Mitä leivonnaista ostaisit joulumyyjäisistä..?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Joka vuosi ostan myyjäisistä englantilaisen hedelmäkakun ja taatelikakun.
Voisin ostaa myös setin jossa olisi pipo, tuubihuivi ja tumput, yhteensopivat tietysti ja itse neulotut. Kiva olisi myös jos löytyisi kissoille virkattuja ja kissanmintulla täytettyjä leluhiiriä/palloja tms.

En ostaisi joulutorttuja, ne on kumminkin nahistuneita. Ja joulupiparit pitää ehdottomasti leipoa äidin reseptillä, muut on pahoja :D
 
vierailija
En ostaisi mitään ruokaa. Sorry. Valitettava tosiasia sen jälkeen kun olen nähnyt kuinka kotileipurit kaivavat vähän korvaa, sitten pimppaa kun hiiva kutittaa, hieman reittä ja sitten alushousut menikin pepun väliin ja pitää kaivaa sieltä. Päätä kutittaa ja pakko raapia ja hilse lentää. Samoilla käsillä, pesemättä välissä, leivotaan pullat ja keksit ja kakut ja piirakat. Hyi hyi hyi.
 
vierailija
En ostaisi mitään ruokaa. Sorry. Valitettava tosiasia sen jälkeen kun olen nähnyt kuinka kotileipurit kaivavat vähän korvaa, sitten pimppaa kun hiiva kutittaa, hieman reittä ja sitten alushousut menikin pepun väliin ja pitää kaivaa sieltä. Päätä kutittaa ja pakko raapia ja hilse lentää. Samoilla käsillä, pesemättä välissä, leivotaan pullat ja keksit ja kakut ja piirakat. Hyi hyi hyi.
Hyvä ois sinunkin saada välillä vähän pöpöjä elämääsi
 
En ostaisi mitään ruokaa. Sorry. Valitettava tosiasia sen jälkeen kun olen nähnyt kuinka kotileipurit kaivavat vähän korvaa, sitten pimppaa kun hiiva kutittaa, hieman reittä ja sitten alushousut menikin pepun väliin ja pitää kaivaa sieltä. Päätä kutittaa ja pakko raapia ja hilse lentää. Samoilla käsillä, pesemättä välissä, leivotaan pullat ja keksit ja kakut ja piirakat. Hyi hyi hyi.
Pakko myöntää, että välillä ällöttää, kun miettii, mitä kaikkea ylimääräistä leivonnaisista löytyy :censored:
Joskus ostin myyjäisistä lasten itse tekemiä suklaaleivonnaisia kannatuksen vuoksi, mutta oli niin läämityn näköisiä, että viskasin suoraan roskiin.
 
vierailija
Miten paljon esim kuivakakku maksaa myyjäisissä? Tuskin vain euron, pari?
Eikö teitä harmita jos ostatte kakun ja huomaatte kotona, että eihän tässä ole paljonkaan kanelia, inkivääriä ei edes maista, kaardemummasta puhumattakaan! Ja sokeria on liikaa/liian vähän.
Minä leivon aina itse (en tykkää myöskään kahviloiden herkuista) kun valmiista ei tiedä mitä saa. Rahanhukkaa ja pettymys jos onkin pahaa. Eikä ole kiva laittaa kakkua roskikseen!
 
vierailija
Miten paljon esim kuivakakku maksaa myyjäisissä? Tuskin vain euron, pari?
Eikö teitä harmita jos ostatte kakun ja huomaatte kotona, että eihän tässä ole paljonkaan kanelia, inkivääriä ei edes maista, kaardemummasta puhumattakaan! Ja sokeria on liikaa/liian vähän.
Minä leivon aina itse (en tykkää myöskään kahviloiden herkuista) kun valmiista ei tiedä mitä saa. Rahanhukkaa ja pettymys jos onkin pahaa. Eikä ole kiva laittaa kakkua roskikseen!
Vikaostot voi viedä aina töihin. Siellä menee kaikki
 

Yhteistyössä