mitä mä teen naapureitten kissoille?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
kun tulevat meidän omakotitalon pihaan jatkuvasti ja nytkin oli yksi kissa mennyt meidän vauvan vaunuihin ja kussut sinne ja oli täynnä karvoja!! mua suututtaa niin paljon ja en tiedä keitten nuo kaikki kissat on että mä rupeen kohta ottamaan autoon niitä ja vien jonnekki kauas ja toivon etteivät osaa enää kotiin!!! vaikka kissoista tykkään niin en kuitenkaan tykkää että ne meille tulee kun yksi lapsista on allerginenkin.

vieras
Melkein sama juttu meillä, paitsi asutaan rivitalossa. Siellä kans yksi kissa liikuskelee jokaisen pihassa ja raatelee kiinni ottamiaan lintuja ikkunan alla, hyi hitto! Pitäisivät kissansa sisällä tai ulkoiluttaisivat niitä samanlailla kuin koiriakin käytetään. Tai olisivat miettineet ennen kissan hommaamista, onko paikka kissalle sopiva!

koiratar
Herranjumala mä kyllä antaisin kunnolla huutia jos jonkun katti tulisi meidän vaunuihin kuseksimaan! Vie vaunut naapurille ja käske ostamaan uudet. kissankusi ei aina pelkässä pesussa lähde. Ala vaan kunnolla hätyyttämään, kissa kyllä oppii ettei tule toista kertaa pihaan jos saa kyytiä. En tajua muutenkaan miksei niitä mouruavia elukoita voi pitää sisällä tai omassa pihassa juoksunarussa..

vieras
mitä laki nykyisin sanoo kissojen irti pidosta? saanko mä kiikuttaa kissan vaikka poliisi asemalle jos se tulee meidän pihalle ja ei oo pannassa yhteystietoja? tai saako omistajalle käydä vähän noottia antamassa jos yhteystiedot löytyy.. tässä on monta kissaa jotka vaeltelee päivittäin meidän pihalla.

Sun pitää tehdä ilmoitus niistä poliisille.. Olis varmaan vaan hyvä tietää kenen kissoja ne on, niin poliisit käskis pitää kissat kiinni ja en tiedä voiko ne sitte käskeä lopettaa ne jos omistajat ei pidä kissoja sisällä.. (itsekkin tykkään kissoista ja oma kultamme jäi muutama viikko sit auton alle..) :/ Mutta tuollainen on kyllä ikävää.. Mekin jouduttiin tekeen ilmoitus naapurin kissasta, kun se kävi meidän 3v. tytön päälle.. :/

vieras
Ottaa varmasti päähän! Jos vieras kissa kusee rattaisiin. Jos tiedät kenen kissoja ne on, käy valittamassa omistajille. Kissat pitää pitää kytkettyinä. Meillä on sisäkissoja ja ei tulisi mieleenikään päästää niitä irrallaan ulos.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja koiratar:
Herranjumala mä kyllä antaisin kunnolla huutia jos jonkun katti tulisi meidän vaunuihin kuseksimaan! Vie vaunut naapurille ja käske ostamaan uudet. kissankusi ei aina pelkässä pesussa lähde. Ala vaan kunnolla hätyyttämään, kissa kyllä oppii ettei tule toista kertaa pihaan jos saa kyytiä. En tajua muutenkaan miksei niitä mouruavia elukoita voi pitää sisällä tai omassa pihassa juoksunarussa..
mä äsken olin lähtemässä pieneimmän kanssa vaunuileen niin jäipä homma ku näin vaunut..jos oisin huomannu että siellä kissa olis niin olisin lähteny sen kissan viemään kotiinsa ja vaunut myös että saavat pestä ja ostaa uudet peitot sinne.. :O(
miehelle sanoin että laittaa ilmakon kuntoon jos ei häviä muuten niin paukautan sillä persuuksille.

en kerro kuka oon
meillä naapurin kissa kävi pissimässä hiekkalaatikolle,oven pielet merkkas jopa kasvihuoneen ovelle ruikkas,marssin naapuriin ja sanoin jos ei kissa pysy kiinni se ei tule aamumaidolle enää ja selitin kollin tekoset,eipä enää kissa ole vaivana :) ymmärtäväinen naapuri :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Eikös kissat voi ottaa kiinni ja viedä löytöeläinkotiin. Sieltä saa sitten omistaja ne lunastaa. Muutaman kerran kun kissan sieltä hakee niin eiköhän ala pysyyn kissa kiinni.
meillä ei ole semmoista täällä pienellä paikkakunnalla mutta taidan poliisi asemalle viedä..tehkööt siellä mitä tekevät.

Yhteistyössä