joo on, mutta miksi haluatte välttämättä kulkea muiden siivellä? kyllä täällä oikeasti aina katsotaan kun joku maalta tullut lykkää viisi vuotiasta rattaissa vain sen takia ettei tarvitsisi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
Korkeasaari ei ole ilmainenAlkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
korkeasaaren bussi on kyllä ilmainen aloittajan tapauksessaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Korkeasaari ei ole ilmainenAlkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
Suomenlinnan lautta kuuluu Helsingin sisäiseen liikenteeseen ja on siksi ilmainen rattaita käyttävälle
Helsingissä on halpaa matkustaa rattaiden kanssa
lapset on 3kk ja 1½vuotta..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo on, mutta miksi haluatte välttämättä kulkea muiden siivellä? kyllä täällä oikeasti aina katsotaan kun joku maalta tullut lykkää viisi vuotiasta rattaissa vain sen takia ettei tarvitsisi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
Ihan helppoa se on! Onhan siellä tiet ja lapset voi kävellä varmaankin tarvittaessa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta rattaiden kanssa onkin sit mielenkiintoista kulkea suomenlinnassa.
Niinpä onkin! Jotenkin ajattelin vesibussiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:korkeasaaren bussi on kyllä ilmainen aloittajan tapauksessaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Korkeasaari ei ole ilmainenAlkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
Suomenlinnan lautta kuuluu Helsingin sisäiseen liikenteeseen ja on siksi ilmainen rattaita käyttävälle
Helsingissä on halpaa matkustaa rattaiden kanssa
onko muilla tästä kokemusta? tässä jotain kesäloma reissua pitäis suunnitella.. korkeasaaressa ainakin käydään.. ja tää tuli sit toisena mieleen..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta rattaiden kanssa onkin sit mielenkiintoista kulkea suomenlinnassa.
http://www.suomenlinna.fi/matkailijan_suomenlinna/liikkuminen/saavutettavuus/Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko muilla tästä kokemusta? tässä jotain kesäloma reissua pitäis suunnitella.. korkeasaaressa ainakin käydään.. ja tää tuli sit toisena mieleen..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta rattaiden kanssa onkin sit mielenkiintoista kulkea suomenlinnassa.
Oletpa urpo, sori vaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo on, mutta miksi haluatte välttämättä kulkea muiden siivellä? kyllä täällä oikeasti aina katsotaan kun joku maalta tullut lykkää viisi vuotiasta rattaissa vain sen takia ettei tarvitsisi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
väitätkö ettei ihmiset katso paheksuvasti jos ylimittainen lähes kouluikäinen pentu istuu rattaissa ainoastaan siksi että joku aikuinen haluaa säästää pari euroa? kyllä muuten katsotaan ja myös huomautetaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletpa urpo, sori vaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo on, mutta miksi haluatte välttämättä kulkea muiden siivellä? kyllä täällä oikeasti aina katsotaan kun joku maalta tullut lykkää viisi vuotiasta rattaissa vain sen takia ettei tarvitsisi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
Täällä kukaan mitään katso ja miten me Helsinkiläiset tiedetään mistä ihmiset on kotoisin?
Menkää ihmeessä Suomenlinnaan! Siellä on paljon nähtävää aikuisillekin! Ihan pienet ei varmaan niistä perusta, mutta lauttamatka jo on kiva!Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko muilla tästä kokemusta? tässä jotain kesäloma reissua pitäis suunnitella.. korkeasaaressa ainakin käydään.. ja tää tuli sit toisena mieleen..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta rattaiden kanssa onkin sit mielenkiintoista kulkea suomenlinnassa.
Suomenlinnan tiet on osaksi mukulakiveä. Kannattaa ottaa kunnon vaunut/rattaat sinne, pieni pyöräisillä matkarattailla on meno aika rytyytystä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko muilla tästä kokemusta? tässä jotain kesäloma reissua pitäis suunnitella.. korkeasaaressa ainakin käydään.. ja tää tuli sit toisena mieleen..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta rattaiden kanssa onkin sit mielenkiintoista kulkea suomenlinnassa.
Älä viitsi olla nuija! Sinä joko et asu Helsingissä, tai olet itse maalta kotoisin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:väitätkö ettei ihmiset katso paheksuvasti jos ylimittainen lähes kouluikäinen pentu istuu rattaissa ainoastaan siksi että joku aikuinen haluaa säästää pari euroa? kyllä muuten katsotaan ja myös huomautetaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletpa urpo, sori vaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo on, mutta miksi haluatte välttämättä kulkea muiden siivellä? kyllä täällä oikeasti aina katsotaan kun joku maalta tullut lykkää viisi vuotiasta rattaissa vain sen takia ettei tarvitsisi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
Täällä kukaan mitään katso ja miten me Helsinkiläiset tiedetään mistä ihmiset on kotoisin?
Miksi kaikesta pitää aina kiistellä jos nätisti kysyy? ei ymmärrä ei.. Kiitos kun sivistitte tätä maalaistolloa. Eiköhän sitä tuonne suomenlinnaankin uskalla rattailla lähteä, ja voihan sitä ottaa kantoliinan mukaan ja voi vauva välillä siinä olla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:väitätkö ettei ihmiset katso paheksuvasti jos ylimittainen lähes kouluikäinen pentu istuu rattaissa ainoastaan siksi että joku aikuinen haluaa säästää pari euroa? kyllä muuten katsotaan ja myös huomautetaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletpa urpo, sori vaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo on, mutta miksi haluatte välttämättä kulkea muiden siivellä? kyllä täällä oikeasti aina katsotaan kun joku maalta tullut lykkää viisi vuotiasta rattaissa vain sen takia ettei tarvitsisi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
sun asuinpaikkana taitaa olla itä-helsinki ja kuljetat yli-ikäisiä lapsia vielä rattaissa kun et halua maksaa kuukausilipusta että pääset metrolla keskustaan )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä viitsi olla nuija! Sinä joko et asu Helsingissä, tai olet itse maalta kotoisin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:väitätkö ettei ihmiset katso paheksuvasti jos ylimittainen lähes kouluikäinen pentu istuu rattaissa ainoastaan siksi että joku aikuinen haluaa säästää pari euroa? kyllä muuten katsotaan ja myös huomautetaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletpa urpo, sori vaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo on, mutta miksi haluatte välttämättä kulkea muiden siivellä? kyllä täällä oikeasti aina katsotaan kun joku maalta tullut lykkää viisi vuotiasta rattaissa vain sen takia ettei tarvitsisi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
Onpa sinulla alhainen mielikuvitusAlkuperäinen kirjoittaja vieras:sun asuinpaikkana taitaa olla itä-helsinki ja kuljetat yli-ikäisiä lapsia vielä rattaissa kun et halua maksaa kuukausilipusta että pääset metrolla keskustaan )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä viitsi olla nuija! Sinä joko et asu Helsingissä, tai olet itse maalta kotoisin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:väitätkö ettei ihmiset katso paheksuvasti jos ylimittainen lähes kouluikäinen pentu istuu rattaissa ainoastaan siksi että joku aikuinen haluaa säästää pari euroa? kyllä muuten katsotaan ja myös huomautetaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletpa urpo, sori vaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo on, mutta miksi haluatte välttämättä kulkea muiden siivellä? kyllä täällä oikeasti aina katsotaan kun joku maalta tullut lykkää viisi vuotiasta rattaissa vain sen takia ettei tarvitsisi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai jos molemmille lapsille ottaa omat rattaat niin minä ja mies päästään ilmaiseksi? entäs se bussi mikä menee korkeasaareen? onko sekin sit ilmainen?
täällä kolmosen eteläisen lenkin varrella kyllä tulee heti kommenttia turisteille tollaisesta käytöksestä. muut kuin itä-helsinkiläiset eivät tuota stadissa harrastakaan!
Samaa mietin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on kolmosen eteläinen lenkki?