Mitä maksaisit? (haalarista)

• Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
riippuu koosta ja väristä =) en kyl yleensä käytetyistä ulkovaatteist maksa kovinkaa paljoo....max 20?!
No "tyttövärinen" eli siis väri ois hyvä ja koko 98cm. Tulis postikulujen kans maksamaan melkein 40e. Minä tyhmä kun en syksyn alesta tajunnu ostaa valmiiks eikä mulla tuon hintaluokan oukuihin oo varaa jos normaalihintasena pitäs ostaa. Mietinkin että kannattaako ostaa tuon hintanen käytetty vaiko ihan "tavishaalari" vaikka prismasta mitkä yleensä maksaa alle 30e.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
riippuu koosta ja väristä =) en kyl yleensä käytetyistä ulkovaatteist maksa kovinkaa paljoo....max 20?!
No "tyttövärinen" eli siis väri ois hyvä ja koko 98cm. Tulis postikulujen kans maksamaan melkein 40e. Minä tyhmä kun en syksyn alesta tajunnu ostaa valmiiks eikä mulla tuon hintaluokan oukuihin oo varaa jos normaalihintasena pitäs ostaa. Mietinkin että kannattaako ostaa tuon hintanen käytetty vaiko ihan "tavishaalari" vaikka prismasta mitkä yleensä maksaa alle 30e.
Ei kuulosta pahalta hinnalta! :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
travallen tehtaanmyymälästä saa 40e oisko kaupassa n.70e en oo varma
ite en käytetystä maksaisi kun 10-15e
(ite annan ilmatteekksi kavereille)
Saako tehtaanmyymälästä muka noin halvalla???? Siis ihan normi hinta siellä?
no ainakin ale aikaan ja mie ostan aina jemmaan seuraavan koon nyt talvi remut siellä on 40e

vieras

Tehtaanmyymälässä oli noi pienten remut nyt alepäivillä 50e. Joskus jotain hajakokoja on saattanut saada edullisemmin. (Ja isojen eli 134cm ylöspäin oli 35e) Kaupassa remu on n. 97e. Nämä siis tämän talven hintoja.

vieras

Tehtaanmyymälässä oli noi pienten remut nyt alepäivillä 50e. Joskus jotain hajakokoja on saattanut saada edullisemmin. (Ja isojen eli 134cm ylöspäin oli 35e) Kaupassa remu on n. 97e. Nämä siis tämän talven hintoja.
Sori, nää oli talvihaalareiden hintoja. Välikausien hintoja en valitettvasti muista :-(

Yhteistyössä