Auttakaa naista hädässä
Lyhyesti: aina jos telkkarissa tai jossain näkyy vähäpukeisia naisia ja mies katsoo ohjelmaa, tulee tosi ahdistava olo. Kaupassa jos kävelee vastaan joku tyrkkytissi tms katson katsooko mies sitä. Yritän oikein kiertää vastaavat tapaukset, ettei mies näe heitä. Kaikki on kauniimpia mitä minä itse. Mies kun on kaverinsa kanssa liikenteessä ja minä olen mukana, kaveri voi "osoittaa" jotain vähäpukeista naista ja sanoa miehelleni, että katsos mikä tuossa on tms. Loukkaannun todella tästä. Mies yrittää kiertää kyllä nämä tilanteet hymähtämällä tms, ymmärrettävästi, koska eihän se ole kovinkaan sopivaa jos puoliso on mukana. Tää on mennyt jo ihan mahdottomiin, autossa ollessakin katson jo kaukaa kaikki naiset ja sitten katson katsooko mies heitä ja kuinka pitkään. Itselläni ei ole mitään tarvetta katsella muita miehiä, mutta nyt olen alkanut kiusallanikin katsomaan. Ja kaikkein paras on, ettei mun mies oikeasti edes kovasti katsele muita naisia, ohimennen vilkaisee, muttei jää kyttäämään. Miten pääsen näistä jutuista yli? Pelkään että parisuhde kaatuu jossain vaiheessa näihin mun juttuihini, enkä sitä halua. Onko kyse vain erittäin huonosta itsetunnosta? Olen itse 166/70 eli en mikään superlihava, ihan nätti naamastakin. Eikö mieheni sano minulle tarpeeksi usein kuinka kaunis olen? Ei se kyllä sano. Auttaisiko jos sanoisi? Kaipaisin nyt vertaistukea. Vai olenko ainut laatuani?