki herää. Nähdä, miten mereltä noussut kostea, auringonsäteitä suodattava utu hiljalleen haihtuu. Hikoilla, puurtaa. Palella kun sataa. Kiukutella kypärästä tippuvista sadepisaroista. Inhota sitä kun hanskat ovat nihkeät ja märät. Nauttia lounaita milloin minkä kiven päällä. Palkita itseni jätskillä. Korventaa nahkaani saunan kuumuudessa jotta edes hetken sen jälkeen olisi viileä.


Ja tasapainona tuolle ajella kymmenisen kertaa korpeen. Hörppiä kahvin kannon nokassa tai taas kivellä. Istua laiturilla, veneessä, kallilla ja uittaa varpaita vedessä. Nauttia savun ja kysyvän kalan tuoksusta. Tuntea veden hyväilevän, kannattelevan, Kuulla kuikan ja lokin. Pelästyä palokärkeä tai närheä. Nypätä kirpaisevan muurahaisen iholta. Haistaa ilman sateen jälkeen. Maistaa ensimmäisen mansikan ja muistikan. Löytää kanttarellit ja tatit ja torvisienet. Miettiä, oliko tännekin, itikpiden syötäväksi, pakko lähteä :D


Mut voihan ton kaiken tiivistää silleen, että aion elää ihan jokaikisellä solulla!
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Echo
vierailija
Mulla menee koko kesä ikävästi töissä, joten suunnitelmatkin peruuntui. Mahdollisuuksien mukaan mahdollisimman usein pitää mennä järveen uimaan, ihanaa olis päästä edes kerran mato-onkeilemaan. Viikonloppuisin sitten pikaisia roadtrippejä teinien kanssa, vielä kun haluavat/ilkeevät mun kanssa liikkua. Mustikassakin aikanaan pitäis pyllistellä. Ja varmaan monen monena iltana ihastelen netistä kuvia sielunmaisemista ja teen mielimatkailua.
Kiva kesä tästäkin tulee.
Viestisi herätti paljon muistoja. Yhtenä päivänä Prismassa soi vanha Maaritin hitti Jäätelökesä.
Olenkin jo syönyt paljon jäätelöä.
Tänään oli tarkoitus pyöräillä Ikeaan, mutta illalla luvattiin tälle päivälle ukkosta.
Olisi ihana päästä mustikkametsään.
Pirkka-lehdestä luin aamulla jutun palkitusta naiskirjailijasta. Hän tuntuu olevan sinut itsensä kanssa.
Luonto on meille suomalaisille rakas asia. Sitä voi ihastella olipa töissä tai vapaalla.
En enää ole ikävöinyt aikoihin kesämökkiämme. Se on myyty ja uudet omistajat ovat tehneet siitä mieleisensä. Luen toki uutisia paikkakunnan tapahtumista. Kuuluisa naistaiteilijan kertoi joku aika sitten sieltä kuulumisiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Mä muutan takaisin Suomeen. Eiköhän nää ulkomaat ole jo nähty. Katotaan sit, jääkö aikaa muuhun.
Tervetuloa takaisin kotimaahan. Minusta mustikat ja mansikat ovat yhtä hyviä ja terveellisiä.
Minulle äidin kieli lienee suurin syy miksi jäin tänne asumaan. Täytin aamulla Pirkka-ristikon. Opin uuden sanan kalpas. Ei haisuakaan millainen on reen tukipuu.
 

Yhteistyössä