Mitä leluja 1,5vuotiaalle?

Totesin juuri että pitäis hankkia jotain uusia leluja meidän noin 1,5vuotiaalle neidille... Millaset lelut teillä on ollut tykättyjä ja paljon leikittyjä... olis kiva kuulla vinkkejä ja kokemuksia :)
 
Itätulli harmaana
Meillä pojalla kovassa käytössä siskolta peritty leikkikeittiö. Kovasti hän kyllä tykkää muutenkin kovasti olla apuna kotihommissa. Varisinkin kovassa käytössä on joulupukin tuoma lasten siivoussetti. Miellä pojalla ikää just tasan 2v. mutta kyllä nyt huomaa jo että alkaa jo traktorit ja muut poikien jutut viedä mennessään
 
Meillä mieluisimpia on kaikki kodin ja keittiön tavarat... ;)

Isot legot, palikat, FP:n pikkuhahmot ja talot on myös ihan jees. Eipä tuo pirpana kovin pitkään viihdy yhden lelun parissa ja meillä isosiskot vie aina kaikki käsistä... :(
 
Meillä on poju kans 1.5 v ja tuntuu että sitä ei kiinnosta yhtään mitkään lelut.. Vaan "kielletyt" asiat ja hommat kiinnostaa! Mutta lie kuulua tähän ikään =)

Meillä on tossa hylly täynnä leluja, mutta ei ole vähään aikaan ollut lainkaan kiinnostunut niistä! Eikä edes kylässäkään kiinnosta lelut vaikka on ns. "vieraita" tavaroita! Mutta tosta leikkikeittiöstä tuli vielä mieleen että meidän pojun serkun luona on kans sellanen ja siittä tää vesseli tykkää.. Eilen leikki jopa parikymmentä minuuttia ihan yksin leikkikeittiön parissa ruokaa kokkailessa :p

Ja kirjoista meillä muuten kans tykätään! Ja ei-leluista suosikit on hammasharjat ja niiden pureskelu ja tyhjät pullot ;)
 
NANSA
meillä neidillä nukke + rottinkiset nukenvaunut on in. Hoitaa vauvaa päivät pitkät ja välillä sille laitetaan vaippaa ja leikkiastioilla keittää vauvalle ruokaa ja syöttää sitä. Myös kirjat on kivoja.
 
Supermamma7
Muotopalikkapurkit (eri muotoisia palikoita laitetaan kannen läpi omista rei'istään), muovieläimet (ei ihan pienikokoiset), autot, kattila ja kauha (niillä saa mukavat äänet)...
 
vierailija
Meillä aivan ykkönen on potkuauto. Se on just sen hintanen että ei olisi itse tullut ostettua, mutta ei pahanhintainen läheiseltä.

Mutta! Sitten saa kyllä seuraavana synttärinä/jouluna lahjoittaa kaksikin paria kirppiskenkiä autokengiksi, koska aika pahasti se potkuautoilu pilaa kenkiä kärjistä :D
 
vierailija
Lelujen kysely saattaa olla ainoa asia jota voi kysellä, mitään vakavampaa ei kannat tänne tuoda.

Tulin joskus vauva aiheiselle keskustelufoorumille vain ja ainoastaan rentoutumaan. Keskustelupalsta oli suunnattu lapsiperheille.

Olin hyväntuulinen keskusteluissa enkä ollut kenenkään vihollinen. Joku keksi minut vihollisekseen. Tämän jälkeen joku keksi, että olen joku vihollinen jollekin. Koskaan ei tuntenut yhtäkään ihmistä.

En koksaan tajua miksi joku keksi minut mukaan johonkin ihme kuvioon. En edelleenkään tunne heistä ketään. Epäilen toimittajiksi, koska tunnistin kirjoitustyylin.

Yksi kirjoittajista haukkui Harkimoa lukihäiriöstä. En tunnen henkilöä. En tunne Harkimoakaan.

En käsitä miksi täysin tuntemattomat ihmiset keksivät tuntevansa toisen ihmisien taikka kuvittelevat minun tuntevan jonkun.

Joudun kärsimään täysin syyttä siitä, että luotin vauva keskustelufoorumiin.

Sanoudun irti kaikesta keskustelufoorumien keksitystä väännöstä. minulla ei ole mitään tekemistä kenenkään keskustelufoorumin muun henkilön kanssa, ei toimittajien eikä poliittisten ihmisten kanssa.
 

Yhteistyössä