Ostin raskausajan multivitan ja e-epaa, ennestään on vahvaa d-vitamiinia käytössä. Mitä muita vitamiineja kannattaisi ottaa?
Joo, tämä pitääkin vielä hankkia! Hyvä kun sanoit.Alkuperäinen kirjoittaja otin vielä;30699614:Kalsiumia. se riittääkin sitten ottamiesi lisäksi.
Joo, että omat luusi pysyvät vahvoina. Vauva kyllä ottaa omansa, mutta sinun varastoista.Joo, tämä pitääkin vielä hankkia! Hyvä kun sanoit.
No jokainen tekee miten tykkää, mutta itse haluan näin helpolla teolla vaikuttaa myönteisesti vauvan kasvuun kun se kerran on mahdollista. Ei ole minulta mitenkään pois. On paljon tutkimuksia joissa esimerkiksi äidin kalaöljyn syöminen on todettu hyödylliseksi.Raskaus-multivitaa (vai mikä sen nimi nyt olikaan) söin mutta en muuta. D-vitamiinia otan normaalistikin. Normaali ruokavalio riittää mun mielestä mainiosti myös raskausaikana.
Ei saa riittävästi.Mitä luulet, saisko sitä kalaöljyä ihan vaan syömällä kalaa pari kertaa viikossa kuten suositus muutenkin on?
Kaikkien tuntemieni, tuota syöneiden lasten ihot ovat todella hyvät. Ota vaan, älä kuuntele näitä: mitään et tarvitse jos syöt normaalisti- tyyppejä.No jokainen tekee miten tykkää, mutta itse haluan näin helpolla teolla vaikuttaa myönteisesti vauvan kasvuun kun se kerran on mahdollista. Ei ole minulta mitenkään pois. On paljon tutkimuksia joissa esimerkiksi äidin kalaöljyn syöminen on todettu hyödylliseksi.
Kuulostat tosi fiksulta "tietolähteeltä". On tainnut teillä jäädä useammankin sukupolven kohdalla lisävitamiinit ottamatta .Jos elät terveellisesti eli syöt normaalien suositusten mukaan ja käytät järkeäsi ( mikä sinulla lie mahdotonta) pärjää ilman purkkinappeja. Niistä kun ei tutkitusti ole yleensä paskankaan vertaa sisältönä sitä mitä pitäisi. Helppo rahastuskeino juurikin kaltaistesi "raskaana" olevien kanssa.
Pärjää ja elää varmasti, mutta miksi en antaisi enemmän jos pystyn? Tee sinä niin kun tykkäät ja ole vaikka syömättä edes d-vitamiinia, mutta anna toisten tehdä järkevämmät valinnat.Jos elät terveellisesti eli syöt normaalien suositusten mukaan ja käytät järkeäsi ( mikä sinulla lie mahdotonta) pärjää ilman purkkinappeja. Niistä kun ei tutkitusti ole yleensä paskankaan vertaa sisältönä sitä mitä pitäisi. Helppo rahastuskeino juurikin kaltaistesi "raskaana" olevien kanssa.
Nehän ei ole toisiaan poissulkevia ollenkaan. Kai jokainen syö raskausaikana tarkemmin ja haluaa varmistaa parhaan mahdollisen alun lapselleen. Pelkillä "napeilla" ei me muutkaan elellä ;DD-vitamiinia ja rautaa. Syön (aina, myös raskausaikana) melko terveellisesti ja monipuolisesti, tosin kasvispainotteisesti. Kalaa, maitotuotteita, vihreitä rehuja ja muutenkin värikästä ruokaa niin ei tarvitse kiskoa pelkkiä nappeja purkista. Ei mulla sinänsä ole mitään lisäravinteita vastaan, mutta itse koen helpommaksi syödä hyvin kuin muistaa purkkivitamiinit.