Mitä liikuntavälineitä sinulta löytyy kotoa?

  • Viestiketjun aloittaja Haave
  • Ensimmäinen viesti
Haave
Ja mitä käytät niistä useimmin?

Useimmin käytössä ovat: kävelysauvat, kuntopyörä, jumppa-alusta ja lenkkarit. Sit löytyy myös polkupyörä, hyppynaru, jumppakuminauha, sukset ja luistimet, joista viimeiset on pölyyntyny varastossa jo useamman vuoden...
 
trinity
Eipä mulla oikeestaan muita oo kun lenkkarit ja ne on käytössä päivittäin. Käsipainotkin löytyy, mut ne on liian kevyet. Fillari ja luistimet toki on. Taloyhtiössä on punttisali ja siellä tulee käytyä muutaman kerran viikossa.
 
Kata04

Multa löytyy rullikset, fillari, kuntopyörä (tosin varastossa tällä hetkellä), jumppa-alusta ja aerobictossut, laskettelusukset...eipä kai muita. Kävelysauvat aion hankkia vielä ennen seuraavia lumia ja luistimet sitten talvella. Tällä hetkellä ei noista ole käytössä kuin fillari. Jumppavehkeet odottaa syksyn jumppia!
Tuo kuntopyörä on ollut aika turha kapistus...jos tekee mieli fillaroida, ni mieluummin teen sen ulkona oikeassa maastossa.
Viime aikoina tullut vaan vaunujen kanssa lenkkeiltyä. Rullaluistimetkin on vielä korkkaamatta tältä kesältä.
 
Kuntopyörä ja AbSwing mikä tuli ton pyörän mukana. Sit on joku semmonen kummallisen näköinen ostos-tv kuntoilu vempain mitä en osaa käyttää :D sekin tuli ton pyörän mukana..

Alussa tuli pyöräiltyä joka ilta ½h mut sitten kun laihdutus innostus lopahti niin loppu kuntoilu innostus..

Ja on oikee pyöräkin mikä on pölyttyny nyt kuukauden kun ei viitsi vesisateessa pyöräillä töihin.. silmälasit kastuu eikä nää mitään :saint:
 
-Muhku
Upouusi pyörä, joka on nyt kovassa käytössä! :)

Lisäksi lenkkarit, uikkarit ja kävelysauvat. Suunnitelmissa on ostaa sellainen vesikävelyvyö. Onko kokemuksia? Melkein jo ostin yhden, mutta vyössä luki, että 50kg+ eikä suurempaa löytynyt. Varmaan jossain tulee ylärajakin vastaan, vaikka olikin yli 50-kiloisille. :whistle:

Talon pyörävarastossa on pingispöytä. Pitäis vain saada siihenkin uutta intoa....

Olen ajatellut myös käsipainoja ostaa kotiin.
 
Mimmi62
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2004 klo 19:44 -Muhku kirjoitti:
Upouusi pyörä, joka on nyt kovassa käytössä! :)

Lisäksi lenkkarit, uikkarit ja kävelysauvat. Suunnitelmissa on ostaa sellainen vesikävelyvyö. Onko kokemuksia? Melkein jo ostin yhden, mutta vyössä luki, että 50kg+ eikä suurempaa löytynyt. Varmaan jossain tulee ylärajakin vastaan, vaikka olikin yli 50-kiloisille. :whistle:

Talon pyörävarastossa on pingispöytä. Pitäis vain saada siihenkin uutta intoa....

Olen ajatellut myös käsipainoja ostaa kotiin

Minä olen jo jonkin aikaa harrastanut vesikävelyy/juoksuu en ole ostanut vielä itselle, mutta olen kyllä ajatellut et oma olisi kiva, mutta siinä uimahallissa missä käyn on seinällä roikkumassa erivärisii vöitä ja aina on riittänyt kun olen mennyt. Siellä on erikseen se rata siellä kun tunnin taapertaa ja sitten vielä uin päälle niin hyvvöö tekee. Mä en ole joka paikassa nähnyt et voi lainata noita vöitä, mutta täällä helsingissä tuo mäkelänrinteen uimakeskus sieltä löytyy. Sitten noista painorajoista välillä mulla on keltanen ja välillä liila en oikein tiedä mikä olisi hyvä vyötäröllä. Teen niin et käyn ainakin 3 krt salilla ja 2krt uimahallissa. Se on muuten tosi nastaa tuo vesijuoksu ei rasita nilkkoja esim ja mulle astmaatikolle oiva liikunta muoto....
 

Yhteistyössä