V
vatruska harmailee
Vieras
Suunnittelen tässä hiihtolomareissua ja mietintä vailla on minne menis ja kenen matkatoimistoa käyttäsin. Toinen vaihtoehto olis tuo koto suomen lappi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Joskus vuonna kuokka ja kirves Tjäreborgia ja Aurinkomatkoja. Nykyisin varaan lennot ja hotellit suoraan netistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska harmailee:Johan tulee kirjotusvirheitä mulla. Mutta noita aurinkomatkoja on mulle muutkin kehassu. En vaan koskaan ole ollu etelän auringossa, joten matkan suunnittelu on paikallaan. Yksin kun olen reissannu Euroopassa,on lähdöt ollu nopeita enkä niitä kovinkaan ole suunnitellut. Lasten kanssa jänskättää lähteä.
Riippuu varmaan vähän siitä, mihin päin maailmaa reissun tekee. Jos lähtee lasten kanssa Intiaan, niin matkatoimiston kautta varaaminen voi olla ihan hyvä. Esikoinen kävi just Japanissa ja varasi matkan sekä hotellit netistä. Samoin on tehnyt exä mennessään Jenkkeihin ja minä kans varaan Jenkkilän reissut netistä.Alkuperäinen kirjoittaja vatruska harmailee.:Suoraan minäkin olen ennen matkat ja hotlat varannut,mutta silloin olen liikkunut Euroopassa ja yksin.
Nyt vaan pitäs ottaa nuo lapset mukaan ja lähteä niiden kanssa yksin tai mie´hen kanssa ,jos vain lomansa saa järjestyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin sitä matkatoimistoa tarvii..? En ole koskaan käyttänyt, mieluummin suunnittelen itse.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Tsätsäri, Aurinkomatkat ja Finnmatkat
Kun en ole ennen käynyt etelässä edes lasten kanssa,on mulla valmispaketti ehdoton. Muuten saatan sössiä homman niin, ettei se ole mitään lomailua. Tosin maasta otan tietoa ja paikallisista tapahtumista netin kautta ja muuten suunnittelen sen. Mutta nuo lennot ja hotlat ja siihen kuuluvat jupinat sais joku muu hoitaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin sitä matkatoimistoa tarvii..? En ole koskaan käyttänyt, mieluummin suunnittelen itse.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja No:Tsätsäri, Aurinkomatkat ja Finnmatkat
Näissä ei ole pahemmin eroja.
Tsätsäriltä ja Finnmatkoilta löytyy lapsihotelleja, joissa toimivat lastenkerhot.
Aurinkomatkoilla ruoka koneessa ja kuljetus kohteessa kuuluu matkan hintaan, kahdella muulla saa sitten valita ja maksaa ruuasta ja kuljetuksesta.
Koneet olleet kaikki hyviä esim. Thomas Cook kehuttua Finnairiamme parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja hulina harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja No:Tsätsäri, Aurinkomatkat ja Finnmatkat
Näissä ei ole pahemmin eroja.
Tsätsäriltä ja Finnmatkoilta löytyy lapsihotelleja, joissa toimivat lastenkerhot.
Aurinkomatkoilla ruoka koneessa ja kuljetus kohteessa kuuluu matkan hintaan, kahdella muulla saa sitten valita ja maksaa ruuasta ja kuljetuksesta.
Koneet olleet kaikki hyviä esim. Thomas Cook kehuttua Finnairiamme parempi.
finnmatkoilla kuuluu myös kuljetus kohteessa,ruoka lennolla riippu taas lentoyhtiöstä.